Volgens mij heb ik wat gemist, waar gaat dit over? Url met text oid gevraagd...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:06 schreef Salsagirl het volgende:
Kijk het is niet leuk als je op de foto word gezet ..als je ehm zo bezig bent
maar van die vrouw mag je wel verwachten dat ze zicht niet zo laat nemen op zo'n plek
risico loop je namelijk dan om betrapt te worden
En ja het nodige weten ,van wat er op internet gebeurt ,sorry hoor word zo vaak vermeld en voor gewaarschuwd ..ook op tv dus zo naief zal ze wel niet zijn
Leukste school van Nederlandquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:02 schreef ZeroSletje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist, waar gaat dit over? Url met text oid gevraagd...![]()
Thanx, het is idd pricelessquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Leukste school van Nederland
Problemen medewerkster school om seksfoto's
Lijkt mij ook. Die kan zich niet meer buiten vertonen!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:37 schreef Camplo het volgende:
Waarom zou die gozer geen leven meer hebben straks? Dat wijf is erger genaaid dan hij.
Denk niet dat die gast had gedacht dat het zó bekend zou worden, dit.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Die kan zich niet meer buiten vertonen!
Ze heeft in ieder geval geen smetvrees.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou die vrouw nu pleinvrees hebben??
joh, linkjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Op internet reageren mensen anders dan ze normaal zouden doen.
Dit omdat ze zich kunnen schuilen achter hun nickname.
Maar goed, dit is niet iets nieuws ofzo hoor, er zijn sites genoeg waar je gare footage kan kijken.
die meisjes zijn gewoon triestquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:08 schreef Camplo het volgende:
Je vergeet al die camhoeren die anderen opgeilen op de cam, maar als het filmpje internet op gaat is het opeens de schuld van die vriendjes.
Right, als jij tegen mij zegt overal een bank, en ik doe het ga jij ook niet de bak in.
Die mensen moeten zichzelf niet zo blootgeven. Dan komen er ook geen filmpjes. En ja mensen die gefilmd worden hebben pech.
Waarom ligt hij dan tussen haar benen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die gast is haar toch helemaal niet aan het likken.. staan die foto's niet in omgekeerde volgorde en probeert zij bij die tweede haar broek weer aan te trekken enzo..
in principe ben jij ook gewoon een verziekte internetgrapquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe gek, als ik zou vallen met de brommer en iemand neemt het op, zou ik het in principe wel rofl vinden als het op internet geplaatst werd
Waarom ?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
in principe ben jij ook gewoon een verziekte internetgrap
Dat zal inderdaad wel eens een goed topic kunnen worden jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe gek, als ik zou vallen met de brommer en iemand neemt het op, zou ik het in principe wel rofl vinden als het op internet geplaatst werd
nee maar wel zielige gastenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:54 schreef Oksel het volgende:
Overigens zijn de "puistenkoppen" van Geenstijl al eens uitgebreid op TV geweest. En puistenkoppen waren het niet.
Linkje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:54 schreef Oksel het volgende:
Overigens zijn de "puistenkoppen" van Geenstijl al eens uitgebreid op TV geweest. En puistenkoppen waren het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |