quote:Porsche 904 GTS
"Quick, good looking and properly built. Probably one of the coolest German cars of the 60's."
To continue the manufacturer's stronghold in the sub-2 litre GT racing class, Porsche set out to design a completely new car in 1963. This decision was sparked by the introduction of new cars from Abarth and Alfa Romeo, designed specifically for the GT class. Porsche's line up for 1962 consisted of the 356 Carrera 2, which was equipped with a two litre version of Porsche's quad cam four cylinder boxer engine. It was basically a modified road car and the German manufacturer figured more was required to take on the new Italian competition.
For homologation purposes, at least 100 examples of the new car had to be produced in twelve months. This would require a road going version, because Porsche was highly unlikely to sell 100 full blown racers. In order to free resources for the project, the expensive Formula 1 program was dropped. In theory the development costs of the GT racer would be earned back by selling them. The F1 project on the other hand did not offer much in return, except for the potential strengthening of the manufacturer's racing heritage.
Porsche's engineers had to start with a clean sheet, because the spaceframe construction used on previous sports racers like the Type 718 was too expensive and time consuming to built for what was basically a production car. What they did carry over from the 718 was the mid-engined layout, until then reserved solely to the marque's full blown racers. A combination of a steel ladder frame and a glass reinforced plastic (GRP) body was chosen. This was the start of a long line of 'plastic' bodied Porsche racers.
Responsible for the design of the GRP body was Ferry 'Butsi' Porsche, grandson of Ferdinand Porsche. He used some cues and the windscreen of the 718 Coupe and turned it into one of the best looking cars ever constructed. Production of the body was outsourced to airplane manufacturer Heinkel, who were able to produce two bodies per day, which was twice as fast as Porsche could produce the chassis. The body was bonded on the frame, which resulted in a chassis far more rigid than the spaceframe chassis used in the previous racers.
At the start of the project the engineers planned on using Porsche's all new two litre flat 6 engine, which was designed for the upcoming 901/911 model. Unfortunately, the engine's development was hampered and it was not ready yet in time for the 100 example production run. As a stop gap, the four cylinder engine from 356 Carrera 2 was uprated to produce 180 bhp in race trim. It retained the unique shaft driven overhead camshafts. Bolted directly on the 'old' engine was a new five speed gearbox, which was also developed for the new road car.
Three prototypes were constructed and tested heavily in the fall of 1963. After various modifications were carried through, the car was first shown to public late in November. Internally it was known as the '904', but it was marketed to the public as the 'Carrera GTS'. Today it's commonly referred to as the 904. Within two weeks all but 21 of the 90 examples available for the public were spoken for. Production started soon after in a completely new factory, constructed to produce the new 901/911 model. By April of 1964 enough examples were constructed to homologate the 904 as a GT.
Although it took until April for the cars to be homologated, the cars were already entered in various races. At Sebring the Lake Underwood and Briggs Cunningham driven 904 finished 9th overall and 1st in the prototype class. This was the start of a highly successful racing career, with overall victory in the Targa Florio and many class victories in races like the 24 Hours of Le Mans. Underlining the car's versatility was a second place finish in the snow covered 1965 Rallye Monte Carlo.
Throughout 1964 Porsche continued to develop the 904 and provided their customers with various new parts to keep the cars on the pace. Two of the works cars were fitted with a two litre version of the Formula 1 racers eight cylinder engine and later in the year the six cylinder engine finally made its introduction. These versions were not built in sufficient quantities to be homologated, so they raced in the prototype class only. Larger ducts for cooling the bigger rear brakes is an exterior feature of the 904/6. It was eventually replaced in 1966 by the 906 prototype racer.
Today the 904 or Carrera GTS remains as one of the finest and most successful Porsches ever constructed. It kickstarted a program of racing cars, that would eventually result in the all conquering 917. It also holds a unique spot in the manufacturer's history as the only real dual-purpose sportscar Porsche ever built.
Pictured is a mint four cylinder example, seen here at the 2003 European Concours d'Elegance.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Record last updated 11 / 15 / 2004 Country of origin Germany Years of production 1963 - 1964 Numbers built 120 Body design Ferry 'Butsi' Porsche Weight 650 kilo / 1433 lbs Drivetrain Engine Type 587/3 B 4 Engine Location Mid , longitudinally mounted Displacement 1.966 liter / 120 cu in Valvetrain 2 valves / cylinder, DOHC Fuel feed 2 Weber twin-choke Carburetors Aspiration Naturally Aspirated Gearbox 5 speed Manual Drive Rear wheel drive Performance figures Power 180 bhp / 134 KW @ 7000 rpm Torque 200 Nm / 148 ft lbs @ 5000 rpm BHP/Liter 92 bhp / liter Power to weight ratio 0.28 bhp / kg Top Speed 257 km/h / 160 mph 0-60 mph Acceleration 5.3 s |
same here, eigenlijkquote:
Ken je alle MotorWorld's al?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:51 schreef Hugster het volgende:
ik ben nog wat oude top gears aan het kijken
Ja die heb ik allemaal, maar ik vind ze een beetje saaiquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ken je alle MotorWorld's al?
Japan ook welquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die heb ik allemaal, maar ik vind ze een beetje saai
Alleen Dubai was wel lachen.
jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Japan ook wel![]()
"Street Weapons"
"Gimme a Break!"
"30 seconds ... and it's gone!"
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:20 schreef lipje het volgende:
niet koud genoeg, vlad...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:27 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
niet koud genoeg?![]()
maar het zonnetje schijnt en geen wolkje aan de lucht, daar wordt een mens toch vrolijk van?![]()
![]()
zoals vandaag mag het van mij de hele zomer blijven, heerlijk![]()
Ach er zitten lekkere wijven in de clip, dan ben ik al snel blijquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:53 schreef Klonk het volgende:
dat zijn toch die dwaze semihardrockers die met een partij schmink optreden en dan haleluja rock and roll ofzo roepen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Rocken? Ja inderdaad, ik heb zonet naar de inzending van Finland voor het Songfestival gekeken, dat rockt wel aardig![]()
http://youtube.com/watch?v=TdItwaLrv1U
Mogge
ook met schminkquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach er zitten lekkere wijven in de clip, dan ben ik al snel blij
finse vrouwen zijn leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach er zitten lekkere wijven in de clip, dan ben ik al snel blij
Ja!quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die heb ik allemaal, maar ik vind ze een beetje saai
Alleen Dubai was wel lachen.
probeer zwart haar, donkere huid en diep-bruine ogen te kwekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:58 schreef vlad het volgende:
[..]
finse vrouwen zijn leuk om naar te kijkenhelaas kom je maar zelden verder dan alleen kijken
![]()
voelde de clown zich veilig bij je?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, de dames hebben geenschminck
Mn instructrice was verhinderd nu had ik les met een gepensioneerde clown in een stokoude Ford Focus![]()
Rijschool Bassie ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:00 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, de dames hebben geenschminck
Mn instructrice was verhinderd nu had ik les met een gepensioneerde clown in een stokoude Ford Focus![]()
ze was er de hele ochtend nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:02 schreef vlad het volgende:
[..]
voelde de clown zich veilig bij je?![]()
was je instructrice echt verhinderd of zei ze dat alleen?![]()
![]()
dan nogquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
probeer zwart haar, donkere huid en diep-bruine ogen te kweken
verklaar u naderquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
De twee jochies waar ik bijna over heen reed wel trouwens
Alex rijdt weg op en kijkt dan pas links en erechts.quote:
en ondertussen had je 2 kindertjes aan gort gereden en de ingewanden over de voorruitquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alex rijdt weg op en kijkt dan pas links en erechts.
"Oh, ik had beter eerst even kunnen kijken zeker?"
Ach, die koters hebben niet voor neits een rem op die fietsjes zitten toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
en ondertussen had je 2 kindertjes aan gort gereden en de ingewanden over de voorruit![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, die koters hebben niet voor neits een rem op die fietsjes zitten toch?
Ja met die gestoord hoge drempels daar, en die Jeep wat ook een huis wasquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vodn Dubai ook gaaf.
had zelfs een topicje er over gemakat in het Dakar 2010 BB subje
Ja, die jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja met die gestoord hoge drempels daar, en die Jeep wat ook een huis was
En de "rallydriver" "I'm not that rich" met een F40, F40, XJ220 en Porsche 959
'een Baltische staat'quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:15 schreef Klonk het volgende:
ik las het net
maar bedoel je niet litouwen
serieus?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die ja
Ik ga misschien een Lada Niva in Estland kopen![]()
Ik ken zequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die ja
Ik ga misschien een Lada Niva in Estland kopen![]()
Daar kan ik je wel wat over inlichtenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef vlad het volgende:
ik wil graag naar polen dit jaar, maar ze schijnen haast geen engels te spreken daar en mijn duits is niet goed genoeg![]()
handen en voeten dusquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef vlad het volgende:
ik wil graag naar polen dit jaar, maar ze schijnen haast geen engels te spreken daar en mijn duits is niet goed genoeg![]()
tofquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daar kan ik je wel wat over inlichten
Mijn vriendin is ¾ Pools
Ze zit nu op d'r werk maar 'k zal d'r porren om in de SC te komen wanneer ze terug is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef vlad het volgende:
[..]
tof![]()
zou wel leuk zijn. ik mag dit jaar niet meer ver weg, dus dan maar dichter bij huis naar polen![]()
voor 300 euro heb je een uit 2000quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:19 schreef vlad het volgende:
[..]
serieus?![]()
wat haal je je op de hals zegmaar wel gaaf om even op en neer te gaan
ik wil je er wel heen brengen
![]()
maar ben je niet goedkoper uit bent als je hem in ned. koopt en denk dat de auto hier wat betrouwbaarder kan zijn, omdat ze in estland net iets anders omgaan met auto's dan wij hier![]()
ik zit ook op m'n werk, dus ben niet contineu aanwezigquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze zit nu op d'r werk maar 'k zal d'r porren om in de SC te komen wanneer ze terug is.
Is toch gewoon gaafquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken ze
[afbeelding]
En waarom zover alexx?
andersom. ze spreken amper duits en Russisch, maar erg goed Frans en Enegels. (de jongeren)quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef vlad het volgende:
das een haaiquote:
meen je dat?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
andersom. ze spreken amper duits en Russisch, maar erg goed Frans en Enegels. (de jongeren)
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor 300 euro heb je een uit 2000
Mja, ik zit veel op een Pools forum he? En weinig communicatieproblemen. Als er eens iemadn niet zo geod Engels spreekt is er altidj wel iemand die het even voor me vertaald, aaridge mesne allemaal.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef vlad het volgende:
[..]
meen je dat?![]()
dan zie ik het wel zittenik wil naar krakau en omgeving.
en eerst wat vrienden op zoeken in duitsland
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:28 schreef Mukie het volgende:
dag jongens
ow btw theo maassen viel toch ietwat tegen
niet echt meer vrouwonvriendelijk, noch grof
niks meer, hij heeft in 2003 zelfmoord gepleegdquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat bezielt die kerel?
Ik kon anders erg slecht communiceren met de familie van m'n vriendin toen ze hier in NL waren ... geen Engels, alleen maar Poolsquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik zit veel op een Pools forum he? En weinig communicatieproblemen. Als er eens iemadn niet zo geod Engels spreekt is er altidj wel iemand die het even voor me vertaald, aaridge mesne allemaal.
Poszdrawiam!
Ik vermoed dat op dat forum met name jongeren zitten, die spreken dus wel goed Engels. De oudere garde daar spreek ik niet veel mee nee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik kon anders erg slecht communiceren met de familie van m'n vriendin toen ze hier in NL waren ... geen Engels, alleen maar Pools
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niks meer, hij heeft in 2003 zelfmoord gepleegd
Ik vermoed dat op dat forum mensen zitten met een affiniteit voor computers.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat op dat forum met name jongeren zitten, die spreken dus wel goed Engels. De oudere garde daar spreek ik niet veel mee nee.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Klonk het volgende:
afwas klaar
kut lasagne, lekker om te eten, maar laat het niet een nachtje staan, pure dreft moeten gebruiken om die zooi los te krijgen
stoere actiequote:Op donderdag 23 maart 2006 11:47 schreef Klonk het volgende:
wat een raar mannetje is het toch die Berlusconi
je verwacht het nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1895.html
tis zn vakquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:32 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
als hij niet meer vrouwontvriendelijk is, valt hij tegen en als ik vrouwonvriendelijk ben, word ik in het gunstigste geval voor rotte vis uitgemaakt![]()
het is oneerlijk verdeeld in de wereld![]()
![]()
ik vind vrouwen veel te leuk om er onvriendelijk tegen te zijnquote:
whahahaquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:46 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.thatvideosite.com/view/1895.html
bara heeft fans gemaaktquote:En wat dacht je van mannen in bestelbusjes van de zaak? Echt,dat zijn de grootste idioten die je op de openbare weg ziet.
ik heb ook een busje van de zaak, en dat busje is zelfs in blik op de weg geweestquote:
Je bent geestelijk begrensdquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb ook een busje van de zaak, en dat busje is zelfs in blik op de weg geweest![]()
Ik heb mn Poolse Wat&Hoe naast de computer liggen hierquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:03 schreef PeuRac het volgende:
Alexxxxx, in polen is maar een handje vol mensen welke redelijk engels kunnen communiceren (meestal zijn dat de jongeren ja), de ouderen kunnen soms nog wat duits (vooral in het westen). Maar een boekje met de basisbegrippen Pools is misschien wel handig om te bestuderen als je erheen gaat.
ik had gisteren geen tijd en trek en het busje werd bestuurd door mijn baas, maar ik word er op aangesprokenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef PeuRac het volgende:
@klonk, Lasange moet je zelf maken![]()
dievries lasagna vind ik niet lekker
![]()
goed bekeken van je baasquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had gisteren geen tijd en trek en het busje werd bestuurd door mijn baas, maar ik word er op aangesproken![]()
Lol, filmpje zeker niet ergens onlinequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik had gisteren geen tijd en trek en het busje werd bestuurd door mijn baas, maar ik word er op aangesproken![]()
kinderaanrijderquote:
ik kwam ook nog een vette taxi tegen, maar hij had geen blauwe platen, dus geen ritje meegedaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik zag vandaag zo'n roest oranje Audi A4 cabrio, ziet er toch wel apart uit moet ik zeggen, wel fleurig tussen al die donker blauwe/antraciete/zwarte/grijze bakken.
Ik zette vanochtend m'n cliënt af op schiphol, stapte er iemand op me af die vroeg of ik em ergens onverstaanbaar heen kon brengen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:51 schreef lipje het volgende:
[..]
ik kwam ook nog een vette taxi tegen, maar hij had geen blauwe platen, dus geen ritje meegedaan![]()
Porsche 924quote:
een tutorial waarvoor?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:57 schreef Fugie het volgende:
ik heb die hard een tutorial aan het schrijven maar dat kost echt teveel tijd![]()
\
ben net halverwege
hoe ging je babbel?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:41 schreef lipje het volgende:
ola
Fijn dicht bij de Ford dealer wonen. Rijd net een knaloranje Focus ST langs
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Porsche Platgeslagen Kever 924(had ik bijna gekocht ipv de Alfa
)
Je hebt ook lekkere kennis van de Porsche modellen merk ikquote:
5 kwartier spervuur gesprek. Was wel heavy, maar kreeg er een goed gevoel over.quote:
Sollicitatie oid gehad?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:04 schreef lipje het volgende:
[..]
5 kwartier spervuur gesprek. Was wel heavy, maar kreeg er een goed gevoel over.Ook na afloop werd me verteld dat het een prettig gesprek was.
![]()
5 kwartier?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:04 schreef lipje het volgende:
[..]
5 kwartier spervuur gesprek. Was wel heavy, maar kreeg er een goed gevoel over.Ook na afloop werd me verteld dat het een prettig gesprek was.
![]()
yeps, vorige week bij de detacheerders nu bij het uiteindelijke bedrijfquote:
Bouwfysicus, of voor de leek: architect van comfortquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:06 schreef vlad het volgende:
[..]
5 kwartier?![]()
ik heb nog nooit van m'n leven hoeven te solliciteren gelukkig![]()
maar mooi dat het goed gegaan is. voor welke functie heb je gebabbeld?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt ook lekkere kennis van de Porsche modellen merk ik![]()
die zogenaamde platgeslagen kever is de 911 (964, 993, 996, 997) in diverse uitvoeringen, de 924 is een zelf ontwikkelde auto met een 4 cilinder voorin en de versnellingsbak achtering. Is met 2.0, 2.5 (S) en als Turbo te krijgen. De 2.0 komt bij Audi vandaan.
wanneer krijg je iets te horen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef lipje het volgende:
[..]
Bouwfysicus, of voor de leek: architect van comfort
wat hij zegtquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
we hebben niet allemaal zo'n fantastische kennis als jij hebt![]()
Peu moet gaan lunchen. Hij hapt nog erger dan jij, Vladquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:07 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
we hebben niet allemaal zo'n fantastische kennis als jij hebt![]()
deze week nog of uiterlijk maandagquote:
ik hap niet meer, heb net lunch gehadquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:08 schreef lipje het volgende:
[..]
Peu moet gaan lunchen. Hij hapt nog erger dan jij, Vlad![]()
smoesjesquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hap niet meer, heb net lunch gehad![]()
en vanmorgen hapte ik niet, ik was gewoon ontroerd
![]()
![]()
voor school over flash icm met php en xmlquote:
Hast du ein probleme? BAM Vol op zijn bekquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:14 schreef Hugster het volgende:
meesterlijk filmpje eh Bassie van die duitse uitbater![]()
Ik kende em al wat jaren maar hij blijft mooi
cheryquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik heb me tcoh weer een toipc gebrouwen![]()
Zelfs IK vind ze lelijk
heb al gelunchedquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hap niet meer, heb net lunch gehad![]()
en vanmorgen hapte ik niet, ik was gewoon ontroerd
![]()
![]()
Die heb ik niet zelf uitgezochtquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb al gelunched![]()
@Bas, het feit dat je eerste auto een Golf was, verpest je toch al![]()
pauper.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:21 schreef PeuRac het volgende:
shit, flimpje speelt niet af hierKUT PC
Zelfs het "oude brakke" Golfje hing niet met ducttape aan elkaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
laat dat mongooltje toch lekker lullen joh.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Zelfs het "oude brakke" Golfje hing niet met ducttape aan elkaar
Niksquote:
Preciesquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Zelfs het "oude brakke" Golfje hing niet met ducttape aan elkaar
Maserati F155quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies
[afbeelding]
en jij had wel matchende matten
Das nog altijd geen ducttapequote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies
[afbeelding]
en jij had wel matchende matten
waar precies?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niksvolgens mij zag ik je wel ergens in de verte, maar kon je niet meer inhalen. (was rond half 9 op schiphol).
Lekker vergelijken ook, Bo en Alfisti werken beide al een paar jaar, ik kocht mn auto toen ik nog op school zatquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt twee soort Alfa 155's:
Toffe (BoJo, Alfisti) en afgeschreven (PeuRac) 155's
*eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt twee soort Alfa 155's:
Toffe (BoJo, Alfisti) en afgeschreven (PeuRac) 155's
ik zeg: Mattenset weg, normale stuur erin, plakband eraf en het is al een heel stuk beter hoor!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker vergelijken ook, Bo en Alfisti werken beide al een paar jaar, ik kocht mn auto toen ik nog op school zat
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lekker vergelijken ook, Bo en Alfisti werken beide al een paar jaar, ik kocht mn auto toen ik nog op school zat
ik mijn vorige 155 ookquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag je een flink deel van de A9, met 'op schiphol' bedoel ik dat ik rond die tijd bij de verktrekhal was.quote:
Ik dacht dat je de auto naast het vliegtuig moest parkeren?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag je een flink deel van de A9, met 'op schiphol' bedoel ik dat ik rond die tijd bij de verktrekhal was.
Stuurtje stuurt veel te fijn en vind ik zelf gewoon erg mooi, tape is al lang weg en de matten liggen er vooral omdat het daaronder lelijk is.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik zeg: Mattenset weg, normale stuur erin, plakband eraf en het is al een heel stuk beter hoor!
lees maar terug wat er werkelijk staat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de auto naast het vliegtuig moest parkeren?
ik reed zeker te vlot ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag je een flink deel van de A9, met 'op schiphol' bedoel ik dat ik rond die tijd bij de verktrekhal was.
Okay nu snap ik het, gelukkig zijn de matten dan wel weer ontzettend mooi.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuurtje stuurt veel te fijn en vind ik zelf gewoon erg mooi, tape is al lang weg en de matten liggen er vooral omdat het daaronder lelijk is.
"ik hoop morgen een foto te maken van mijn auto naast het vliegtuig"quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lees maar terug wat er werkelijk staat.
Viel wel mee, met een 3.7 v8 is het niet zo moeilijk om je bij te houden hoorquote:
ik kan gewoon beter rijdenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Viel wel mee, met een 3.7 v8 is het niet zo moeilijk om je bij te houden hooralleen waren er iets teveel sukkeltjes op de weg om dichterbij te komen
Als je te lui bent om terug te lezen kan je beter niet reageren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"ik hoop morgen een foto te maken van mijn auto naast het vliegtuig"
Vol gas geven en vol in de remmen is niet iets wat ze op de achterbank kunnen waarderen, zeker niet als het vliegtuig toch pas over een dik uur vertrektquote:
gluiperdquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het niet grappig, maar lach toch
bij het filmpje kon ik er niet om lachenquote:
nu alquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind het niet grappig, maar lach toch
905 staat al klaar btw![]()
ja hoor je mag met mij meequote:
heb jij een bed in je computerkamer staanquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag hier wel op bed komen liggen.
nee in de kattenkamerquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef lipje het volgende:
[..]
heb jij een bed in je computerkamer staan![]()
Oehhhquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met dit verschil dat wij een logeerbed hebben
ssst t is mijn tweelingbroerquote:
is zelfmoord niet heel erg drastisch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef Sjoem het volgende:
Ik ga even de post bekijken en misschien wat huiswerk maken en anders maar hangen ofzo!
Ja, de poef word hier ook door de katten gebruiktquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:54 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Oehhh
Ik heb ook een bed! En een poef-poef
ik heb twee logeerbeddenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met dit verschil dat wij een logeerbed hebben
Moet je een rondje gillend door het pand gaan rennen, en daarna weer verder werken alsof er niks aan de hand isquote:
Ik kan moeilijk beweren dat ik een mod als kloontje hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, Klonk is mn kleine tweelingbroertje
Er zijn genoeg mods (geweest) die kloontjes zijn hoor.....quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk beweren dat ik een mod als kloontje heb
ik welquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk beweren dat ik een mod als kloontje heb
soufleurquote:
op een ander forum zit iemand die twee dorpen verderop woont, en die makat ook foto's van bouwmachines... als ik dan mn bouwmachinefoto's daar op de siet zet, heeft hij ze vaak net een uur er voor ook al op gezetquote:
op ebayquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:00 schreef BoJo het volgende:
ohja ik zou naar een powerball gaan kijken![]()
culinaire barbaarquote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij het filmpje kon ik er niet om lachen
(en ik hoop voor je dat Lucille vandaag niet meeleest)
Pomme en Kellyquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef lipje het volgende:
"Volposten!!" roept baas Alexxxxxxxxxxandra
en spinaziesouflequote:
Welk filmpje?quote:
Waaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Welk filmpje?
En waarom zou het erg zijn als Lucille meeleest? Iedereen weet toch dat dat niet de Lucille is?
ik ken het filmpje niet denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaat?Zou het een kale oude man zijn?
En van die foto is ook een filmpje.
juhquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je vorige avatar had dat figuurtje toch ook?
dat vermoedde ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
juh
[afbeelding]
Domokun heet ie dus
quote:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef lipje het volgende:
"Volposten!!" roept baas Alexxxxxxxxxxandra
quote:
ja, kutzooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:34 schreef Hugster het volgende:
ik ga nog maar eens ff roken, er is gewoon niet één wolkje aan de lucht hier
bekend plaatjequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:35 schreef Hugster het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=2552396
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |