Bronquote:Virtual Console: Rareless
Well, here's something interesting from the Game Developers Conference 2006. Met with some Rare / Microsoft people who confirmed once and for all that Revolution's Virtual Console will not see any Rare-owned licenses. What does that mean? No-gos include Jet Force Gemini, Perfect Dark, Banjo-Kazooie, Banjo-Tooie, and Conker's Bad Fur Day. Not happening on Revolution. Neither are gamers likely to see Goldeneye 007, unless both Rare and new license holder EA commit it to Nintendo's platform.
On a brighter note, any title developed by Rare that is fully owned by Nintendo could very well show up on the Virtual Console. Donkey Kong 64. Diddy Kong Racing. You get the point.
quote:Nintendo will be holding a press conference on May 9, 2006, before the E3 show begins.
It will be held at the Kodak Theatre in Los Angeles, CA (where the Oscars are held). This is the biggest venue (I think) that Nintendo has ever rented out for a press conference.
Nee, ik denk het ook nietquote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Quack_of_Doom het volgende:
Jottem, een hele zaal die waarschijnlijk naar niets nieuws luisteren
Omdat dan hun persconferentie is?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef Quack_of_Doom het volgende:
waarom dat allemaal net voor de E3 onthullen?
Dat wordt altijd aan de vooravond van de E3 gedaanquote:Op maandag 27 maart 2006 12:08 schreef Quack_of_Doom het volgende:
waarom dat allemaal net voor de E3 onthullen?
Ja, leuk manquote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef alex4allofyou het volgende:
Grappig trouwens hoe die editor een 020 shirt heeft, jammer dat ze daarna het WK een beetje bashen![]()
En EA helpt compleet mee met de bullshit en verkoopt daar veel van dus heeft het even hard weer met spellen te maken. Niet leuk ofzo maar het moet helaas.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
WKCommercieel gezeik is het. Op sportief gebied is het amper belangrijk, het gaat ze alleen nog maar om de centen...
Jij met je 020.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, leuk man![]()
WKCommercieel gezeik is het. Op sportief gebied is het amper belangrijk, het gaat ze alleen nog maar om de centen...
Een heleboel mensen. Want daar moet data overheen komen van het internetquote:Op maandag 27 maart 2006 16:12 schreef Quack_of_Doom het volgende:
020 is zo oud... wie in deze yuppenstad heeft er nog een vaste lijn?
Om jullie te pesten.quote:
Blame MSquote:Op maandag 27 maart 2006 19:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
KutzooiEen van de spellen die ik wilde hebben was perfect dark.
Gewoon pure nostalgie dat iedereen die wilt hebben. Waaronder ikquote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was te verwachten natuurlijkIk vind het vooral jammer van Jet Force Gemini. Perfect Dark en Goldeneye zijn ws toch niet zo tof meer nu omdat FPS op de console tegenwoordig beter zijn ivm besturing.
KI?quote:Als de DKC serie en KI nog maar komen
quote:
Ah, stom van me.quote:
We gaan een petitie openen!quote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef speknek het volgende:
Irritant, ik wou inderdaad ook Jet Force Gemini nog een keer spelen.
Ook wel vreemd trouwens, Rare mocht wel gewoon GBA spellen uitbrengen. Nouja misschien ziet MS de handheld markt wel als compleet gescheiden.
Jij.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We gaan een petitie openen!
Wie opent hem?
Misschien komen de oude rare spellen nog wel naar Xbox Live Arcade en dat ze het daarom niet willenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef speknek het volgende:
Ook wel vreemd trouwens, Rare mocht wel gewoon GBA spellen uitbrengen. Nouja misschien ziet MS de handheld markt wel als compleet gescheiden.
Ik neem aan dat ze dan de N64 moeten emuleren? Mogen ze dat wel doen?quote:Op maandag 27 maart 2006 21:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien komen de oude rare spellen nog wel naar Xbox Live Arcade en dat ze het daarom niet willen
de engine zal dan wel omgeschreven worden voor de 360quote:Op maandag 27 maart 2006 21:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan de N64 moeten emuleren? Mogen ze dat wel doen?
Uhhuh, ze developen ook gewoon voor de DS volgens de laatste geruchtenquote:Op maandag 27 maart 2006 21:25 schreef speknek het volgende:
Ja , over 43 dagen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:47 schreef renz0r het volgende:
Al (uitgelekte/ potentiele) ingame beelden?
Kettingen oid denk ik gewoon.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:53 schreef Hpzone het volgende:
Hoe willen ze dat doen op de E3 als hij playable is, Lijkt mij toch dat iedereen er met die controller vandoor gaat? Zullen ze wel bewakertje neerknallen ofzo
Ik heb getekend, als eerstequote:
Je hoeft er niet mee om je heen te meppen.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:57 schreef Hpzone het volgende:
Dan wordt de vrijheid van de controller weer teniet gedaan
En juist als ze handheld plannen hebben is het verstandig al vast wat te oefenen. Hebben ze straks misschien wat goede franchises die ze mee kunnen nemen naar hun Xboy en wat ervaring wat voor spellen de handheldgamers aanspreekt.quote:Op maandag 27 maart 2006 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uhhuh, ze developen ook gewoon voor de DS volgens de laatste geruchtenZolang M$ geen handheld heeft is het voor M$ juist verstandig om Nintendo te 'helpen'.
denk dat iedereen in dit topic wel richting de E3 wil gaanquote:
Er zijn nog meer toffe downloads.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:20 schreef peristilius het volgende:
Damn, geen rare games op de Revolution.
Dat was een van de redenen om dat ding te halen.
Dat is waar, maar ik wilde Banjo & Kazooie nog spelen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Er zijn nog meer toffe downloads.
Tja, en ik Perfect Dark. Maar het is niet anders Peri.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:25 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik wilde Banjo & Kazooie nog spelen.
2D > 3Dquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Sommige N64 spellen vallen inderdaad wat tegen, maar de SNES spellen vind ik toch nog altijd heel goed.
Er zijn ook wel legendarische 3D spellen. Mario64, Metal Gear Solid op de PSX. Dat zijn nu steeds absolute topgames.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
2D > 3D
2D is namelijk tijdloos, zelfs NES games kan je nog prima gamen eigenlijk, terwijl begin 3D (N64, PSX) er gewoon niet meer uitzien.
Dat zijn ze zeker, maar ze zijn wel lelijk geworden tegenwoordigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn ook wel legendarische 3D spellen. Mario64, Metal Gear Solid op de PSX. Dat zijn nu steeds absolute topgames.
Hij's in ieder geval overzichtelijk, da's belangrijk. Maar mooi... is een persoonlijke kwestie!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:24 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06132/leakednoerevif3dh7ov.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
De interface? Ik vind hem niet mooi, maar er is op zoveel details gelet. Zelfs het kinderslotsysteem.
Hier vandaan gejat
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom heeft de interface een resolutie van een DS scherm....
Dat zie je wel vaker bij fakes.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:44 schreef BroesWillems het volgende:
als ie nep is, is er iig aandacht aan besteed om hem te maken....
Ik heb nog geen 1 fake gezien die aan zoveel dingen aandacht heeft geschonken. Ik bedoel, zelfs dat kindergezeik staat erop.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij fakes.Het is een hobby van bepaalde mensen en sommigen zijn daar heel goed in geworden.
Eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
Vind hem wel te druk eigenlijk, staat teveel info op 1 pagina die je toch niet allemaal tegelijkertijd nodig zal hebben
En hij is in het Duitsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
Vind hem wel te druk eigenlijk, staat teveel info op 1 pagina die je toch niet allemaal tegelijkertijd nodig zal hebben
Da's toch logisch dat ze niet de titel van het nieuwe spel bekend willen maken, of de naam van degene die het gelekt heeft?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:55 schreef peristilius het volgende:
Waarom hebben ze een paar dingen 'onherkenbaar' (zou zweren dat er gewoon ultimate fight achter SSB staat) gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |