old habits die hardquote:
Ik vind em geweldigquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
sorry TF ik zal de OP nooit weer in deze mate verneuken![]()
De triangeljosti om precies te zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind em geweldig![]()
![]()
![]()
Kelly is zo'n droppieen die josti erbij om het helemaal af te maken
![]()
de alom befaamde iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De triangeljosti om precies te zijn
ben blij dat je die josti achter mij hebt gezetquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De triangeljosti om precies te zijn
Whehehehe, nu moet je telekens naar de magnetron lopen, want je hoort telkens *ping*quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef vlad het volgende:
[..]
ben blij dat je die josti achter mij hebt gezet![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehehe, nu moet je telekens naar de magnetron lopen, want je hoort telkens *ping*
scherpquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehehehe, nu moet je telekens naar de magnetron lopen, want je hoort telkens *ping*
ik vind haar wel coolquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me hoe BoJo haar smurft![]()
![]()
![]()
maar is dat Pomme of Kelly ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze is 15, had niet anders verwacht
^^ with stupid.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is Kelly.
Veel te jong idd![]()
Maar wel schattig
over 3 jaar niet meerquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is Kelly.
Veel te jong idd![]()
Maar wel schattig
zou ze merken dat ik 10 jaar ouder ben?quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:13 schreef Mukie het volgende:
ik vind dr weinig aan die meiden
misschien is het mn gebrek aan penis?
ik zit liever in de zonquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef M5 het volgende:
middag
* vandaag lekker buiten in de zon gestaan heeftheerlijk.
backpacken op de veluwequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Fugie het volgende:
wat zijn leuke vakantieplaatsen voor de zomer![]()
moet weer wat gaan plannen, niet dat ik het zie lukken maar toch
Fallujah, Kandahar en Uruzgan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:22 schreef Fugie het volgende:
wat zijn leuke vakantieplaatsen voor de zomer![]()
moet weer wat gaan plannen, niet dat ik het zie lukken maar toch
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef Fugie het volgende:
en nu de niet zo ovor de hand liggende nutteloze opmerking die toch niet grappig zijn
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef Fugie het volgende:
en nu de niet zo ovor de hand liggende nutteloze opmerking die toch niet grappig zijn
in principe valt scandinavie af ja omdat de mensen waarmee ik ga dat ook niet zo trekken, bovendien ga ik binnenkort alweer naar denemarken met me ouwe, had ie zin in ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:30 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik kan je wel serieuse tips geven, maar dan begin je te miepen dat je daar niet heen wilt![]()
Ga dan met die maten waarmee je weg gaat kijken wat jullie leuk vindenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
in principe valt scandinavie af ja omdat de mensen waarmee ik ga dat ook niet zo trekken, bovendien ga ik binnenkort alweer naar denemarken met me ouwe, had ie zin in ofzo
Canada lijkt me wel leuk, maar is dat niet ontzettend duur![]()
Wat is het budget. En wat wil je doen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
in principe valt scandinavie af ja omdat de mensen waarmee ik ga dat ook niet zo trekken, bovendien ga ik binnenkort alweer naar denemarken met me ouwe, had ie zin in ofzo
vind het al heel wat dat je mijn voorkeuren weetquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee die vinden alles goedquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Ga dan met die maten waarmee je weg gaat kijken wat jullie leuk vinden
kmoet eerlijk zeggen, geen ideequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat is het budget. En wat wil je doen?
Druk of rustig?
Natuur/bergen strand of een stad?
gewoon eerst 'ns nadenken wat je wilt, en dan kijken waar je dat kan doen binnen je budget is een goeie start.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
kmoet eerlijk zeggen, geen ideeMisschien dat ik maar gewoon last minute moet gaan ofzo
ja maar ik kan nooit wat leuks bedenken dus ga dan maar beetje surfen kijken of ik wat leuks ziequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:40 schreef M5 het volgende:
[..]
gewoon eerst 'ns nadenken wat je wilt, en dan kijken waar je dat kan doen binnen je budget is een goeie start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |