PeeHaaPee.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:46 schreef kwiebuske het volgende:![]()
wat ga je programmeren ?
een fototoestel ??
PeeDeHaa programmeren ??quote:Op vrijdag 24 maart 2006 07:51 schreef Toeps het volgende:
PeeHaaPee.
Tuurlijk ben ik te programmerenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:02 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
PeeDeHaa programmeren ??
IS die nog te programmeren dan![]()
*sorry P*
blaasbalgje?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:37 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand overigens een idee hoe ik mijn zoeker aan de binnenkant van mijn cam t beste kan reinigen, zitten stofdeeltjes op.
of kan ik dna toch maar beter even naar een goede fotograaf gaan?
is saartje geband?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Iemand al in MED gekeken? woensdag 22 maart 2006 @ 19:51
ONZ is nu veilig
Mogguh ...
met de kleine van mijn paps werkte t niet, misschien eens proberen met een groterequote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:44 schreef Ynske het volgende:
met de kleine van mijn paps werkte t niet, misschien eens proberen met een grotere
quote:
hahaha, ze was idd behoorlijk geod bezigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:28 schreef Kleintje het volgende:
Jee, zelfs mij met mijn opmerkingen lukt het niet om geband te worden.
Knap van Saar hoor!
Morguh trouwens!
de baas vroeg zich af waarom ik deze week nog niet had gefactureerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:54 schreef Re het volgende:
morghuh, of moet datvia MSN
en puckzzz: awwww?
Elke keer opnieuw wordt weer bewezen dat alle vrouwen ongeduldig zijn!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Troel het volgende:
Even een ordinaire link spammen.
Ik ben namelijk met spoed op zoek naar mensen die hun mening willen geven hierover, zodat ik hem vandaag kan kopen.
[centraal] Wie heeft er ervaringen met deze camera?
voor de doeleinden die je stelt lijkt het me een prima cameraatjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:12 schreef Troel het volgende:
Even een ordinaire link spammen.
Ik ben namelijk met spoed op zoek naar mensen die hun mening willen geven hierover, zodat ik hem vandaag kan kopen.
[centraal] Wie heeft er ervaringen met deze camera?
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Elke keer opnieuw wordt weer bewezen dat alle vrouwen ongeduldig zijn!
Ik heb tot 4 uur gewacht op je. Jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:46 schreef HMaster-II het volgende:
Moggeeehhheeeeee
En hoeveel werk hebben we nog liggen voor de vrijdag? En is dat evenredig met de zin om dat uit te voeren?![]()
Niet dus he??![]()
Ik moest Mauro ook nog aan het werk zetten, maar had geen zin meer gisteravond om iets uit te vreten. Komt nog Mauro.
Tuurlijk begrijp ik dat!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Maar je snapt vast wel dat ik graag eerst wat commentaar had voordat ik dat ding koop. Het is toch niet niets zo'n beestje. Een beestje van zo'n 300 euro.
fokken en msnen is zoooooo slecht tijdens werkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
en ik zit de helft van de tijd te msn-en en te Fokken (da's de iets minder geldige reden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |