Ik zie liever orginelere/creatievere gamesquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf boeien die specs nou, als je graphics wil haal je toch een 360
Hmm, stom zeg, had ik ff niet aan gedacht. Nu je het zegt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[tweakersmode]MHz zeggen niet alles. Hoeveel instructies kan de CPU per clocktick aan[/tweakersmode]
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf boeien die specs nou, als je graphics wil haal je toch een PS3
Graphics zijn niet het allerbelangrijkste maar ik zou het toch wel een aanfluiting vinden als een next gen console minder krachtig is dan de current gen van de concurrent.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf boeien die specs nou, als je graphics wil haal je toch een 360 PS3
Specs zeggen uberhaupt niet veel. Het gaat er om hoe de ontwikkelaars met de machine omgaan. XBOX 360 kan 100x krachtiger zijn, maar een kutspel blijft een kutspelquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmm, stom zeg, had ik ff niet aan gedacht. Nu je het zegt.
Was ik er bijna weer ingetrapt. Mja, Matt weet dat dus bijkbaar niet.
Of voor een ps3.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:33 schreef MMaRsu het volgende:
Wtf boeien die specs nou, als je graphics wil haal je toch een 360
man man man, we wisten al sinds de onthulling van de controller dat de graphics minder zouden zijn dan de concurrenten en dan nog teleurgesteld doen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gek he, specs lager dan de fucking Xbox van 4 jaar oud
Ik wil wel een beetje een next-gen gevoel hebben, anders begin ik toch sterk te twijfelen of ik die console nog wel moet halen. Mocht dit verhaaltje van Matt waar zijn natuurlijk...
Dit is toch wel best een dieptepunt moet ik zeggen hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
man man man, we wisten al sinds de onthulling van de controller dat de graphics minder zouden zijn
Lol, ik typ net echt precies hetzelfde op games.fok.nl. Nogal appels en peren vergelijken inderdaad.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:39 schreef Tain het volgende:
Als je er ook vanuit gaat dat de cube 'veel mindere specs' had dan de Xbox 1 en erg goed kon meekomen met dezelfde Xbox 1 dan kan je toch wel de conclusie trekken dat de revo betere prestaties levert dan de Xbox 1
Ja, minder zouden zijn. Maar het moet nog wel een beetje mee kunnen draaien bij de next-genquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
man man man, we wisten al sinds de onthulling van de controller dat de graphics minder zouden zijn dan de concurrenten en dan nog teleurgesteld doen...![]()
deze specs had ik wel zo'n beetje verwacht...
Waarom? Ze willen juist een eigen markt creeren naast die van de graphic hoeren consoles.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, minder zouden zijn. Maar het moet nog wel een beetje mee kunnen draaien bij de next-gen.
Wel bij exact dezelfde architectuur, FSB snelheid etc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:27 schreef Pheno het volgende:
[tweakersmode]MHz zeggen niet alles. Hoeveel instructies kan de CPU per clocktick aan[/tweakersmode]
Ja, maar de architectuur van de NGC zat dus beter in elkaar dan de xbox.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:23 schreef Retuobak het volgende:
Wel bij exact dezelfde architectuur, FSB snelheid etc.
Nee. Nu worden alle games op de PS3/360 gemaakt en niet geport naar de Revolution omdat ie te zwak is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu wil ik ingame beelden zien, dan zeg ik pas iets over de prestaties. Specs zeggen me niets namelijk.
Overigens, nu worden alle games voor de Revo ontwikkeld en dan geport naar de andere consoles, dat was/is nu bij de PS2 ook![]()
De rev zonder third party spellen betekend geen shooters.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee. Nu worden alle games op de PS3/360 gemaakt en niet geport naar de Revolution omdat ie te zwak is.YESS!!! No more 3rd party multiplatform crap!!!
![]()
Sinds Timesplitters 2 is er toch geen toffe shooter meer verschenen eigenlijk, alleen RS3, en daarvoor moet je goed online kunnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De rev zonder third party spellen betekend geen shooters.
er zullen dan bijna geen multiplatform spellen komen, maar third party spellen komen er welquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De rev zonder third party spellen betekend geen shooters.
of er moeten second party shooters komen, maar dat zijn er sowieso minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |