Bewering = PSP slokt marktruimte GBA opquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bullshit imo. De meeste mensen die nu een PSP hebben vonden een GBA voor kinderen en hadden er dus ook geen een. Dat is dus wel de nieuwe markt die de PSP heeft, nu samen met de DS.
[..]
Aantal jaar = 2 of 3? Wat is je punt?quote:Voorlopig echt nog niet. Nintendo weet ook wel dat als ze nu nog een handheld uitbrengen, het publiek die echt minder gaat kopen en zich afgezet voelt. Nintendo komt pas weer met een nieuwe handheld als de DS een aantal jaar oud is en de GBA (Micro) verkopen dramatisch worden. De DS is gewoon de handheld die de PSP moet beaten, en dat is behoorlijk gelukt tot nu toe.
Weet het, ging eigenlijk over de engine van de REVgames en de koppeling daarmee voor andere applicaties zoals Gameboy.quote:edit: En dit is trouwens het Revolution topic...
Ik weet het ook niet meer, ik zwoor op de zwarte maar nadat ik die nieuwe plaatjes gezien heb...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:09 schreef Hellrazor het volgende:
die witte of die grijze nee die zwarte of als er een blauwe komt![]()
ik kan moeilijk kiezen maar waarschijnlijk komen niet alle kleuren bij de release beschikbaar en zeker niet hier.
het word denk ik kiezem tussen wit en zwart maar aangezien al mijn andere consoles zwart zijn ga ik denk ik voor de zwarte![]()
Een blauwe i.v.m. de SEGA gamesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:17 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Welke kleur gaan jullie eigenlijk halen?![]()
[afbeelding]
Die witte ziet er slick uit maar de zwarte is ook![]()
Edit: Wat nou eigenlijk als je extra geheugen nodig hebt, je stopt een memorycard in je rev en dan kan het klepje niet meer dicht.![]()
[afbeelding]
Het was geen fractie maar een GROOT verschil. Hij speelde niet net zo goed, heb je ze allebei gespeeld? En MK2 maakte dat laatste goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:07 schreef piet_pelle het volgende:
SEGA games op de Revo, ik zou er spontaan Nintendo fanboy voor worden.
enne dan
[..]
En alexforyou: Liever een Mortal kombat die er een fractie minder uitziet (en weldegelijk evengoed speelde) met bloed dan er een zonder![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:20 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dan zul je hem niet hebben @ de release denk ik
Maar revolution games moet je toch ook opslaan enzo... En als je ook nog retro games gaat downloaden is die 256 mb toch niet genoeg?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:38 schreef Tomasso het volgende:
Die memorycard slots die je daar ziet is voor de Cube games, de Revolution games gaan daar zover ik weet geen gebruik van maken.
Je kan ook opslaan met SD Kaartjes is de bedoeling, bovendien zit er en USB aansluiting op en kun je zeker en vast ook een USB stick er voor gebruikenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:26 schreef Mr.BomBastique het volgende:
[..]
Maar revolution games moet je toch ook opslaan enzo... En als je ook nog retro games gaat downloaden is die 256 mb toch niet genoeg?![]()
Ooh okee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan ook opslaan met SD Kaartjes is de bedoeling, bovendien zit er en USB aansluiting op en kun je zeker en vast ook een USB stick er voor gebruiken
Dat zou in ieder geval wel een handige optie zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
...bovendien zit er en USB aansluiting op en kun je zeker en vast ook een USB stick er voor gebruiken
Nee, de SD ports zitten aan de voorkant, aan dat grote klep rare ding naast de ingangen voor de schijfjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Die 2 ingangen naast de gamecubepoorten zijn toch de SD-slots?
Voor het opslaan van saves lijkt me dat het interne flashgeheugen gebruikt worden. Hoe zou je anders bijvoorbeeld SNES games willen saven.
Is in mei.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:44 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hoelang nog, tot de E3?
Het ligt eraan wat je onder 'krachtig' verstaat. De Genesis had een snellere CPU dan die van de SNES (7.6 MHz t.o.v. 2.98 MHz, geloof ik), maar de SNES had daarentegen een dedicated PPU, een groter kleurenpalet, hardwarematige ondersteuning voor het schalen en roteren van graphics, en een geluidschip met 8 digitale kanalen, een DSP en ondersteuning voor effecten zoals echo en galm.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Die Genesis was gewoon echt minder krachtig.
44 dagen volgens mij.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:44 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hoelang nog, tot de E3?
Wanneerquote:Op zondag 26 maart 2006 16:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom zei jij niets op msn?
ja, inderdaad geheel offtopic
Ja ik ken die specificaties, maar leg bijvoorbeeld Final Fight (1gen titel SNES) tegenover Streets of Rage3 (3rd gen titel Gen) en dat spreekt boekdelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je onder 'krachtig' verstaat. De Genesis had een snellere CPU dan die van de SNES (7.6 MHz t.o.v. 2.98 MHz, geloof ik), maar de SNES had daarentegen een dedicated PPU, een groter kleurenpalet, hardwarematige ondersteuning voor het schalen en roteren van graphics, en een geluidschip met 8 digitale kanalen, een DSP en ondersteuning voor effecten zoals echo en galm.
Klopt als een bus.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:19 schreef sinaasappelsapje het volgende:
http://countdown.pending.be/120/
Op dit moment nog maar 1 maand, 13 dagen, 22 uur en 11 minuten volgens die link
Het word bijna eng hequote:
Wanneer komt opera DS eigelijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Die komt pas weer terug als Opera voor de DS uit is
Waarschijnlijk als hij af isquote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wanneer komt opera DS eigelijk?
Vraag mij af wat Opera DS gaat kosten. Ik ga echt geen ¤30,- aan een browser uitgeven.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als hij af is
Maar heb net even lopen zoeken en kan nog niets vindenDus komt vanzelf wel een keer.
Bronquote:Virtual Console: Rareless
Well, here's something interesting from the Game Developers Conference 2006. Met with some Rare / Microsoft people who confirmed once and for all that Revolution's Virtual Console will not see any Rare-owned licenses. What does that mean? No-gos include Jet Force Gemini, Perfect Dark, Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, and Conker's Bad Fur Day. Not happening on Revolution. Neither are gamers likely to see Goldeneye 007, unless both Rare and new license holder EA commit it to Nintendo's platform.
On a brighter note, any title developed by Rare that is fully owned by Nintendo could very well show up on the Virtual Console. Donkey Kong 64. Diddy Kong Racing. You get the point.
quote:Nintendo will be holding a press conference on May 9, 2006, before the E3 show begins.
It will be held at the Kodak Theatre in Los Angeles, CA (where the Oscars are held). This is the biggest venue (I think) that Nintendo has ever rented out for a press conference.
Nee, ik denk het ook nietquote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Quack_of_Doom het volgende:
Jottem, een hele zaal die waarschijnlijk naar niets nieuws luisteren
Omdat dan hun persconferentie is?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef Quack_of_Doom het volgende:
waarom dat allemaal net voor de E3 onthullen?
Dat wordt altijd aan de vooravond van de E3 gedaanquote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef Quack_of_Doom het volgende:
waarom dat allemaal net voor de E3 onthullen?
Ja, leuk manquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe die editor een 020 shirt heeft, jammer dat ze daarna het WK een beetje bashen![]()
En EA helpt compleet mee met de bullshit en verkoopt daar veel van dus heeft het even hard weer met spellen te maken. Niet leuk ofzo maar het moet helaas.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
WKCommercieel gezeik is het. Op sportief gebied is het amper belangrijk, het gaat ze alleen nog maar om de centen...
Jij met je 020.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, leuk man![]()
WKCommercieel gezeik is het. Op sportief gebied is het amper belangrijk, het gaat ze alleen nog maar om de centen...
Een heleboel mensen. Want daar moet data overheen komen van het internetquote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef Quack_of_Doom het volgende:
020 is zo oud... wie in deze yuppenstad heeft er nog een vaste lijn?
Om jullie te pesten.quote:
Blame MSquote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
KutzooiEen van de spellen die ik wilde hebben was perfect dark.
Gewoon pure nostalgie dat iedereen die wilt hebben. Waaronder ikquote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was te verwachten natuurlijkIk vind het vooral jammer van Jet Force Gemini. Perfect Dark en Goldeneye zijn ws toch niet zo tof meer nu omdat FPS op de console tegenwoordig beter zijn ivm besturing.
KI?quote:Als de DKC serie en KI nog maar komen
quote:
Ah, stom van me.quote:
We gaan een petitie openen!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef speknek het volgende:
Irritant, ik wou inderdaad ook Jet Force Gemini nog een keer spelen.
Ook wel vreemd trouwens, Rare mocht wel gewoon GBA spellen uitbrengen. Nouja misschien ziet MS de handheld markt wel als compleet gescheiden.
Jij.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We gaan een petitie openen!
Wie opent hem?
Misschien komen de oude rare spellen nog wel naar Xbox Live Arcade en dat ze het daarom niet willenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef speknek het volgende:
Ook wel vreemd trouwens, Rare mocht wel gewoon GBA spellen uitbrengen. Nouja misschien ziet MS de handheld markt wel als compleet gescheiden.
Ik neem aan dat ze dan de N64 moeten emuleren? Mogen ze dat wel doen?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien komen de oude rare spellen nog wel naar Xbox Live Arcade en dat ze het daarom niet willen
de engine zal dan wel omgeschreven worden voor de 360quote:Op maandag 27 maart 2006 21:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan de N64 moeten emuleren? Mogen ze dat wel doen?
Uhhuh, ze developen ook gewoon voor de DS volgens de laatste geruchtenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef speknek het volgende:
Ja , over 43 dagen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:47 schreef renz0r het volgende:
Al (uitgelekte/ potentiele) ingame beelden?
Kettingen oid denk ik gewoon.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:53 schreef Hpzone het volgende:
Hoe willen ze dat doen op de E3 als hij playable is, Lijkt mij toch dat iedereen er met die controller vandoor gaat? Zullen ze wel bewakertje neerknallen ofzo
Ik heb getekend, als eerstequote:
Je hoeft er niet mee om je heen te meppen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:57 schreef Hpzone het volgende:
Dan wordt de vrijheid van de controller weer teniet gedaan
En juist als ze handheld plannen hebben is het verstandig al vast wat te oefenen. Hebben ze straks misschien wat goede franchises die ze mee kunnen nemen naar hun Xboy en wat ervaring wat voor spellen de handheldgamers aanspreekt.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, ze developen ook gewoon voor de DS volgens de laatste geruchtenZolang M$ geen handheld heeft is het voor M$ juist verstandig om Nintendo te 'helpen'.
denk dat iedereen in dit topic wel richting de E3 wil gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |