Dat klopt volgens mij wel. Zie:quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef Againzender het volgende:
Looiersgracht volgens mij, dat bruggetje en die kroeg met die gele gevel doen mij daar aan denken in ieder geval.
Klopt. Inmiddels is heeft die kroeg een oranje gevel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:10 schreef Againzender het volgende:
Looiersgracht volgens mij, dat bruggetje en die kroeg met die gele gevel doen mij daar aan denken in ieder geval.
Dan woon je bijna bij mij om de hoek.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:28 schreef DRA het volgende:
Bijna bij me om de hoek.Had ik moeten weten.
Aha, dat wist ik niet, ik kom niet meer zoveel buitenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:14 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt. Inmiddels is heeft die kroeg een oranje gevel.
[..]
Helaas geen tijd nu. Zal binnenkort eens wat foto's nemen in A'dam.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:20 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
UIO_AMS post jij de volgende?
heel goed, kom maar met een nieuwe opgavequote:
Droogbak?!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Droogbak is correct
zo leer je nog eens watquote:
sterker nog, dit is zo'n beetje de kruising van deze straat met de Lelylaanquote:Op donderdag 6 april 2006 13:06 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dat is bij lelylaan in de buurt....
daar zou ik maar niet zo zeker van zijn!quote:Op donderdag 6 april 2006 14:30 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
johan huizingalaan is het niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |