Ach, nu dat The Gathering en Evanescence veel op de radio te horen zijn, is het wel handig om Lacuna Coil een eigen topic te geven. Ze zitten qua evolutie ook tussen deze twee bands in met een beetje fantasie.
Wat vinden jullie van deze band? Mag de band doorbreken met hun nieuwe cd (ergens begin volgend jaar of zo) ?
Voor meer info kijk je even op www.Lacunacoil.it want ik ben momenteel te lui om een korte bio te geven
quote:ik hou het nog geen volledig album vol tegenwoordig. Ze vervelen me erg snel. Dat komt voornamelijk door de zangeres, ze zingt op een slaapverwekkende manier.
Op zondag 27 april 2003 19:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wat vinden jullie van deze band?
Even Vast... ook daarvoor geldt, ze zijn erg goed...
quote:Pff, smaken verschillen hoor.
Op zondag 27 april 2003 19:46 schreef VikingVempire het volgende:
lacuna coil is goed, en als je vind dat dat mens op een slaapverwekkende manier zingt, dan heb je een berg stront in je oren zitten...
die zanger doet het ook altijd goed
maar inderdaad, de nummers lijken wel nogal veel op elkaar
quote:Inderdaad... laat de goede bands waar ze nu zijn en horen... In de underground. De muziek is niet gemaakt voor de grote massa en zal zowieso niet groot worden.
Op zondag 27 april 2003 20:12 schreef StarGazer het volgende:
Leuke band. Kheb de cd comalies. Vind dat wel weer voldoende zeg maar. Kga ze zeker nog wel een x live aanschouwen. En alsjeblieft niet doorbreken, dan krijg je het WT effect weer.
OT: Zelf vind ik het wel leuk de onbekenden te volgen, en dat gaat soms dusdanig ver dat het de bandjes zijn die nog niet verder zijn gekomen dan de garage of het lokale cafe, maar daar zitten af en toe ultieme band s bij. "Dragonfly" is er een erg goed voorbeeld van.
quote:Juist, beter kan je het niet zeggen.
Inderdaad... laat de goede bands waar ze nu zijn en horen... In de underground. De muziek is niet gemaakt voor de grote massa en zal zowieso niet groot worden.
Lacuna coil vind ik een goede band
bah
sorry kwa muziek vindk et nix
quote:Ik vind bij bijvoorbeeld gothic metal bands wel mee als er een vrouw doorheen zingt.
meiden horen nie in nen metal band te zingen
grunten ala arch enemy: DIKKE OK!
Het zorgt voor meer variatie binnen de metal
quote:Iedereen zijn eigen mening
bah
sorry kwa muziek vindk et nix
quote:Kijk dat eerste vind ik dan ook,
Vrouwenstem kan ik juist erg goed waarderen. Meer dan mannenstem. (bij metal dan) Mannenstemmen bij power/heavy metal zijn daarentegen wel weer gaaf. (Tony Kakko )
Ontopic: Blij dat lacuna coil op waldrock komt, kan ik ze eindelijk live zien
heel redelijk optreden, inmiddels 2x gezien, vond het best aardig.
Als je van het bekende rijtje houdt, kun je Lacuna Coil ook wel waarderen.
quote:Jij springt liever rond op brute Death Metal, ofniet?
Op zondag 27 april 2003 21:06 schreef SilentSinner het volgende:
a ha
gothic metal doet me gewoon nix
Zelf vind ik Lacuna Coil wel een aardig bandje. Ik heb "Unleashed Memories" in m'n bezit, maar voel me niet echt geroepen om de andere platen ook aan te schaffen.
quote:Dat heb ik ook.. ik heb alleen hun twee ep's...
Op zondag 27 april 2003 23:39 schreef Summoner het volgende:[..]
Jij springt liever rond op brute Death Metal, ofniet?
Zelf vind ik Lacuna Coil wel een aardig bandje. Ik heb "Unleashed Memories" in m'n bezit, maar voel me niet echt geroepen om de andere platen ook aan te schaffen.
quote:das waar
Op zondag 27 april 2003 19:57 schreef Seborik het volgende:[..]
Pff, smaken verschillen hoor.
Live weet ik het niet, maar de albums vallen wel bij mij in de smaak.
quote:live zijn ze ook goed. het moet alleen niet te lang duren...
Op maandag 28 april 2003 15:06 schreef Tackleberry het volgende:
Lacuna Coil is zeer goed te pruimen...Live weet ik het niet, maar de albums vallen wel bij mij in de smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |