Nee, de SD ports zitten aan de voorkant, aan dat grote klep rare ding naast de ingangen voor de schijfjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Die 2 ingangen naast de gamecubepoorten zijn toch de SD-slots?
Voor het opslaan van saves lijkt me dat het interne flashgeheugen gebruikt worden. Hoe zou je anders bijvoorbeeld SNES games willen saven.

Is in mei.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:44 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hoelang nog, tot de E3?

Het ligt eraan wat je onder 'krachtig' verstaat. De Genesis had een snellere CPU dan die van de SNES (7.6 MHz t.o.v. 2.98 MHz, geloof ik), maar de SNES had daarentegen een dedicated PPU, een groter kleurenpalet, hardwarematige ondersteuning voor het schalen en roteren van graphics, en een geluidschip met 8 digitale kanalen, een DSP en ondersteuning voor effecten zoals echo en galm.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Die Genesis was gewoon echt minder krachtig.

44 dagen volgens mij.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:44 schreef Mr.BomBastique het volgende:
Hoelang nog, tot de E3?

Wanneerquote:Op zondag 26 maart 2006 16:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Waarom zei jij niets op msn?
ja, inderdaad geheel offtopic

Ja ik ken die specificaties, maar leg bijvoorbeeld Final Fight (1gen titel SNES) tegenover Streets of Rage3 (3rd gen titel Gen) en dat spreekt boekdelen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je onder 'krachtig' verstaat. De Genesis had een snellere CPU dan die van de SNES (7.6 MHz t.o.v. 2.98 MHz, geloof ik), maar de SNES had daarentegen een dedicated PPU, een groter kleurenpalet, hardwarematige ondersteuning voor het schalen en roteren van graphics, en een geluidschip met 8 digitale kanalen, een DSP en ondersteuning voor effecten zoals echo en galm.

Klopt als een bus.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:19 schreef sinaasappelsapje het volgende:
http://countdown.pending.be/120/
Op dit moment nog maar 1 maand, 13 dagen, 22 uur en 11 minuten volgens die link

Het word bijna eng hequote:

Wanneer komt opera DS eigelijk?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:21 schreef Cheiron het volgende:
Die komt pas weer terug als Opera voor de DS uit is

Waarschijnlijk als hij af isquote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wanneer komt opera DS eigelijk?

Vraag mij af wat Opera DS gaat kosten. Ik ga echt geen ¤30,- aan een browser uitgeven.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:30 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als hij af is
Maar heb net even lopen zoeken en kan nog niets vindenDus komt vanzelf wel een keer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |