Ik had zo een goedkope cliff al verwachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:34 schreef digispeed het volgende:
godver !!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Of een briefje: "Gotcha !"quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef digispeed het volgende:
ik ga echt lachen als er niks ligt
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:39 schreef pberends het volgende:Je maakt hopelijk een grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik vind de nieuwe verhaallijn van Charlie niet zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:51 schreef Frey het volgende:
Wat is Charlie toch een doos, gaat ze het verkeerde slot forceren![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:51 schreef Frey het volgende:
Wat is Charlie toch een doos, gaat ze het verkeerde slot forceren![]()
Mocht je binnenkort weer een nieuwe OP gaan maken, denk er dan wel aan dat Harmsen een ereplaatsje krijgt, hè?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe verhaallijn van Charlie niet zo
Robert die vanuit zijn rolstoel toekijkt hoe Laura en Tessel elkaar zoenen was wel amusant.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb niks tegen gehandicapte mensen, maar ik vind hun verhaallijntjes nooit zo leuk ...
Ik vind heel het personage Charlie nog steeds niet zoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe verhaallijn van Charlie niet zo
Stille hint van... We hebben een nieuwe OP nodig?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Mocht je binnenkort weer een nieuwe OP gaan maken, denk er dan wel aan dat Harmsen een ereplaatsje krijgt, hè?![]()
Toen was het nog leuk ja.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Robert die vanuit zijn rolstoel toekijkt hoe Laura en Tessel elkaar zoenen was wel amusant.
De manier waarop ze gehandicapt raken is meestal leuker.![]()
Dan maak je maar een memorial gedeeltequote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Stille hint van... We hebben een nieuwe OP nodig?
Ik wacht nog even totdat die nieuwe personage er is. En Harmsen moet helaas wel uit de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |