abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36286649
...van de policy van Fok! en 'rechtse' users niet???

Zou ik toch weleens een antwoord op willen hebben (evt.). En rot op over dat Fok! links zou zijn, want de meerderheid is dat absoluut niet en hoe dat in de crew ligt dat weet ik niet.

Vraag is dus eigelijk: zijn de rechtse users op 1 of andere manier tegenwoordig de echte politieke provocateurs geworden en hebben zij die avantgarde positie overgenomen van links of zijn het gewoon vervelende rotzakken, die op geen enkele andere site lang geduld zouden worden. .

Kortom wat beweegt een ieder??? (Ik bedoel, iedereen weet dat sommige uitspraken niet geduld worden hè. )
I´m back.
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:49:01 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_36286656
Geef het door, rechts gaat voor!

*hik*
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:49:39 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36286661
en dit vroeg jij je af om 02.00?
pi_36286664
Omdat rechts "recht" impliceert en links "link".
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36286665
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:49 schreef PLAE@ het volgende:

Geef het door, rechts gaat voor!

*hik*
pROOST. .
I´m back.
pi_36286669
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:49 schreef SHE het volgende:
en dit vroeg jij je af om 02.00?
So what? .
I´m back.
pi_36286680
Omdat er minder SCHs zijn dan rechtse equivalenten hier op FOK!.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:51:24 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_36286683
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

So what? .
Rustig maar
Calm down

Je lijkt wel rechts
pi_36286700
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef Monolith het volgende:
Omdat er minder SCHs zijn dan rechtse equivalenten hier op FOK!.
SCH is een bijzondere variant van links hè. .
I´m back.
pi_36286705
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Rustig maar
Calm down

Je lijkt wel rechts
hihi.
I´m back.
pi_36286740
Zou de policy bedacht zijn door linkse mensen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36286763
In discussies hier kunnen users op 2 manieren te ver gaan:

1) Tegen medeusers, door die voor rotte vis uit te maken. Hierin zullen linkse en rechtse users niet veel van elkaar verschillen.

2) In het algemeen, over wat men als heilige huisjes of geloofsartikelen van de tegenpartij ziet. Simpel voorbeeld: linkse user noemt Amerika fascistisch, rechtse user noemt allochtonen luie uitvreters. Dan is het gelijk duidelijk waar een ban eerder zal vallen. Rechts raakt nu eenmaal eerder bevolkingsgroepen zodat daar snel racisme bij kan komen kijken, terwijl links zich meer richt op instituties waar dat niet speelt.

Tot zover mijn theorie
pi_36286777
Wat Monolith zegt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_36286799
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:00 schreef Soul79 het volgende:

1) Tegen medeusers, door die voor rotte vis uit te maken. Hierin zullen linkse en rechtse users niet veel van elkaar verschillen.

2) In het algemeen, over wat men als heilige huisjes of geloofsartikelen van de tegenpartij ziet. Simpel voorbeeld: linkse user noemt Amerika fascistisch, rechtse user noemt allochtonen luie uitvreters. Dan is het gelijk duidelijk waar een ban eerder zal vallen. Rechts raakt nu eenmaal eerder bevolkingsgroepen zodat daar snel racisme bij kan komen kijken, terwijl links zich meer richt op instituties waar dat niet speelt.

Tot zover mijn theorie
Dus rechts geeft bevolkingsgroepen de schuld van bepaalde problemen, terwijl linkse users meer een structuralistische (en wellicht historische) oorzaak aanwijzen voor bepaalde problemen???
I´m back.
pi_36286808
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:57 schreef cultheld het volgende:
Zou de policy bedacht zijn door linkse mensen?
Weet niet, heb de policy nooit gelezen. Maar zou Danny links zijn, denk je???
I´m back.
pi_36286810
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Weet niet, heb de policy nooit gelezen. Maar zou Danny links zijn, denk je???
Grote kans.
pi_36286812
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:00 schreef Soul79 het volgende:

Tot zover mijn theorie
Racisme is rechts?
pi_36286817
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Grote kans.
Wist ik niet. .
I´m back.
pi_36286824
Ik denk trouwens ook dat omdat Nederland vrij 'links' is ingesteld, conservatieven en liberalen harder (denken te moeten) schreeuwen.

Zie ook het handjevol links-extremistische malloten in de V.S. wat nog net niet denkt dat Bush zelf in de cockpit zat op 11-09-2001.
pi_36286831
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:08 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Racisme is rechts?
Als het om deze vraag gaat:
quote:
Kan iemand mij uitleggen waarom racisme en discriminatie zonder enige onderbouwing, door het gros van de mensen als 'rechts' wordt bestempeld?
Dat is gewoon zo gelopen, taalgebruik dus. Of is dat niet wat je bedoelt
pi_36286843
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus rechts geeft bevolkingsgroepen de schuld van bepaalde problemen, terwijl linkse users meer een structuralistische (en wellicht historische) oorzaak aanwijzen voor bepaalde problemen???
Grof gezegd wel ja. En voor alle duidelijkheid: dat is een constatering, geen waardeoordeel over het niveau van de redeneringen en argumentatie.

Maar wie het probleem (mede) zoekt bij bevolkingsgroepen en daarbij wat ongenuanceerd is, loopt in discussies nu eenmaal een grotere kans de policy te overschrijden, simpel omdat die racisme verbiedt. Als schoffering van een bevriende natie in de policy verboden zou zijn, zou het aantal bans van linkse users wel wat hoger liggen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 02:22:47 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_36286869
Je mot het beessie bij ze naam kenne noemen, en denken wat je zegt!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36286919
Mm, S79, denk toch ergens dat het anders ligt. Denk dat onze karaktertrekken (of opvoeding of weet ik veel wat...) ons definiëren tot een bepaald ideologisch oid standpunt en dat dat standpunt weer bepaalt hoe we in de wereld staan IRL en hoe we uiteindelijk reageren op Fok!, wat dan weer wel of niet tot een ban leidt.
R&P ligt om de hoek maw.
I´m back.
pi_36286958
Leuk onderwerp.

Rechtse users denken in zwart/wit, goed/fout, logisch. Voor linkse users is er meer grijs. Rechtse users zullen het beestje bij de naam noemen, en linkse users draaien er omheen.

Wat Soul schrijft over andere landen klopt natuurlijk ook. Het is heel gemakkelijk om andere landen die hoger op de ladder staan politiek correct af te zeiken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_36286960
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 02:54 schreef Lyrebird het volgende:
Leuk onderwerp.

Rechtse users denken in zwart/wit, goed/fout, logisch. Voor linkse users is er meer grijs. Rechtse users zullen het beestje bij de naam noemen, en linkse users draaien er omheen.
3 uur is mijn tijd. .
Maar eh... omdat ze meer twijfelen blijven ze grijs?
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')