Wat voor nut heeft een PDA voor je studie dan...quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:10 schreef mol_air het volgende:
ow die is suf. Die heeft iedereen al!
Sobotta is eigenlijk alleen goed voor snijzaal. Verder vind ik Netter mooier. Bovendien heb ik voor die Netter 35,- betaald, terwijl sobotta 200,- is. Die keuze lijkt mij snel gemaakt. Ik koop nu in plaats van een Sobotta een PDA(overigens is die weer duurder natuurlijk, maarja...alles voor de studie heh
)
Sobotta is gewoon standaard. Al reden genoeg om m te kopen (ooit)quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:25 schreef Repeat het volgende:
En die Gray's dan, das toch ook een atlas?
Scheelt wel idd, die netter is op bol 69 euro, terwijl Sobotta 2 x 99 euro kost....
Maarja ik vraag me dan wel af welke gedetailleerder is, lijkt me dat in de Sobotta veel meer informatie past...
In Leiden is het dus verplichtquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:26 schreef m021 het volgende:
Maar Gray is (volgens mij en vele anderen) juist hartstikke onoverzichtelijk. Waarom zou je die vrijwillig kopen?
Zolang er niet bij vermeld staat hoeveel pagina's het boek is, bestel ik hem nooitquote:
Ik zie nu dat ik de Netter voor pdb en de "normale" digitale versie hebquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:42 schreef mol_air het volgende:
thnx M1RR1E, had ik idd nog niet. Hij staat er nu bij
'tisser met je lama 'peat?
@ Bhai, ja idd
Ben nu trouwens Netter, Harrisons en nog n hele berg medische proggies voor de PDA aan t downloaden. Ben benieuwd of t wat is.
nee dat kan volgens mij niet. Die hele installers zijn anders enz.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:12 schreef mol_air het volgende:
zou er een manier zijn om gewone programma's te converteren naar PDA ofzo? ik heb nml. ook zo'n digitale Netter en een digitale Sobotta ergens....
Ik zie geen toekomstig arts in jouquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef mol_air het volgende:
same here. Wordt echt drie keer nix morgen :p
Ja, hier is hij ook verplicht, maar mol_air zei dat 'ie Gray's erbij had gekocht.quote:
Waarom heeft het dan bij mij niet geholpen.....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:46 schreef Repeat het volgende:
Zo dat tentamen was een succes zeg, dat SOG'gen heeft echt geholpen
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Gray's niet verplicht is in het jaar waar mol_air in zitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:11 schreef m021 het volgende:
[..]
Ja, hier is hij ook verplicht, maar mol_air zei dat 'ie Gray's erbij had gekocht.
Zijn naam werd al zo vaak genoemd (mede dankzij Repeat ook), dat ik al het idee had dat hij nu via google is te vindenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:25 schreef intoxicated het volgende:
En wanneer zet Wenink de tentamenantwoorden nou es op Blackboard![]()
![]()
hahahaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:32 schreef Bhai het volgende:
[..]
Zijn naam werd al zo vaak genoemd (mede dankzij Repeat ook), dat ik al het idee had dat hij nu via google is te vinden
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wenink+raar&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wenink+genaaid&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=wenink+geneeskunde&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl
.....
en nog meer. Dus als hij op zn naam googled, en hij zat dat ene "intoxicated" "Ojee, ik ben genaaid door Wenink!" heeft gezegd, zal hij wel willen weten wie hij is![]()
ik wilde opzich wel gaan, maar ik weet niet of ik er nu wel wat aan heb... En daarbij heb ik nog niemand gevonden die ook wilquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:53 schreef Hoolaa het volgende:
17/60 fout voor sturing & regeling ---> wel gehaald vermoed ik
Gaat iemand nog naar de medische carriere dag?
ik wel, zenuwstelselquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:15 schreef arabicangel667 het volgende:
pfffffffffff sturing en regeling tentamen.... heb nog nooit van mn leven zooo errrggg iets verpest!![]()
![]()
Jaja... 1 april zeker!quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:18 schreef mol_air het volgende:
ja, dat is mij gelukt. geen idee meer hoe though
Dus bij jou is het nu 2 april....?quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:24 schreef mol_air het volgende:
ik doe niet aan 1 april. 1 april is voor paupers. Ik sla vandaag gewoon over
mag niet hequote:Op zaterdag 1 april 2006 00:18 schreef Chris_1164 het volgende:
Hé, is het iemand misschien gelukt een kopie (voor eigen gebruik) te maken van de sobotta cd-rom?
Clonecd gaat niet zo goed, de gemaakte cd werkt uiteindelijk niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |