Wat had je gedacht.. om 6.00 's morgens...quote:Op donderdag 23 maart 2006 05:06 schreef Jaguarized het volgende:
Slapen we allemaal al weer?![]()
Vanavond eens kijken of het gasfornuis werkt.Lekker biefstukje proberen te bereiden.
Wat zit er in de bekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat had je gedacht.. om 6.00 's morgens...![]()
ffnog iemand? ...of is iedereen aleer druk bezig..?
[standaard Cara mode] ja hoor [standaard Cara mode]quote:
voor jou? ... thee of chocomel..quote:
*Probeert tussen de regels door te lezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
[standaard Cara mode] ja hoor [standaard Cara mode]
beetje hoofdpijn .. onrustig geslapen. om 3.40 uur wakker..en toen gewoeld om weer in slaap te koemen..
en jij? opgeknapt?
Mag ik 23 suiker bij die theequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
voor jou? ... thee of chocomel..(voor mij trouwens nu ook thee)
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtendquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:09 schreef Jaguarized het volgende:
*Biefstukje in de pan heeft*
Ben benieuwd of het goed gaat.
gasfornuis doet het dus? laat het je vooral smaken..quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtend
Gaat toch wel goed? Zo moeilijk is het nou ook weer niet
ik melde mij om 5 over 9quote:
Alleen als ik me heel brak voel drink ik dat. Dus een keer of 2 per jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
@ MARC.. Jezus zoveel suiker.. dat zijn de calorieén van 2 dagen voor mij...![]()
Zo dat was erg lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtend
Gaat toch wel goed? Zo moeilijk is het nou ook weer niet
Dankje, het was lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
gasfornuis doet het dus? laat het je vooral smaken..
Als jij het over biefstuk hebt op dit uur van de dag (bij ons dan) dan draait zich bij mij de maag bijna om..![]()
@ MARC.. Jezus zoveel suiker.. dat zijn de calorieén van 2 dagen voor mij...![]()
Weet je zeker dat je biefstuk had en geen magere runderlap ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dat was erg lekker.Volgens de beschrijving moest het 2,5 uur in de pan liggen ofzo?
In olie?
Ik vond 20 minuten meer dan genoeg, toen was het niet rood meer.
Ohja, ze hebben hier geen croma of bakboter dus gebruik je gewone boter.
2,5 uurquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dat was erg lekker.Volgens de beschrijving moest het 2,5 uur in de pan liggen ofzo?
In olie?
Ik vond 20 minuten meer dan genoeg, toen was het niet rood meer.
Ohja, ze hebben hier geen croma of bakboter dus gebruik je gewone boter.
Dat moet ik ook weer eens gaan doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 05:12 schreef Jaguarized het volgende:
Overigens ga ik 7 april van de Auckland Harbour Bridge bungyjumpen. Dat is ongeveer 43 meter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeiemorgen MutZquote:
nope, en met jou?quote:
gaat wel... ik zit nog op school.quote:
ik zit ook op school...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:37 schreef classpc het volgende:
[..]
gaat wel... ik zit nog op school.
Hoezo niet goed dan?
en?.. mooi toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, Sudoku is af weer voor vandaag
en heb net salarisverhoging gehad
Oeh, ben benieuwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.Net even op pad geweest met camera en statief.
Laat ik het zo zeggen, mijn cv gaat vanavond nog onlinequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en?.. mooi toch?
Of weten ze je niet op waarde te schatten?![]()
Ow..quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn cv gaat vanavond nog online
Van allerlei dingen die ik tegenkwam.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en?.. mooi toch?
Of weten ze je niet op waarde te schatten?![]()
Hoi Jag.. foto's gemaakt van....?
aha...nou dan hoop ik dat ze gelukt zijn en dat je er tevreden over bent...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van allerlei dingen die ik tegenkwam.![]()
Das niet al te best.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
aha...nou dan hoop ik dat ze gelukt zijn en dat je er tevreden over bent...
* Cara gaat duikt me ff haar bed in.. voel me beroerd..
tot laters![]()
Jazeker, moet ze wel even verkleinen though.quote:
Laat maar horen tegen die tijd, ben echt benieuwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jazeker, moet ze wel even verkleinen though.
Dus nu moet ik ze ergens kunnen vindenquote:
Precies.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wel een nuttig detail ja
Ga ik vanavond thuis even kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben bezig met foto's te uppen naar m'n fotoboek:
http://photobucket.com/al(...)nd%202006/?start=400
Vanaf pagina 21.
[afbeelding]
Mijn gebouw waar ik op maandag en donderdag les heb.
Mooie foto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Auckland Harbour Bridge
[afbeelding]
Viaduct Harbour met SkyTower
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ferrygebouw
[afbeelding]
SkyTower, moeilijk om hem er helemaal op te krijgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Aotea Square / Metro Skycity
[afbeelding]
Ferryhaven met uitzicht op het Hilton
[afbeelding]
Maak die foto dan ook overdagquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef Jaguarized het volgende:
Die brug is ook ik weet niet hoe ver weg.
Die foto kan savonds wel veel mooier worden hoorquote:
Jaquote:
meld dat dan toch maarquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook niets meer te melden dan dat ik niets te melden heb
.
Ik heb niks te meldenquote:
wat doe je hier danquote:
Ik heb nu wél iets te meldenquote:
Gefeli alvast hequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nu wél iets te melden. Nina en Storm hebben voor een briefje gezwommen en mogen (eindelijk) afzwemmen voor hun A-diploma
.
feest!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nu wél iets te melden. Nina en Storm hebben voor een briefje gezwommen en mogen (eindelijk) afzwemmen voor hun A-diploma
.
Voor een briefje zwemmen is een soort 'proef', haal je die dan krijg je dus een briefje mee naar huis dat je mag afzwemmen (en wanneer, en hoeveel er betaald dient te wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeli alvast he
Wat is voor een briefje zwemmen![]()
Dus er lopen er nu 2 hyper te zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor een briefje zwemmen is een soort 'proef', haal je die dan krijg je dus een briefje mee naar huis dat je mag afzwemmen (en wanneer, en hoeveel er betaald dient te worden).
quote:
Volgens mij ben ik hyperderder dan zij zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus er lopen er nu 2 hyper te zijn
ik denk dat dat idd het belangrijkste is voor haarquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik hyperderder dan zij zijn. Nina is wel heel blij, want als er nu iemand een zwemfeestje geeft in het zwembad hier hoeft ze als ze haar diploma heeft geen kurken meer om
.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat dat idd het belangrijkste is voor haar
Dat vond mevrouw niet leuk nee, kan ik me zomaar voorstellen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]Is een beetje lullig als je bijna 10 bent en je moet nog kurken om
.
waarom niet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:14 schreef es70 het volgende:
en dat had Nina dus niet aan het eind van groep 4.
Omdat ze waarschijnlijk meer spelen dan leren zwemmen tijdens het schoolzwemmenquote:
Als ze meer spelen dan zwemmen zijn er dus meer kinderen die dat probleem hadden?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk meer spelen dan leren zwemmen tijdens het schoolzwemmen.
Hmz... Klopt ook niet helemaal, want Storm gaat het dus wel halen in 2 jaar schoolzwemmen... Nina zal wel net als haar moeder een hark zijn wat sport betreft.
Nee, de meeste kinderen hebben hier al A tot Z voordat het schoolzwemmen begintquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ze meer spelen dan zwemmen zijn er dus meer kinderen die dat probleem hadden?
daarvoor al?quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, de meeste kinderen hebben hier al A tot Z voordat het schoolzwemmen begint.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarvoor al?
Door ouders op zwemles gestuurd?
Ik had mijn diploma ook pas laat
zit wat inquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:43 schreef es70 het volgende:
[..]. Prima te regelen als je maar 1 bloedje hebt, of 2 met een aantal jaar ertussen, maar niet als je om 1 kind te laten leszwemmen er nog 3 mee moet slepen (om het nog maar niet te hebben over hoe je dat allemaal meekrijgt op de fiets
).
en waarom kom je dat ons vertellenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:55 schreef classpc het volgende:
Ik ben eten
Mwoa het ging niet eens slecht eigenlijk. Maar ik had gehoopt om 5 uur weg te kunnen, en heb uiteindelijk om 6 uur mn jas maar eens gepakt. Geen idee hoe lang die gekken nog doorgaan. Maar ik ga zo mn bed in. Heb weer een afspraak bij de dokter gemaakt, maandagochtend. Dikke vette keelontsteking volgens mij. Ik voel me goed beroerdquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:30 schreef OoAstridoO het volgende:
Leonieke![]()
Hoe was jullie dag eigenlijk, allemaal?
En je kon niet meer vroeger naar dokter gaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa het ging niet eens slecht eigenlijk. Maar ik had gehoopt om 5 uur weg te kunnen, en heb uiteindelijk om 6 uur mn jas maar eens gepakt. Geen idee hoe lang die gekken nog doorgaan. Maar ik ga zo mn bed in. Heb weer een afspraak bij de dokter gemaakt, maandagochtend. Dikke vette keelontsteking volgens mij. Ik voel me goed beroerd
nee morgen maar een half dagje, toch maar ff naar werk danquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
En je kon niet meer vroeger naar dokter gaan?
Morgen thuis van het werk?
gelijk heb je. Ik duik mn bed in met een bak thee denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:56 schreef leonieke het volgende:
ik ga naar beneden. Ik zit hier toch maar te staren naar mijn scherm
Mja bed zou ook een goed idee zijn, maar dat krijg ik hier nog niet verkochtquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gelijk heb je. Ik duik mn bed in met een bak thee denk ik
nee gewoon om te slapen bedoel ik ook hequote:Op donderdag 23 maart 2006 20:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja bed zou ook een goed idee zijn, maar dat krijg ik hier nog niet verkocht
Mja zo ziet het er ook naar uit dus vanavondquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee gewoon om te slapen bedoel ik ook he
hoiquote:
ik ben half aanwezig... verder ben ik druk met het schrijven van een zorgplan...quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen weer weg?
Moet ook gebeurenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben half aanwezig... verder ben ik druk met het schrijven van een zorgplan...
alsof jij zoveel zegtquote:
matig jaquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
matige fok!avond
't is DonderDagquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:39 schreef dolle_hond het volgende:
matige fok!avond
Echt, bestaat dat nogquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Biertje doen na het werk?
Ik dachtet wel
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt, bestaat dat nog
Truste Mutz
een baretmutsquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
Straks om half 11 een graduation van een vriend van me. Ze gaan hier echt gekleed in zo'n zwart pak met baret (?) muts zoals je in al die Amerikaanse films ook ziet.Ben benieuwd.
dan ga ik slapenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nergens![]()
Was stom.. en saai enzo...
doe ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh demmit![]()
Nouja trustelekker dromen enzo
![]()
![]()
zeikerdquote:
ben je dan al post actief hier eigenlijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeikerd
het is hier 10 voor 2 's nachts, en ik was om 7 uur al wakker, en dat zal morgen weer zo zijn![]()
Luiaard.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeikerd
het is hier 10 voor 2 's nachts, en ik was om 7 uur al wakker, en dat zal morgen weer zo zijn![]()
neequote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ben je dan al post actief hier eigenlijk![]()
Is Fok dan al open?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ben je dan al post actief hier eigenlijk![]()
Ja wat denk jij nouquote:
Wat ben je makkelijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou![]()
Maandag ochtend gesloten.. smiddags tussen 12.00en 13.00 uhuh![]()
tuurlijk is dat open![]()
Ergens wist ik dat .. dat dit je reactie ook zou zijnquote:
Great minds think alike.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ergens wist ik dat .. dat dit je reactie ook zou zijn![]()
net als wat jij dacht , gok ik zo![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:48 schreef MissHobje het volgende:
Nee hoor dat niet.. maar ben er wel weg van![]()
Ik wist het!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 03:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
shit nou moet ik wel even reageren![]()
![]()
Nee, maandag naar de huisarts, dikke vette keelontsteking denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:47 schreef Jaguarized het volgende:
Beterschap jongen.Is het nog niet over?
Kut man, is dat nog steeds hetzelfde als van de week?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maandag naar de huisarts, dikke vette keelontsteking denk ik
Mwoa, het loopt eenbeetje in elkaar over denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kut man, is dat nog steeds hetzelfde als van de week?
Had je de vorige keer ook een ontsteking?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het loopt eenbeetje in elkaar over denk ik
Bagger dus. Beterschap. Kusje erop?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, het loopt eenbeetje in elkaar over denk ik
nee, griep gewoonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je de vorige keer ook een ontsteking?
Nu een kuurtje gehaald?quote:
Nee, maandag naar de dokter. Hoop dat ik dan wat vette antibiotica voorgeschreven krijg en dat het dan beter gaat..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu een kuurtje gehaald?
En iig beterschap hoor![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:36 schreef Jaguarized het volgende:
Speciaal voor fles een opvrolijknummer:Village People - YMCA
dus toch te weinig gesmeerdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maandag naar de huisarts, dikke vette keelontsteking denk ik
hey hondjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:14 schreef dolle_hond het volgende:
hey allen
zou zomaar kunnen dat de alcohol die bacteriën nog lang onder de duim gehouden heeft jaquote:
Dat willen de Nederlanders ook hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke!
Belgen willen meer meisjes in korte rokjes
jazekerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hey hondje
wordt er nog hard geschaatst in Calgary dat jij weet?
Dat las ik ook ja. Godver wat zijn die plooirokjes toch geil.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieke!
Belgen willen meer meisjes in korte rokjes
hmmm afwachten maar dan. Moet niet hebben dat die smerige gluiperd van een hedrick weer een WR rijdt als iedereen aan de oliebollen zit of aan de champagnequote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jazeker
maar ik weet zo niet wanneer
en ook niet of t op tv komt
Ik zie een heel mooie blokje waarmee ie eens hard op zijn smoel kan gaan, of nog liever, een foute wisselquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmmm afwachten maar dan. Moet niet hebben dat die smerige gluiperd van een hedrick weer een WR rijdt als iedereen aan de oliebollen zit of aan de champagne
je kan t zelf ook vast wel op www.desg.de vindenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmmm afwachten maar dan. Moet niet hebben dat die smerige gluiperd van een hedrick weer een WR rijdt als iedereen aan de oliebollen zit of aan de champagne
alles is traag, dus fok ookquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:28 schreef D.Rose het volgende:
is Fok bij jullie ook traag?
het geld is op?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
mijn pc is eigenlijk aan vervanging toe
maar t geld is op
Ben je de distributeur himself of medewerker?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
distributeur van onderdelen voor printer, computers e.d. voor de bekende merken
De dag is al voorbij. Tis al zaterdag hiero.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
Is het bij iedereen ook zo druk vandaag?
maak maar over danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het geld is op?
Nee hoor, ik heb hier nog wat
Hier net vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De dag is al voorbij. Tis al zaterdag hiero.
en hier is t al bijna zomertijdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De dag is al voorbij. Tis al zaterdag hiero.
het zou veel regenenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier net vrijdagmiddag
Weekend is wel lekker weer dan
ik ben niet de eigenaar nee, ik ben 1 van de 3 mederwerkers in NL.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben je de distributeur himself of medewerker?Kan je dan niet aan hondje even wat onderdelen goedkoop leveren?
Dan ben je dus geen goed bedrijf.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ben niet de eigenaar nee, ik ben 1 van de 3 mederwerkers in NL.
Het is een Zweeds bedrijf
goedkoop leveren? Zelfs de inkoopprijs is al hoog
Wanneer wordt de klok verzet? Zaterdag op zondag?quote:
Vandaag ook, maar eerst zien, tot zover gaat het goed. iig een stuk warmerquote:
ik zei ook niet dat we goedkoop waren, maar we leveren wel kwaliteitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan ben je dus geen goed bedrijf.Inkclub?
hier regent t wel hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaag ook, maar eerst zien, tot zover gaat het goed. iig een stuk warmer
krentquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel geld, maar niets over hoor
Consumenten gaan over het algemeen voor de laagste prijs.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat we goedkoop waren, maar we leveren wel kwaliteit
Inkclub? Nee, cartridges zijn niet intressant
als jij een bepaald onderdeel van HP nodig hebt kun je maar op 2 plaatsen in NL terecht, en van die 2 zijn wij de goedkoopstequote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Consumenten gaan over het algemeen voor de laagste prijs.![]()
Hou je het daar of stuur je het door de andere kant op plsquote:
En welk onderdeel dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als jij een bepaald onderdeel van HP nodig hebt kun je maar op 2 plaatsen in NL terecht, en van die 2 zijn wij de goedkoopste
Foto's maken, extreme weersomstandigheden zijn wel mooi. Alleen wel heel goed oppassen danquote:
Idd. Wordt lachen. Of niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foto's maken, extreme weersomstandigheden zijn wel mooi. Alleen wel heel goed oppassen dan
Zolang er niemand gewond raakt lijkt het me dan wel 'leuk' om een keer mee te makenquote:
Zal wel schade aan huizen worden oid. Maar ja, eerst afwachten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang er niemand gewond raakt lijkt het me dan wel 'leuk' om een keer mee te maken
Gebeurt daar wel vaker toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zal wel schade aan huizen worden oid. Maar ja, eerst afwachten.
ik stap nooit op leuke vrouwen afquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:32 schreef marcb1974 het volgende:
Uitzoeken dan, weet je meteen hoe voorbereid ze zijn. Of dat je net als in New Orleans toch wat andere maatregelen moet nemen
En waarom ben ik nou niet zover dat ik niet op die leuke vrouw afstap
Ik ken deze wel een beetje, dat scheelt. Ze is neurologequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik stap nooit op leuke vrouwen afLeuke vrouwen willen alleen maar dat je op ze afstapt, zodat ze je lekker in de grond kunnen trappen over wat een loser je wel bent dat je nou echt serieus denkt dat je ergens kans op maakt. Makes them feel good
Kan nog komen of ze wacht tot je het haar verteld?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had zo aan de vriendin van een chick vertelt dat ik die chick wel leuk vond. Zij dus aan die chick vertellen. Niks van weer gehoord.Waarschijnlijk wil ze iemand ouder aangezien ik twee jaar jonger ben.
![]()
Vrouwen die eisen stellen:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had zo aan de vriendin van een chick vertelt dat ik die chick wel leuk vond. Zij dus aan die chick vertellen. Niks van weer gehoord.Waarschijnlijk wil ze iemand ouder aangezien ik twee jaar jonger ben.
![]()
2 jaar valt sowieso ruim binnen de margequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Twee jaar jonger is goed te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |