Er staat wel een standbeeld in de Takstraat van Burgemeester Tellegen.quote:
lijkt mij zuidoostquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
okee... effe denken
[afbeelding]
Tip: staat nog steeds overeind
De huizen in de Pieter Lodewijk Takstraat lijken toch wel heel erg hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Er staat wel een standbeeld in de Takstraat van Burgemeester Tellegen.
En het juiste antwoord is dus de Burg. Tellegenstraat
Maar kennelijk zijn sommigen hier niet echt op de hoogte van de moderne 20e eeuwse NL architectuur
http://www.panoramsterdam.com/panos/burgtellegenstraat.html
Het is ook BIJNA goed hoor!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:27 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
De huizen in de Pieter Lodewijk Takstraat lijken toch wel heel erg hoor!![]()
vandaar dat het mij zo bekend voorkwamquote:
is niet geheel correct, het cafe staat op de punt van twee straten, en de Spiegelgracht is er daar geen vanquote:
Correct, hoek/punt Korte Leidsedwars-Lijnbaansgracht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
korte leidsedwars?
tering hee... ken die buurt niet zo goed qua namen
ja sorry, werd even opgehoudenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef treinreiziger het volgende:
Nou dan post ik er wel eentje....
Raad de straat in Amsterdam waar deze foto is genomen:
[afbeelding]
Veel succes!
Indien iemand het antwoord gevonden heeft, graag ff bewijs via linkje a.u.b., het spel kan dan uiteraard verder gaan!
dat is daar bij de Kostverlorenkade volgens mij....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef treinreiziger het volgende:
Nou dan post ik er wel eentje....
Raad de straat in Amsterdam waar deze foto is genomen:
[afbeelding]
Veel succes!
Indien iemand het antwoord gevonden heeft, graag ff bewijs via linkje a.u.b., het spel kan dan uiteraard verder gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |