Ik heb het topic maar gesloten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:53 schreef Floripas het volgende:
Hoofdoek voor ALLE vrouwen verplichten = goed!
Dit topic gaat echt nergens meer naartoe.
Ah, hardstikke goed Sidekick. Maar hoe kan ik dat veranderen als ik geen toegang meer tot mijn paswoord heb? Mijn e-mail account dat verbonden is aan Fok is een tijd geleden afgesloten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:33 schreef Sidekick het volgende:
Maar om het te verhelpen, en ook om het postplezier voor de rest van het jaar te verhogen, verander de volgende optie:
[afbeelding]
Sidekick is al naar bed toe. Ik beantwoord je vraag dus maar. Als je je wachtwoord niet meer weet en je emailaccount is weg dan kan je het beste contact opnemen met de FA's.quote:Op zondag 2 april 2006 00:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ah, hardstikke goed Sidekick. Maar hoe kan ik dat veranderen als ik geen toegang meer tot mijn paswoord heb? Mijn e-mail account dat verbonden is aan Fok is een tijd geleden afgesloten.
dat is meer een hvjjn onderwerp, Z-A-H-Iquote:Op zondag 2 april 2006 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
hoe gaat het met taffie?
lol, als de kippen erbij!quote:Op zondag 2 april 2006 01:14 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
dat is meer een hvjjn onderwerp, Z-A-H-I
Meestal wel, ik had nu liever met een leuke meid gekwebbeld, je weet toch ?quote:Op zondag 2 april 2006 01:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol, als de kippen erbij!
alles goed?
![]()
is kwebbelen hetzelfde als je vingers er insteken en voelen hoe haar binnenste voelt?quote:Op zondag 2 april 2006 01:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Meestal wel, ik had nu liever met een leuke meid gekwebbeld, je weet toch ?
Vraag maar aan Insomaniac of een andere sex-mod.quote:Op zondag 2 april 2006 01:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is kwebbelen hetzelfde als je vingers er insteken en voelen hoe haar binnenste voelt?
lijkt me overbodig. ik ruik antwoorden op een kilometer afstand aankomen.quote:Op zondag 2 april 2006 01:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vraag maar aan Insomaniac of een andere sex-mod.
hehehe, waarom ben jij niet op jacht eigenlijk?quote:Op zondag 2 april 2006 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me overbodig. ik ruik antwoorden op een kilometer afstand aankomen.
because i have got my game.quote:Op zondag 2 april 2006 01:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hehehe, waarom ben jij niet op jacht eigenlijk?
Je kan posten, dus ben je ingelogd. En om die optie te veranderen hoef je alleen maar ingelogd te zijn. Je hebt daar geen wachtwoord voor nodig.quote:Op zondag 2 april 2006 00:14 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ah, hardstikke goed Sidekick. Maar hoe kan ik dat veranderen als ik geen toegang meer tot mijn paswoord heb? Mijn e-mail account dat verbonden is aan Fok is een tijd geleden afgesloten.
En dat in zo een kwaliteitstopic.quote:Op zondag 2 april 2006 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sam Pormes hoort er weer helemaal bij
Veel offtopic-gemekker.
Is gewoon politiek nieuws hoor. Dus niet zo zeuren.quote:Op zondag 2 april 2006 14:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dat in zo een kwaliteitstopic.![]()
Censureren dan, snel!quote:Op zondag 2 april 2006 14:51 schreef Tafkahs het volgende:
wat wil je er mee, CMT ? Om eerlijk te zijn begint het al een beetje met bagger gebash naar GL.
Het is gewoon een nieuwsbericht. Dat mag hier toch geplaatst worden? Doe gewoon je werk als mod en zorg dat het ontopic blijft.quote:Op zondag 2 april 2006 14:51 schreef Tafkahs het volgende:
wat wil je er mee, CMT ? Om eerlijk te zijn begint het al een beetje met bagger gebash naar GL.
Ik heb pauzequote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is gewoon een nieuwsbericht. Dat mag hier toch geplaatst worden? Doe gewoon je werk als mod en zorg dat het ontopic blijft.
Ik prefereer de term "opbouwende kritiek".quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om af te zeiken?
Wie hou je nou voor de gek?quote:Op zondag 2 april 2006 15:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik prefereer de term "opbouwende kritiek".
doe niet zo raar man, ik heb echt nog helemaal niks constructiefs van hem mogen aanschouwen, misschien moet je eens wat vaker 'hier' komen. beetje smalende modmacht, meer niet.quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Harry_Suck loopt alleen een beetje blij te doen en te provoceren. Als hij 'n keer in actie moet komen, dan laat hij het afweten omdat het nieuwsbericht hem niet aanstaat. Grote vent hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 15:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |