Wordt je lekker lid van "wakker dier" of zo...ze zullen vast wel een forum hebben waar je gezellig kan klagen over die arme diertjes...quote:Op maandag 27 maart 2006 13:50 schreef CarDani het volgende:
Wie o wie weet waar ik beginnen moet tegen de strijd tegen al het dierenleed.![]()
ach welnee, die beesten hebben er zelf voor gekozen op zielen niveau...het maakt me niets uit of je dat geloofd of niet..en linkjes waar dat wordt vermeld bestaan denk ik niet..of toch wel? ik had het evengoed hier niet neergezet...wat schiet je ermee op? ok dan, niets dus..alle linkjes zijn namelijk onbetrouwbaar, lees ik steeds...kijk maar naar de 9-11 topics, wat een lol he?quote:Ik trek het me zoveel aan, zoveel zieltjes die geen kant opkunnen; die zijn overgeleverd aan de grillen van de mens.
mijn conclusie is dat hij een gevoel heeft van "Maar je wil toch weer dat laatste woord willen hebben he."quote:Het zal vast aan mij liggen maar wat is nu precies het nut om dit te posten?
Nou, mijn conclusie is dat ik wilde aangeven dat er niet gehuild moet worden indien het moeiljik wordt, beide partijen niet. Dus dat we ons gewoon richten op de discussie en hoe die discussie verloopt, in plaats van gaan lopen te klagen.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:00 schreef merlin693 het volgende:
[..]
mijn conclusie is dat hij een gevoel heeft van "Maar je wil toch weer dat laatste woord willen hebben he."![]()
![]()
En nu is het afgelopen, IK heb het laatste woord!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:23 schreef merlin693 het volgende:
ik wil het laatste woord ..nu tevredenmaar een bepaald voorgevoel verteld me dat er nog een reactie zal volgen
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 06:13 schreef displission het volgende:
nokwanda opent een topic. Dat kan niet he
Wist je dat ik er ook aan dacht zo'n topic te openen?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kwam spontaan op. Raar he !
Tis vrij zeldzaam, ik weet.
Wellicht was de insteek ietsje anders geweest.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:24 schreef CarDani het volgende:
[..]
Wist je dat ik er ook aan dacht zo'n topic te openen?
Ik ben blij dat jij het hebt gedaan Nok. Anders denken ze vast: daar heb je die muts weer.
Ik reageer op een net zo volstrekt normale manier als jij post.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
lillith wicca: ik hebe ven gereageerd op een post van je bep het medium
ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar je reageert naar mijn idee vreselijk over the top op een volstrekt normale post van mij..?
Ben ik het deels mee eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:38 schreef CoolGuy het volgende:
Mirage. Ik zie dat je mijn posts hebt weggehaald. Ze waren misschien wel offtopic, maar misschien ook niet. Uiteraard WEL offtopic omdat het niet over het onderwerp ging waarvoor het topic was geopend, maar aan de andere kant (naar mijn mening) NIET offtopic omdat die manier van reageren bijna 'normaal' is voor user in kwestie.
Ik wil er ook geen normaal topic voor openen. Ik heb hier wel serieus over nagedacht, om een discussie te starten over de manier van communicatie op dit suboforum, maar ik kwam voor mezelf tot de conclusie dat dat naar alle waarschijnlijkheid zou leiden tot een groot naar elkaar wijzen/schelden/kleineren/etc topic, waarbij het doel van het topic op de achtergrond zou belanden.
Toch was mijn vraag in het betreffende topic oprecht. Ik kan me nl niet voorstellen dat iemand die (bij wijze van) achter elke boom een conspiracy ziet, en gewoon stelt dat de geschiedenisboeken niet correct zijn kan functioneren in het normale leven. Ik stel me nl voor dat ie t met het nieuws nergens mee eens is omdat hij weet 'hoe het echt zit'. Daarom stelde ik die vraag. Misschien in het verkeerde topic, maar hij was niet aanvallend of kleinerend of voor negatiefs dan ook bedoeld.
Even voor de goede orde, het slotjes roepen is niet correct, de discussie over de officiele versie of niet officiele versie is geheel ontopic. Daar heb jij als mod verder niks op in te brengen, het is onderdeel van de discussie en voor mij een manier om baajguardian te laten zien dat zijn basis van zijn mening niet helemaal klopt. Dat probeer ik zoals je aan mijn posts kunt zien onderbouwend weer te geven. Dus hou die 2 graag wel gescheiden in je modschap.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:45 schreef Mirage het volgende:
Een slotjes geroep en verwijtend gedoe tegen de "gelovers" van de officiele versie en voer terug.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:42 schreef natte-flamoes het volgende:
Mijn reactie uit het loose change topic:
ah, je bedoelt de reacties van baajguardian? Die alweer nadat hij herhaaldelijk is gezegd dat hij daar mee moet ophouden maar blijkbaar toch nog steeds zulk gedrag mag vertonen begint te schelden als hem iets niet aanstaat? Hoe lang wordt zijn gedrag nog gedoogd? Het lijkt erop dat hij zo'n beetje de enige is op dit heel forum die zulk gedrag ongestraft mag vertonen. Ik weet niet waarom hij zo wordt behandeld door jou en werd behandeld door iteejer, maar dat soort gedrag van hem tolereren geeft hem een vrijbrief om dat gedrag te blijven vertonen. Ik snap niet waarom je niet strenger optreedt tegen dat gedrag. Wat is de reden daarvan?
Ow, maar dat afdwalen daar zeg ik toch ook niets van ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, het slotjes roepen is niet correct, de discussie over de officiele versie of niet officiele versie is geheel ontopic. Daar heb jij als mod verder niks op in te brengen, het is onderdeel van de discussie en voor mij een manier om baajguardian te laten zien dat zijn basis van zijn mening niet helemaal klopt. Dat probeer ik zoals je aan mijn posts kunt zien onderbouwend weer te geven. Dus hou die 2 graag wel gescheiden in je modschap.
Prima dat jij geen zin hebt in 'die' discussie, maar ik denk dat je er niet onderuit gaat komen. Jij weet denk ik net zo goed als ik dat er een hoop frustratie op dit forum hangt, dat in elk topic van/door bepaalde users tot uiting komt. Als jij op deze manier blijft modden, dan wordt er nooit over gepraat. Aan de andere kant, ik denk dat praten er ook niet van komt want zoals ik al eerder aangaf, naar mijn mening zal dat vervallen in schelden etc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ben ik het deels mee eens
Je post was in lijn met een discussie waar ik geen zin in heb.
Een slotjes geroep en verwijtend gedoe tegen de "gelovers" van de officiele versie en voer terug.
Als ik half schoon gaat het zo weer verder.
In NWS is de handel ook niet vlekkeloos verlopen meen ik, ik wil hier geen scheldpartijen.
Van niemand overigens.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef ABCXYZ het volgende:
Zou er iets gedaan kunnen worden aan al die kinderachtige reacties in dit topic: Spookwolk bedekt nederland
Door dit soort figuren durven de mensen die er wel serieus willen reageren er uberhaupt niet eens te reageren.
En zo zal dat wel vaker gaan, ondertussen jullie zeker wel 's afgevraagd waarom dit een rustig forum is? Heb je dan meteen antwoord op.
Sterker nog, naar mijn mening balanceert BG op het randje van wat gezond is voor hemzelf. Ben benieuwd of de moderators hier roepen "wir haben es nicht gewust" wanneer hij daar over heen kukelt.quote:Het kan naar mijn mening niet zo zijn dat BG topics opent, ziet dat mensen het niet met hem eens zijn en dan dergelijke reacties gaat plaatsen, waarbij dan nooit een ban volgt door JULLIE opgelegd (ik heb t iig nog niet meegemaakt, mmisschien is het wel al gebeurd) wordt terwijl als iemand zo zou reageren hij een 'afkoelban' zou krijgen of zo.
wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:13 schreef klez het volgende:
[..]
Sterker nog, naar mijn mening balanceert BG op het randje van wat gezond is voor hemzelf. Ben benieuwd of de moderators hier roepen "wir haben es nicht gewust" wanneer hij daar over heen kukelt.
Wat was er mis met mijn reactie, buiten dat hij offtopic was? Ik vond niet dat ik beledigend was, dus ik weet niet waarom mijn naam 'op een kladblokje gezet' is? Niet dat ik t erg vind, als jij vind dat dat moet dan moet datquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:53 schreef Mirage het volgende:
[..]je bent mij voor.
Ik had hem al op een kladblokje gezet (samen met de reactie van CG eronder).
Zeg Mirage, zou je ook eens naar opmerkingen van deze persoon kunnen kijken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:19 schreef ABCXYZ het volgende:
Best zielig om te zien hoeveel mensen gefrustreerd raken door 1 persoon en hem de mond willen snoeren door te pogen hem te laten bannen.. Ik denk opeens aan de middeleeuwen en een brandstapel ....
Jij moet echt beter leren lezen. Ik wil hem niet laten bannen, ik vraag me af waarom er (naar mijn mening) met 2 maten gemeten wordt. Hij hoeft voor mij geen ban te hebben hoor. Ik zet gewoon vraagtekens bij de moderatie.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:19 schreef ABCXYZ het volgende:
Best zielig om te zien hoeveel mensen gefrustreerd raken door 1 persoon en hem de mond willen snoeren door te pogen hem te laten bannen.. Ik denk opeens aan de middeleeuwen en een brandstapel ....
Oh nee hoor, dan begrijp je me verkeerd. Van mij hoeft hij niet geband te worden. Als er iemand is die in staat is de conspiracy theorieen ongeloofwaardig te maken is hij het wel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:19 schreef ABCXYZ het volgende:
Soms laat ik die , inderdaad, kinderachtige reacties staan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:49 schreef ABCXYZ het volgende:
Zou er iets gedaan kunnen worden aan al die kinderachtige reacties in dit topic: Spookwolk bedekt nederland
Door dit soort figuren durven de mensen die er wel serieus willen reageren er uberhaupt niet eens te reageren.
En zo zal dat wel vaker gaan, ondertussen jullie zeker wel 's afgevraagd waarom dit een rustig forum is? Heb je dan meteen antwoord op.
Lol gaan we nu al psychiater spelen ook ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:13 schreef klez het volgende:
Sterker nog, naar mijn mening balanceert BG op het randje van wat gezond is voor hemzelf. Ben benieuwd of de moderators hier roepen "wir haben es nicht gewust" wanneer hij daar over heen kukelt.
jah, vond ik ook een beetje een foute opmerking.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol gaan we nu al psychiater spelen ook ?
![]()
Ik heb bijna overal verstand van.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
![]()
Boeie. Bekijk zijn posts 's, ik kan het niet normaal vinden nee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jah, vond ik ook een beetje een foute opmerking.
Dan nog. Waar wil je de mods nou van betichten dan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:45 schreef klez het volgende:
[..]
Boeie. Bekijk zijn posts 's, ik kan het niet normaal vinden nee.
Ik snap denk ik wel wat Klez bedoeld. Hij zegt het idd wel ongelukkig. Maar ik denk ook, dat jij ook snapt hoe ie t bedoeld, en ik vind dat jij nou eigenlijk van een mug een olifant probeert te maken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dan nog. Waar wil je de mods nou van betichten dan?
Ach, tegenwoordig denkt iedereen overal verstand van te moeten hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
![]()
Ik weet dat ik soms wat kort door de bocht ga. Ik geloof dat mijn post bovenaan deze pagina wel uitlegt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap denk ik wel wat Klez bedoeld. Hij zegt het idd wel ongelukkig. Maar ik denk ook, dat jij ook snapt hoe ie t bedoeld, en ik vind dat jij nou eigenlijk van een mug een olifant probeert te maken.
ik vind van nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap denk ik wel wat Klez bedoeld. Hij zegt het idd wel ongelukkig. Maar ik denk ook, dat jij ook snapt hoe ie t bedoeld, en ik vind dat jij nou eigenlijk van een mug een olifant probeert te maken.
Alweer een valse beschuldiging van jou? Dat is al de 2e keer. Zielig mannetje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:20 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zeg Mirage, zou je ook eens naar opmerkingen van deze persoon kunnen kijken?
Het is overigens wel heel toevallig dat wanneer onze grote vriend bj offline gaat deze persoon opduikt.
In plaats van dat je direct gaat schelden (want dat doe je) zou je ook gewoon kunnen zeggen dat het niet waar is wat hij zegt volgens jou. Maar jij kiest ervoor om te schelden. En DAT maakt nou precies deel uit van het probleem op dit forum.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:56 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Alweer een valse beschuldiging van jou? Dat is al de 2e keer. Zielig mannetje.
Ja, dat ben ik met je eens. Er is een probleem waar steeds omheen gedraaid wordt, en zolang we daar niet bij uitkomen zal het zo blijven of zelfs escaleren. Ik wil dit best wel een keer op een chat (lijkt me beter dan op een forum) of zo dit ter sprake brengen, maar dan moet wel iedereen bereid zijn (Van beide kampen) daar aan deel te nemen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef Genverbrander het volgende:
De sfeer is hier niet echt verbeterd sinds het RvdB-topic op zijn einde is gelopen zie ik... Misschien dus toch een dieper geworteld structureel probleem hier op TRU?
Schelden? Ik geef mijn mening, dat ik hem een zielig mannetje vind. Discussies heb ik dan ook niet met natte-aarsmoes. Bewust niet, want ik discussier niet met zielige mannetjes. B.t.w., met jouw discussier ik ook al lang niet, is dat je niet opgevallen? Dan weet je meteen dat ik over jou net zo denk. Doe er wat nuttigs mee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In plaats van dat je direct gaat schelden (want dat doe je) zou je ook gewoon kunnen zeggen dat het niet waar is wat hij zegt volgens jou. Maar jij kiest ervoor om te schelden. En DAT maakt nou precies deel uit van het probleem op dit forum.
Dan vraag ik me serieus af waarom je uberhaupt reageert. Daarnaast...niet schelden zei je...? Right. Anyway, je behoort iig tot de oorzaak van het probleem. Doe er wat nuttigs mee.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:02 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Schelden? Ik geef mijn mening, dat ik hem een zielig mannetje vind. Discussies heb ik dan ook niet met natte-aarsmoes. Bewust niet, want ik discussier niet met zielige mannetjes. B.t.w., met jouw discussier ik ook al lang niet, is dat je niet opgevallen? Dan weet je meteen dat ik over jou net zo denk. Doe er wat nuttigs mee.
Komt dat omdat je bent weggelult over het technische bewijs van de 9/11 conspiracy?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:02 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Schelden? Ik geef mijn mening, dat ik hem een zielig mannetje vind. Discussies heb ik dan ook niet met natte-aarsmoes. Bewust niet, want ik discussier niet met zielige mannetjes. B.t.w., met jouw discussier ik ook al lang niet, is dat je niet opgevallen? Dan weet je meteen dat ik over jou net zo denk. Doe er wat nuttigs mee.
9/11 de hele tijd in de aandacht plaatsen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan vraag ik me serieus af waarom je uberhaupt reageert.
Hahaha, het toppunt van zieligheid. Zelfs in Feedback nog je gelijk proberen te halen waarbij heel erg duidelijk wordt dat je er nog HEEL ERG MEE ZIT, Lekkerrrrrrrrr voor je.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Komt dat omdat je bent weggelult over het technische bewijs van de 9/11 conspiracy?
Inhoudelijk dan he. Het aantal links plaatsen heb jij gewonnen![]()
jammer dat je denkt dat ik me gelijk hier moet halen. Ik stel een vraag. Ik beweer niks, is iets heel anders. Dat je hiermee denkt dat ik me gelijk wil halen zegt denk ik meer iets over jouw. Maar goed, logisch redeneren en op basis van tekst onclusies trekken is niet je sterkste punt heb ik al gemerkt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:11 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Hahaha, het toppunt van zieligheid. Zelfs in Feedback nog je gelijk proberen te halen waarbij heel erg duidelijk wordt dat je er nog HEEL ERG MEE ZIT, Lekkerrrrrrrrr voor je.![]()
Ja, want pseudo-psychologische one-liners plaatsen geeft echt aan dat jij er totaal niet meer mee zit nietwaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 11:11 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Hahaha, het toppunt van zieligheid. Zelfs in Feedback nog je gelijk proberen te halen waarbij heel erg duidelijk wordt dat je er nog HEEL ERG MEE ZIT, Lekkerrrrrrrrr voor je.![]()
Omdat jullie te min voor mij zijn om een discussie uberhaupt mee te beginnen? Hahaha, ik lach me dood. Wat dacht je hiervan?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want pseudo-psychologische one-liners plaatsen geeft echt aan dat jij er totaal niet meer mee zit nietwaarLeer alsjeblieft normaal reageren man.
Je wil graag mijn bitch zijn?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:27 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Omdat jullie te min voor mij zijn om een discussie uberhaupt mee te beginnen? Hahaha, ik lach me dood. Wat dacht je hiervan? [afbeelding]
Komt de boodschap over?
Ja inderdaad :quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef natte-flamoes het volgende:
Ach, tegenwoordig denkt iedereen overal verstand van te moeten hebben.
quote:
En als anderen kort door de bocht gaan moeten ze geband worden ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:52 schreef klez het volgende:
[..]
Ik weet dat ik soms wat kort door de bocht ga. Ik geloof dat mijn post bovenaan deze pagina wel uitlegt wat ik bedoel.
Het komt door opvattingen van oa je voorganger waardoor zaken zoals meningen als feiten konden worden neergezet (zie de 9/11 'feiten' topics). Door die insteek is de complottheorie verschoven naar de waarheid en is de officiele versie bestempeld alszijnde complottheorie. Snap je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat willen jullie nu dat wij doen?
Keihard modereren?
Kan hoor, heb IK totaal geen moeite mee, bedenk dan wel wat voor gevolgen het dan voor iedereen heeft!
Jesusheremerante ! het lijkt wel of ik voor groep vier van het basis onderwijs sta!
Steeds die beschuldigende vingertjes; hij was het! nee hij!
In en in triest vind ik dit.
Ik heb nu even geen tijd maar ik hier vanmiddag zeker op terug.
Deels met je eens. Ik wil het probleem wel omschrijven, maar dat heb ik inmiddels al zovaak gedaan, en ik heb niet het idee dat er iets mee gedaan wordt door de TRU mods. Misschien gebeurd het wel achter de schermen, ik merk het iig niet. Het probleem bestond iig al voor de 9/11 'FEITEN' topics. Het probleem is naar mijn mening de manier van communiceren. Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:52 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het komt door opvattingen van oa je voorganger waardoor zaken zoals meningen als feiten konden worden neergezet (zie de 9/11 'feiten' topics). Door die insteek is de complottheorie verschoven naar de waarheid en is de officiele versie bestempeld alszijnde complottheorie. Snap je wat ik bedoel?
Vergeten jullie niet ook es in eigen boezem te kijken ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef CoolGuy het volgende:
Het probleem is naar mijn mening de manier van communiceren. Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.
Met betrekking tot wat?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
Vergeten jullie niet ook es in eigen boezem te kijken ?
Dank u
Dat heb ik al zovaak gedaan. Ik heb al zovaak aangegeven dat het van 2 kanten moet komen. Daarnaast definieer ik in mijn post die jij quote ook niet eens over wie ik het heb, maar jij voelt je wel aangesproken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vergeten jullie niet ook es in eigen boezem te kijken ?
Dank u
Euh ... ik heb nochtans gequote waarop ik dat postte ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:28 schreef natte-flamoes het volgende:
Met betrekking tot wat?
Ik wordt in die post niet specifiek een groep benoemd?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Euh ... ik heb nochtans gequote waarop ik dat postte ...
Ah, ja, tuurlijk, alles is onderdeel van het complot, right? En alles wat tegenwerkt is slecht, right?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef ABCXYZ het volgende:
UncleScorp, die losers zijn maar op 1 ding uit. Trap er niet in en negeer ze.
Omg meester hij is vergeten een puntje op de "i" te zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:47 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik wordt in die post niet specifiek een groep benoemd?
leg dat ding dan maar uit. waaruit blijkt dat. Uit welke 9/11 discussies en quote's?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:46 schreef ABCXYZ het volgende:
UncleScorp, die losers zijn maar op 1 ding uit. Trap er niet in en negeer ze.
Ga nou niet zeggen dat je niet wist waar je aan begon.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Wat willen jullie nu dat wij doen?
Keihard modereren?
Kan hoor, heb IK totaal geen moeite mee, bedenk dan wel wat voor gevolgen het dan voor iedereen heeft!
Jesusheremerante ! het lijkt wel of ik voor groep vier van het basis onderwijs sta!
Steeds die beschuldigende vingertjes; hij was het! nee hij!
In en in triest vind ik dit.
Ik heb nu even geen tijd maar ik hier vanmiddag zeker op terug.
Precies, je geeft het zelf al aan, een afkoelban.quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Mirage het volgende:
Als jullie gefrustreerd zijn over zaken uit het verleden of elders op het forum stel ik voor dat júllie een afkoelbannetje aanvragen.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:58 schreef Mirage het volgende:
Tsss, mod ik al dagen in hun voordeel ( en dan niet omdat ik jullie mag, maar omdat er netjes gepost werd door jullie) gaat iedereen weer over de kast omdat er een posts van hunzelf is verdwenen en er een user is waar ze niet mee overweg kunnen ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:08 schreef natte-flamoes het volgende:
Maar zie je mij zo'n taal uitslaan? Of klez of coolguy?
Ik had het hier toevallig gisteren over in een SC-topic buiten TRU. Zodra 9/11 besproken wordt, vliegt iedereen meteen in de aanval en de verdediging. Maar dan ook echt iedereen, mensen die normaal rustig meeposten, waar je het niet van zou verwachten, iedereen laat zich er door meeslepen. Valt me constant weer op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:57 schreef CoolGuy het volgende:
Niet WAT er gezegd wordt, maar HOE. En als het op kleineren en schelden aankomt gaat het dus wel over WAT en HOE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |