Uitzonderlijk groot talent dus, ben benieuwd! Een verhuur aan Benfica lijkt dus niet meer aan de orde?quote:Kalou: 'Met Chelsea CL winnen'
De transfer van Salomon Kalou naar Chelsea is door Feyenoord officieel bevestigd. De Ivoriaan reageerde opgelucht en is verheugd dat hij voor de club mag gaan spelen die volgens hem in de toekomst tot de Europese top zal gaan behoren.
"Natuurlijk ben ik hartstikke blij", zei Kalou. "Chelsea is op weg om een monument te worden en ik wil daar deel van uitmaken. Ik zal mijn kinderen en kleinkinderen kunnen vertellen dat ik er speelde toen ze de Champions League wonnen. Ik heb met José Mourinho gepraat, in het Frans, en hij heeft me overtuigd."
Kalou heeft bij zijn oud-trainer Ruud Gullit navraag gedaan over Chelsea. "Ik heb hem verteld dat ik er trots op ben om in zijn voetsporen te treden. Hij is immers degene die mij bij Feyenoord de kans heeft gegeven."
De jonge aanvaller, die met Oranje naar het WK had gewild, zal waarschijnlijk onder de titel van 'uitzonderlijk groot talent' toestemming van FA krijgen om in Engeland te spelen. Kalou is niet bang voor de druk die dat met zich meebrengt. "Ik zal ook in Londen alles geven om succes te hebben, ik geloof in mijn kunnen. Je moet altijd proberen om het beste uit jezelf te halen. Ik zal daar een betere speler worden."
Kalou zegt dat de problemen tussen hem en Feyenoord dit seizoen geen reden zijn voor zijn vertrek. "Ik ben nergens gefrustreerd over en heb uiteindelijk alleen maar goede herinneringen aan Feyenoord en Rotterdam. Dit is mijn allereerste club en Feyenoord zal daarom altijd bijzonder voor me blijven."
Kalou had nog enkele warme woorden over voor zijn oude werkgever. "Aan Feyenoord koester ik straks louter goede herinneringen. Die vier jaar in Rotterdam hebben me ontzettend veel gebracht en geleerd. Het is nu tijd voor een volgende stap. Ik ben blij om de samenwerking met Feyenoord en ik ben de club, trainer Erwin Koeman en mijn ploeggenoten dankbaar."
Er is bij mijn weten niemand geweest die beweerde dat Kalou om een andere reden graag versneld genaturaliseerd werd... sowieso is dat de grond van die hele regeling van versnelde naturalisatie voor topsporters, dat ze redelijk makkelijk en snel kunnen uitkomen op het hoogste niveau voor nederland en de voordelen van een nederlandse/europese licentie kunnen krijgen ...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:12 schreef spurs het volgende:
Knap zijn als mensen nu nog ontkennen, dat hij het niet deed uit financieel oogpunt.....
Dan heb je niet zoveel verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:10 schreef VoreG het volgende:
Uitzonderlijk groot talent
Zo geweldig vind ik hem echt niet
dan heb jij een blinddoek om gehad zeker ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:21 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dan heb je niet zoveel verstand van voetbal.
In Nederland liep geen groter talent rond het afgelopen seizoen.
Veel medailles en wereldtitels volgens mij.quote:Lorna Kiplagat, Mia Audina, Li Jiao , Mitch Booth, Dimitri Serdjoek, Tracy Lee Hargreaves, Mitja Zastrow en Annelize Naudé, Tekla Laroup.
Noem namen dan? Alleen Huntelaar misschien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dan heb jij een blinddoek om gehad zeker ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |