jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef ranja het volgende:
Ik zit trouwens te denken om een schaduw toernooi te houden, op de manier van iedereen maakt een eigen top 20/25 en daar komt dan een lijst uit. Kijken of dat verschil oplevert. Goed idee?
Nomineren mag nogquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:22 schreef cafca het volgende:
Geen Down Man, Ik heb genoeg van jou, Deeper Shade of Soul of Zuiderzeeballade?
quote:En wat doet Raymond van het Groenewoud in de lijst?
Ohja, stomquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:22 schreef cafca het volgende:
En wat doet Raymond van het Groenewoud in de lijst?
Had ik al gedaan (tussen een hoop vage shit, daardoor misschien over het hoofd gezien)quote:
Zijn dit singles geweest? Kan er niets over vinden. Eigenlijk mag hij ook niet ontbreken, maarja, heb nu eenmaal gezegd dat alleen nummers die op single uigebracht zijn mee mogen doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:29 schreef placebeau het volgende:
nog niets bram vermeulen?
bram vermeulen - rode wijn
bram vermeulen - de wedstrijd
bram vermeulen - politiek
bram vermeulen - doodgewone jongen
bram vermeulen - testament
Politiek en Doodgewone jongen in elk geval, volgens http://rateyourmusic.com/artist/bram_vermeulenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zijn dit singles geweest? Kan er niets over vinden. Eigenlijk mag hij ook niet ontbreken, maarja, heb nu eenmaal gezegd dat alleen nummers die op single uigebracht zijn mee mogen doen.
Vollediger ok, nauwkeuriger? mwahquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:41 schreef cafca het volgende:
Overigens is popinstituut.nl misschien wat nauwkeuriger vwb nederlandse artiesten.
Vollediger was idd een beter woord, als is rateyourmusic ook zeer volledigquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Vollediger ok, nauwkeuriger? mwahgenoeg Nederlanders op die site.
(niet genoeg als: er kunnen niet meer bij, wel als in: informatie mag als betrouwbaar worden opgevat)
deze hele post mistquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:38 schreef Bosbeetle het volgende:
frizzle sizzle - alles heeft een ritme
pater moeskroen - rood kapje
mannekoor karrespoor - mooi man
spaan en vermegen - koud hè
rooie rinus en pé daalemmer - (hebben die een single zoja die, ik denk hoornse plas)
rowen heze - met de neus omhoog
normaal - oerend hard
the wounded - billet doux
Hier heb je nog niet op gereageerd Mark, lijkt het je wat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:00 schreef ranja het volgende:
Ik zit trouwens te denken om een schaduw toernooi te houden, op de manier van iedereen maakt een eigen top 20/25 en daar komt dan een lijst uit. Kijken of dat verschil oplevert. Goed idee?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
Maar Mark cool hoor dat je er zoveel tijd in steekt. Klasse.
Ja, maar wou je het ook tegelijk gaan organiseren? Of nadat de finale van dit toernooi geweest is? Misschien dat het wat verwarring kan opleveren, ik weet het niet. Verder wel een goed idee, kun je maar weer zien hoe een manier van organiseren een hele andere uitslag oplevert.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Hier heb je nog niet op gereageerd Mark, lijkt het je wat?
Ok, lijkt me goedquote:Op woensdag 5 april 2006 18:09 schreef ranja het volgende:
Als je het poule systeem handig aanpakt kun je zorgen dat in de 2e ronde precies 128 of 64 zitten, dan kom je vanzelf tot 2 in de finale
En ja, ik wou het juist tegelijk doen.Zelfde begin- en eind tijd en dan kijken wat de verschillen en overeenkomsten zijn. Bij Film ook een keer gedaan (iemand) en dat werkte wel goed en leverde best verrrassende dingen op (zoals een gelijke top 3 of 4 maar de volgorde net iets anders).
Kijken of ik een top 20 kan vullen met platen die nu over het hoofd zijn gezien*, of die er toch in de eerste ronde uit zullen liggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:28 schreef ranja het volgende:
SCHADUWTOERNOOI: Beste Nederpop nummer 2006
Of je doet gewoon wat je echt het beste vindt*. Hou er wel rekening mee dat ook in het schaduwtoernooi alleen op single uitgebrachte nummers mogen meedoen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef Grobbel het volgende:
Kijken of ik een top 20 kan vullen met platen die nu over het hoofd zijn gezien*, of die er toch in de eerste ronde uit zullen liggen.
* Ik weet het, dat eerste is deels gewoon mijn eigen fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |