Wat had je gedacht.. om 6.00 's morgens...quote:Op donderdag 23 maart 2006 05:06 schreef Jaguarized het volgende:
Slapen we allemaal al weer?![]()
Vanavond eens kijken of het gasfornuis werkt.Lekker biefstukje proberen te bereiden.
Wat zit er in de bekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat had je gedacht.. om 6.00 's morgens...![]()
ffnog iemand? ...of is iedereen aleer druk bezig..?
[standaard Cara mode] ja hoor [standaard Cara mode]quote:
voor jou? ... thee of chocomel..quote:
*Probeert tussen de regels door te lezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
[standaard Cara mode] ja hoor [standaard Cara mode]
beetje hoofdpijn .. onrustig geslapen. om 3.40 uur wakker..en toen gewoeld om weer in slaap te koemen..
en jij? opgeknapt?
Mag ik 23 suiker bij die theequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
voor jou? ... thee of chocomel..(voor mij trouwens nu ook thee)
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtendquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:09 schreef Jaguarized het volgende:
*Biefstukje in de pan heeft*
Ben benieuwd of het goed gaat.
gasfornuis doet het dus? laat het je vooral smaken..quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtend
Gaat toch wel goed? Zo moeilijk is het nou ook weer niet
ik melde mij om 5 over 9quote:
Alleen als ik me heel brak voel drink ik dat. Dus een keer of 2 per jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
@ MARC.. Jezus zoveel suiker.. dat zijn de calorieén van 2 dagen voor mij...![]()
Zo dat was erg lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtend
Gaat toch wel goed? Zo moeilijk is het nou ook weer niet
Dankje, het was lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
gasfornuis doet het dus? laat het je vooral smaken..
Als jij het over biefstuk hebt op dit uur van de dag (bij ons dan) dan draait zich bij mij de maag bijna om..![]()
@ MARC.. Jezus zoveel suiker.. dat zijn de calorieén van 2 dagen voor mij...![]()
Weet je zeker dat je biefstuk had en geen magere runderlap ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dat was erg lekker.Volgens de beschrijving moest het 2,5 uur in de pan liggen ofzo?
In olie?
Ik vond 20 minuten meer dan genoeg, toen was het niet rood meer.
Ohja, ze hebben hier geen croma of bakboter dus gebruik je gewone boter.
2,5 uurquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dat was erg lekker.Volgens de beschrijving moest het 2,5 uur in de pan liggen ofzo?
In olie?
Ik vond 20 minuten meer dan genoeg, toen was het niet rood meer.
Ohja, ze hebben hier geen croma of bakboter dus gebruik je gewone boter.
Dat moet ik ook weer eens gaan doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 05:12 schreef Jaguarized het volgende:
Overigens ga ik 7 april van de Auckland Harbour Bridge bungyjumpen. Dat is ongeveer 43 meter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |