neenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:06 schreef CocaColaLight het volgende:
Kijk nu zijn we verder gegaan op msn en het is stil...
Je bent weer off-line en nu dwing je me hier verder te gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neen
ik wil best met je baggeren hoor
PeeHaaPee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:46 schreef kwiebuske het volgende:![]()
wat ga je programmeren ?
een fototoestel ??
PeeDeHaa programmeren ??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:51 schreef Toeps het volgende:
PeeHaaPee.
Tuurlijk ben ik te programmerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
PeeDeHaa programmeren ??
IS die nog te programmeren dan![]()
*sorry P*
blaasbalgje?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:37 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand overigens een idee hoe ik mijn zoeker aan de binnenkant van mijn cam t beste kan reinigen, zitten stofdeeltjes op.
of kan ik dna toch maar beter even naar een goede fotograaf gaan?
is saartje geband?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Iemand al in MED gekeken? woensdag 22 maart 2006 @ 19:51
ONZ is nu veilig
Mogguh ...
met de kleine van mijn paps werkte t niet, misschien eens proberen met een groterequote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:44 schreef Ynske het volgende:
met de kleine van mijn paps werkte t niet, misschien eens proberen met een grotere
quote:
hahaha, ze was idd behoorlijk geod bezigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:28 schreef Kleintje het volgende:
Jee, zelfs mij met mijn opmerkingen lukt het niet om geband te worden.
Knap van Saar hoor!
Morguh trouwens!
de baas vroeg zich af waarom ik deze week nog niet had gefactureerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Re het volgende:
morghuh, of moet datvia MSN
en puckzzz: awwww?
Elke keer opnieuw wordt weer bewezen dat alle vrouwen ongeduldig zijn!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Troel het volgende:
Even een ordinaire link spammen.
Ik ben namelijk met spoed op zoek naar mensen die hun mening willen geven hierover, zodat ik hem vandaag kan kopen.
[centraal] Wie heeft er ervaringen met deze camera?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |