vanwege het WK gaat PSV dat dus niet doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lekker in Azië lucratieve potjes spelen om de Hi Dung Gu cup!
inderdaad, maar het belang van de spelers is hoger.quote:
Ja je kan gewoon nu even niet naar Aziëquote:Op vrijdag 7 april 2006 02:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, maar het belang van de spelers is hoger.
Eerst maar eens winnen van PSV. Over het spannende jongensboek, ook wij hier in het midden des lands word het boek uitbundig gelezen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:49 schreef bofneger het volgende:
Groningen laat zich vooralsnog lezen als een spannend jongensboek. Vanuit de Oosterpark naar de Euroborg. En meteen Champions League!!
Ik wacht nog even met feliciteren hoor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:49 schreef bofneger het volgende:
Groningen laat zich vooralsnog lezen als een spannend jongensboek. Vanuit de Oosterpark naar de Euroborg. En meteen Champions League!!
quote:Competitie vervalsing II: Az kan tegenstander Play-offs uitkiezen
Az kan de tegenstander in de Play-offs uitkiezen. De Alkmaarders zijn met nog drie punten in drie wedstrijden bijna zeker van de 2e plaats. Dat zal inhouden dat Az in de eerste ronde speelt tegen de nummer 5 op de ranglijst. Gemakshalve gaan we er vanuit dat Fc Utrecht de vier punten voorsprong behoudt op de concurrenten.
Blijven ajax, Fc Groningen en Sc Heerenveen over als kandidaten om Az als eerst te ontmoeten. Az speelt daarvan nog tegen twee van de drie clubs, genoeg dus om je tegenstander uit te kiezen. Kiest Az voor ajax, dan heeft ajax een makkelijke middag morgen. Al lijkt het niet de meest logische keuze en is Az bovendien nog afhankelijk van de andere resultaten van ajax in de volgende twee wedstrijden.
Az kan ook kiezen om voor Fc Groningen of Sc Heerenveen te voetballen, dan moet het nog één keer vlammen vanmiddag. Op de laatste speeldag kan Az dan kiezen uit de tegenstanders. Als het ajax wil ontlopen kan Az de Friezen laten winnen, al zal zoiets nooit worden toegegeven in de pers. Als ajax op dat moment al ver achter staat kan Az zelfs nog kiezen tussen Sc Heerenveen of Fc Groningen. Dan zal Az ook tegen Sc Heerenveen vlammen en Fc Groningen als eerst te ontmoeten.
In de "nacompetitie"-playoffs begint iedereen op 0 (en als je een schorsing opliep door een 4e/6e/etc. gele kaart geldt die schorsing pas voor de 1e wedstrijd na de playoffs). Dus ik gok erop dat dat voor "dé" playoffs ook zo is.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:33 schreef Dos37 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met gele kaarten worden deze kwijt gescholden voor de play off's zondat iedereen met een schone lei kan beginnen.
Dat lopende schorsingen natuurlijk wel van kracht blijven snap ik wel.
Ik geef jullie eigenlijk alleen nog kans als jullie 3 punten pakken tegen Utrecht, aangezien jullie laatste wedstrijd tegen FC Twente ook een pittige is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 02:49 schreef bofneger het volgende:
Nee FCU moet winnenquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:20 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik geef jullie eigenlijk alleen nog kans als jullie 3 punten pakken tegen Utrecht, aangezien jullie laatste wedstrijd tegen FC Twente ook een pittige is.
inderdaad, rode kaarten tellen wel doorquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:16 schreef kratovsk het volgende:
[..]
In de "nacompetitie"-playoffs begint iedereen op 0 (en als je een schorsing opliep door een 4e/6e/etc. gele kaart geldt die schorsing pas voor de 1e wedstrijd na de playoffs). Dus ik gok erop dat dat voor "dé" playoffs ook zo is.
Ik boycot die plee offs in ieder geval. Ik ben alleen bang dat de meesten toch wel een kaartje zullen kopen. Het hele jaar loopt iedereen te zeiken dat ze die kut plee offs niet willen, maar ondertussen koopt men wel allemaal een kaartje. Tja, als alle stadions vol zitten tijdens de plee offs zullen ze er niet snel over nadenken om er mee te stoppen...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Het enigste wat wij kunnen hopen is dat de hele zooi mislukt
Nee!quote:Op maandag 17 april 2006 23:28 schreef paultjuhhh het volgende:
En moeten ze blijven volgens jullie? volgend jaar
Zegt een FC Groningerquote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef Noca het volgende:
De playoffs duren toch maar 1,5/2 week extra? Zoveel langer is dat nou ook weer niet....
3 weken, waarin je als het tegenzit nog eens 6 wedstrijden mag spelen. wij mogen nog lekker bijna een maand wachten op de bekerfinalequote:Op maandag 17 april 2006 23:31 schreef Noca het volgende:
De playoffs duren toch maar 1,5/2 week extra? Zoveel langer is dat nou ook weer niet....
Ah ja, dat komt natuurlijk omdat 1 wedstrijd is geschrapt bij 2tm5.quote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3 weken, waarin je als het tegenzit nog eens 6 wedstrijden mag spelen. wij mogen nog lekker bijna een maand wachten op de bekerfinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |