jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef ranja het volgende:
Ik zit trouwens te denken om een schaduw toernooi te houden, op de manier van iedereen maakt een eigen top 20/25 en daar komt dan een lijst uit. Kijken of dat verschil oplevert. Goed idee?
Nomineren mag nogquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:22 schreef cafca het volgende:
Geen Down Man, Ik heb genoeg van jou, Deeper Shade of Soul of Zuiderzeeballade?
quote:En wat doet Raymond van het Groenewoud in de lijst?
Ohja, stomquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:22 schreef cafca het volgende:
En wat doet Raymond van het Groenewoud in de lijst?
Had ik al gedaan (tussen een hoop vage shit, daardoor misschien over het hoofd gezien)quote:
Zijn dit singles geweest? Kan er niets over vinden. Eigenlijk mag hij ook niet ontbreken, maarja, heb nu eenmaal gezegd dat alleen nummers die op single uigebracht zijn mee mogen doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef placebeau het volgende:
nog niets bram vermeulen?
bram vermeulen - rode wijn
bram vermeulen - de wedstrijd
bram vermeulen - politiek
bram vermeulen - doodgewone jongen
bram vermeulen - testament
Politiek en Doodgewone jongen in elk geval, volgens http://rateyourmusic.com/artist/bram_vermeulenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zijn dit singles geweest? Kan er niets over vinden. Eigenlijk mag hij ook niet ontbreken, maarja, heb nu eenmaal gezegd dat alleen nummers die op single uigebracht zijn mee mogen doen.
Vollediger ok, nauwkeuriger? mwahquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:41 schreef cafca het volgende:
Overigens is popinstituut.nl misschien wat nauwkeuriger vwb nederlandse artiesten.
Vollediger was idd een beter woord, als is rateyourmusic ook zeer volledigquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Vollediger ok, nauwkeuriger? mwahgenoeg Nederlanders op die site.
(niet genoeg als: er kunnen niet meer bij, wel als in: informatie mag als betrouwbaar worden opgevat)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |