mjah, die had ik effe verwijderd... voor mn beurt en iets te makkelijkquote:
ja daarom was die middenweg wat minder geslaagdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef treinreiziger het volgende:
Tip @ Pappie_Culo: post je foto zonder bronvermelding, dat maakt het soms te makkelijk....![]()
Gebruik bijvoorbeeld Tinypic en hernoem je foto (zie OP).
Da's goedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:15 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
mmmm, het lijkt op het hoofddorpplein
en wordt momenteel flink op de schop genomen, liep er gisteren nog.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:16 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Da's goed
Hoofddorpplein was toen nog eindpunt van lijn2
Je kijkt de Haarlemmermeerstraat in, daar woonde Fanny Blankers-Koen
raad het fietspad?quote:
Is je bril stuk?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
eindpunt lijn 12?
Er staat wel een standbeeld in de Takstraat van Burgemeester Tellegen.quote:
lijkt mij zuidoostquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
okee... effe denken
[afbeelding]
Tip: staat nog steeds overeind
De huizen in de Pieter Lodewijk Takstraat lijken toch wel heel erg hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Er staat wel een standbeeld in de Takstraat van Burgemeester Tellegen.
En het juiste antwoord is dus de Burg. Tellegenstraat
Maar kennelijk zijn sommigen hier niet echt op de hoogte van de moderne 20e eeuwse NL architectuur
http://www.panoramsterdam.com/panos/burgtellegenstraat.html
Het is ook BIJNA goed hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:27 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
De huizen in de Pieter Lodewijk Takstraat lijken toch wel heel erg hoor!![]()
vandaar dat het mij zo bekend voorkwamquote:
is niet geheel correct, het cafe staat op de punt van twee straten, en de Spiegelgracht is er daar geen vanquote:
Correct, hoek/punt Korte Leidsedwars-Lijnbaansgracht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
korte leidsedwars?
tering hee... ken die buurt niet zo goed qua namen
ja sorry, werd even opgehoudenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef treinreiziger het volgende:
Nou dan post ik er wel eentje....
Raad de straat in Amsterdam waar deze foto is genomen:
[afbeelding]
Veel succes!
Indien iemand het antwoord gevonden heeft, graag ff bewijs via linkje a.u.b., het spel kan dan uiteraard verder gaan!
dat is daar bij de Kostverlorenkade volgens mij....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef treinreiziger het volgende:
Nou dan post ik er wel eentje....
Raad de straat in Amsterdam waar deze foto is genomen:
[afbeelding]
Veel succes!
Indien iemand het antwoord gevonden heeft, graag ff bewijs via linkje a.u.b., het spel kan dan uiteraard verder gaan!
Het spijt me enorm!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:53 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
je bent voor je beurt gegaan treinreiziger
Nee, en ook niet de 3e Helmerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
2de helmer?
Zalimero ik doen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 08:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
ach jezus.... calimero sodemieter een end op.
Ow, zie ut dan maar als een verkapte hint............quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:04 schreef DRA het volgende:
Singel is nog niet geweest
Plaatjequote:Op woensdag 29 maart 2006 13:38 schreef Againzender het volgende:
Lijkt mij de Leidsegracht
Indien correct mag iemand anders een neiuwe plaatsen, ik kwam toevallig even langs.
Javastraat?quote:
D'r zit toch geen EXIF ofzo meer in dat plaatje?quote:
correct!quote:
Alleen als ik de andere kant op kijk zie ik de Prinsengracht. Je zit dus in de buurt.quote:Op maandag 3 april 2006 14:43 schreef fotoloog het volgende:
Lijkt mij de Prinsengracht...
Vanuit mijn woning kan ik niet èn de Keizersgracht, èn de Prinsengracht zien.quote:Op maandag 3 april 2006 14:50 schreef fotoloog het volgende:
Keizersgracht dan maar...
Dat klopt volgens mij wel. Zie:quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef Againzender het volgende:
Looiersgracht volgens mij, dat bruggetje en die kroeg met die gele gevel doen mij daar aan denken in ieder geval.
Klopt. Inmiddels is heeft die kroeg een oranje gevel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef Againzender het volgende:
Looiersgracht volgens mij, dat bruggetje en die kroeg met die gele gevel doen mij daar aan denken in ieder geval.
Dan woon je bijna bij mij om de hoek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:28 schreef DRA het volgende:
Bijna bij me om de hoek.Had ik moeten weten.
Aha, dat wist ik niet, ik kom niet meer zoveel buitenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt. Inmiddels is heeft die kroeg een oranje gevel.
[..]
Helaas geen tijd nu. Zal binnenkort eens wat foto's nemen in A'dam.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
UIO_AMS post jij de volgende?
heel goed, kom maar met een nieuwe opgavequote:
Droogbak?!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Droogbak is correct
zo leer je nog eens watquote:
sterker nog, dit is zo'n beetje de kruising van deze straat met de Lelylaanquote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dat is bij lelylaan in de buurt....
daar zou ik maar niet zo zeker van zijn!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
johan huizingalaan is het niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |