ik hoop het nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:34 schreef Paladijn het volgende:
Je gaat echt nog 93 andere 9xx topics maken Alex?
xD ik zag eenquote:
als laatste post, dus besloot eens te kijken hoeveel posts erin zatenquote:.
4x98quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:31 schreef M5 het volgende:
[..]
moet 't origineel alfa zijn, of mag het ook iets anders?
bijna 24 (scheelt 'n maandje)quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:35 schreef ook_gek het volgende:
M5 en hoe oud ben je als ik vragen mag?
Dat hoef ik dus niet zo nodig, ik wacht wel op 'n wat serieuzere relatie.quote:En respect inderdaad dat je er zo voor uit komt
Maar jan met alle man neuken? Uhm je bent jong en je wilt wat. Je kan je een slag in de ronte neuken![]()
Ik heb wel wat vrouwelijke vriendinnen ja, maar die zijn of getrouwd of hebben al een vriendquote:Maar goed sommige mensen zijn wel zo en sommige mensen niet. Maar inderdaad, ik neem aan dat je wel wat vrouwelijke vriendinnen hebt .
Dus daar komt het nooit van.quote:En dan ga je een keer filmpje kijken samen in bed en dan gebeurd er toch wel wat?
het zijn gewoon die vrouwen hier, echt een fuckin drama chefquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:35 schreef ook_gek het volgende:
M5 en hoe oud ben je als ik vragen mag?
En respect inderdaad dat je er zo voor uit komt
Maar jan met alle man neuken? Uhm je bent jong en je wilt wat. Je kan je een slag in de ronte neuken![]()
Maar goed sommige mensen zijn wel zo en sommige mensen niet. Maar inderdaad, ik neem aan dat je wel wat vrouwelijke vriendinnen hebt . En dan ga je een keer filmpje kijken samen in bed en dan gebeurd er toch wel wat?
Dat snap ik wel, maar 't model bedoel ik.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
4x98
4x100 (schuifbouten)
7J
7,5J
ET35
ET40 (moet dan met spacers)
205/45/17
215/40/17
men wat een cliché postquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
op elk potje past een dekseltje, ooit ontmoet je de ware maar neuken is lekkerdar dan rukken.
5 of 6 spaaks.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:37 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar 't model bedoel ik.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:37 schreef Fugie het volgende:
het zijn gewoon die vrouwen hier, echt een fuckin drama chef![]()
Amenquote:
ik verstond er ook geen ene moer van toen ik er uit ben geweest 2 jaar geledenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef Fugie het volgende:
het is echt een drama, zijn er leuke vrouwmenschen, tot ze gaan praten. Van de platteland geouwehoer waar ik de helft niet van snap
ga ik naa rbelgie, gaan ze frans praten, ja laat maar doen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
5 of 6 spaaks.
maar heb net naar een setje OZ Superlegerra's gemailt, die vind ik ook aardig.
Baracuda Cuda GT4 zijn ook ganz geil![]()
![]()
man kom op zeg .Ga naar een disco klim op het podium ga dansen en je hebt aandacht genoeg van vrouwen. En dan maar kijken wat er gebeurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
het zijn gewoon die vrouwen hier, echt een fuckin drama chef![]()
dan moet je wel op de goede plaatsen uitgaan chef, waar ik in m'burg kom hoor ik daarom bar weinig plat zeeuws pratende vrouwen hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef Fugie het volgende:
het is echt een drama, zijn er leuke vrouwmenschen, tot ze gaan praten. Van de platteland geouwehoer waar ik de helft niet van snap
ga ik naa rbelgie, gaan ze frans praten, ja laat maar doen
moet je dan nog maar eens proberen geinterreseerd over te komenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik verstond er ook geen ene moer van toen ik er uit ben geweest 2 jaar geleden![]()
ik wil m graag even sprekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef M5 het volgende:
[..]
sparring partner op de ninja training van z'n meisje?![]()
Toch niet zo leuk dusquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Afgelopen dinsdag een leuk meisje achter me met dansen. Doet ze haar armen omhoog PFFFF die lucht zeg![]()
Die zijn er genoeg denk ik? of mag't niet te veel kosten?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
5 of 6 spaaks.
maar heb net naar een setje OZ Superlegerra's gemailt, die vind ik ook aardig.
Baracuda Cuda GT4 zijn ook ganz geil![]()
![]()
als ik tussen je vrouw en rukken moet kiezen neem ik het laatstequote:Op donderdag 23 maart 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen:
Stomme sukkel, ik heb een vrouw die drie keer per dag wil neuekn![]()
![]()
![]()
is ook alweer tijdje terugquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:44 schreef M5 het volgende:
[..]
dan moet je wel op de goede plaatsen uitgaan chef, waar ik in m'burg kom hoor ik daarom bar weinig plat zeeuws pratende vrouwen hoor
Ah, M5, je bent in ieder geval niet de enige maagd hier.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:42 schreef Paladijn het volgende:
Maaruhm, waarom is het wel/niet maagdzijn altijd zo'n issue?
Spreek ik nog regelmatig. Ik moet nog steets een keer daar heen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toch niet zo leuk dus
Hoe is het eigenlijk met jou en die vlaamse vlam van je afgelopen?
Tactloze lulquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen:
Stomme sukkel, ik heb een vrouw die drie keer per dag wil neuekn![]()
![]()
![]()
hey spuit 11quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:44 schreef ook_gek het volgende:
Problemen medewerkster school na seksfoto's
Zo dat is lullig zeg![]()
daar noem je ook een tent zegquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
is ook alweer tijdje terugMeestal was het in de hooizolder altijd prijs met die boerinnen
GMTAquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, M5, je bent in ieder geval niet de enige maagd hier.
ga je keer mee naar belgiequote:Op donderdag 23 maart 2006 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Spreek ik nog regelmatig. Ik moet nog steets een keer daar heen.
Maar met haar is nooit wat gebeurd. Ze was TOEN te jong![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ik tussen je vrouw en rukken moet kiezen neem ik het laatste![]()
quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, M5, je bent in ieder geval niet de enige maagd hier.
alleen vrijwillige sex telt he?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]helaas, ik moet je teleurstellen
nieuw heb je keus zat... maar ik ga geen 1500 euro neer tellen voor velgen incl banden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Die zijn er genoeg denk ik? of mag't niet te veel kosten?
nee, hoezo, voel je weer een kloontje opkomen ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je Kionk met een hoofdletter i al geregistreerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |