Aldus AMG.quote:With the debut of their self-titled 1998 EP, Lacuna Coil turned a lot of head in Italy's ambient/ goth scene thanks in part to Cristina Scabbia's haunting, but mesmerizing vocals. Additional recognition was followed after a European tour with Moonspell and later with The Gathering and Seigmen. With the rest of Lacuna Coil's line-up in place -courtesy of Andrea Ferro (male vocals), Cristiano Migliore (guitars), Marco Coti Zelati (bass) and Cristiano Mozzati (drums)-the bands first full-length In A Reverie was issued in 1999. Unleashed Memories followed in spring 2001.
Ah, je had 'm al gevondenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En, zoals ik dus al zei, de Depeche Mode cover vind ik slecht. De rest van de cd ben ik nu voor het eerst aan het luisteren. Maar ook dat vind ik eigenlijk weinig overtuigend vergeleken bij Comalies, wat ik tot nu toe toch wel de beste Lacuna Coil vind.
quote:Do you own an “Italians do it better” T-shirt?
I do. Sexually speaking, I’m not sure if it’s true for Italian men, because I haven’t tried a guy per nation. But I can say that I’m pretty good.
Bron? Ik kan hier namelijks niks over terugvindenquote:Op donderdag 6 april 2006 01:09 schreef Massive het volgende:
Ik had zelf gehoopt op een plaat die iest meer als In A Reverie klonk, maar ja. 18 Oktober staan ze de 013 in Tilburg.
o.a. gewoon op de site van 013quote:Op donderdag 6 april 2006 05:16 schreef Theoden het volgende:
[..]
Bron? Ik kan hier namelijks niks over terugvinden
Doet ut niequote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:41 schreef Tokus het volgende:
nu live op graspop.
en wie deze keer's niet gaat, net als ik:
http://ms.skynet.be/festivals2006/graspop/lo/index.php
Nu doet ie het inderdaad welquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:51 schreef Tokus het volgende:
hm, weer overbelast of zoiets.
ill be there, geweldige bandquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
18 oktober in 013
interessant
eens kijken of ik dan gelegenheid heb om te gaan. lijkt me heel leuk, ook al ken ik t nieuwe album niet.
de rest is gewoon sterk
waar haal jij half 11 vandaan? Op de 013 site staat namelijk 10 uur.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Kan niet naar de handtekening sessie en al helemaal niet naar het concert, Lacuna zelf begint pas om half 11, en dan gaat de laatste trein :/
Dan is het verandert want er stond eerst half 11quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
waar haal jij half 11 vandaan? Op de 013 site staat namelijk 10 uur.
20.00 – 20.35 Gothminister
20.50 – 21.35 Poisonblack
22.00 – 23.30 Lacuna Coil
het label meldt het ook, dus dan is het waarschijnlijk wel zo.quote:
die vind ik echt om te jankenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:37 schreef renz0r het volgende:
Die Depeche mode cover is wel vet
Eigenlijk is dit een stiekem verpakt compliment. Veel bands hebben er maar moeite mee, professioneel over te komen.quote:Het vele toeren en de (te?) professionele attitude van de band hebben er voor gezorgd dat Lacuna Coil anno 2010 wel heel zakelijk overkomt.
Dat vond ik de vorige keer ook genieten.quote:Eén van de hoogtepunten vindt plaats als de mannelijke bandleden het podium hebben verlaten en Scabbia, die zich speciaal voor dit nummer heeft omgekleed, zich waagt aan de ballad Wide Awake en dit met verve doet.
Het is echt een verademing t.o.v. Shallow Life. Ik vind dit juist weer een stapje de goeie richting op. Het is lang niet meer zo "poppy" als Shallow Life en er zit ook veel meer afwisseling in dan bij Shallow Life.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:24 schreef Tokus het volgende:
Ik draai em nu al een tijdje, en ik moet toch zeggen dat deze me toch een stuk beter bevalt dan Shallow Life. De eerste keer vond ik hem ook teveel doorgaan op de vorige plaat, maar nu vind ik hem toch best goed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |