Wat had je gedacht.. om 6.00 's morgens...quote:Op donderdag 23 maart 2006 05:06 schreef Jaguarized het volgende:
Slapen we allemaal al weer?![]()
Vanavond eens kijken of het gasfornuis werkt.Lekker biefstukje proberen te bereiden.
Wat zit er in de bekerquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat had je gedacht.. om 6.00 's morgens...![]()
ffnog iemand? ...of is iedereen aleer druk bezig..?
[standaard Cara mode] ja hoor [standaard Cara mode]quote:
voor jou? ... thee of chocomel..quote:
*Probeert tussen de regels door te lezenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
[standaard Cara mode] ja hoor [standaard Cara mode]
beetje hoofdpijn .. onrustig geslapen. om 3.40 uur wakker..en toen gewoeld om weer in slaap te koemen..
en jij? opgeknapt?
Mag ik 23 suiker bij die theequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
voor jou? ... thee of chocomel..(voor mij trouwens nu ook thee)
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtendquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:09 schreef Jaguarized het volgende:
*Biefstukje in de pan heeft*
Ben benieuwd of het goed gaat.
gasfornuis doet het dus? laat het je vooral smaken..quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtend
Gaat toch wel goed? Zo moeilijk is het nou ook weer niet
ik melde mij om 5 over 9quote:
Alleen als ik me heel brak voel drink ik dat. Dus een keer of 2 per jaarquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
@ MARC.. Jezus zoveel suiker.. dat zijn de calorieén van 2 dagen voor mij...![]()
Zo dat was erg lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie eet er nou biefstuk om 9 uur in de ochtend
Gaat toch wel goed? Zo moeilijk is het nou ook weer niet
Dankje, het was lekker.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
gasfornuis doet het dus? laat het je vooral smaken..
Als jij het over biefstuk hebt op dit uur van de dag (bij ons dan) dan draait zich bij mij de maag bijna om..![]()
@ MARC.. Jezus zoveel suiker.. dat zijn de calorieén van 2 dagen voor mij...![]()
Weet je zeker dat je biefstuk had en geen magere runderlap ofzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dat was erg lekker.Volgens de beschrijving moest het 2,5 uur in de pan liggen ofzo?
In olie?
Ik vond 20 minuten meer dan genoeg, toen was het niet rood meer.
Ohja, ze hebben hier geen croma of bakboter dus gebruik je gewone boter.
2,5 uurquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dat was erg lekker.Volgens de beschrijving moest het 2,5 uur in de pan liggen ofzo?
In olie?
Ik vond 20 minuten meer dan genoeg, toen was het niet rood meer.
Ohja, ze hebben hier geen croma of bakboter dus gebruik je gewone boter.
Dat moet ik ook weer eens gaan doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 05:12 schreef Jaguarized het volgende:
Overigens ga ik 7 april van de Auckland Harbour Bridge bungyjumpen. Dat is ongeveer 43 meter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeiemorgen MutZquote:
nope, en met jou?quote:
gaat wel... ik zit nog op school.quote:
ik zit ook op school...quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:37 schreef classpc het volgende:
[..]
gaat wel... ik zit nog op school.
Hoezo niet goed dan?
en?.. mooi toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, Sudoku is af weer voor vandaag
en heb net salarisverhoging gehad
Oeh, ben benieuwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond.Net even op pad geweest met camera en statief.
Laat ik het zo zeggen, mijn cv gaat vanavond nog onlinequote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en?.. mooi toch?
Of weten ze je niet op waarde te schatten?![]()
Ow..quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, mijn cv gaat vanavond nog online
Van allerlei dingen die ik tegenkwam.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
en?.. mooi toch?
Of weten ze je niet op waarde te schatten?![]()
Hoi Jag.. foto's gemaakt van....?
aha...nou dan hoop ik dat ze gelukt zijn en dat je er tevreden over bent...quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Van allerlei dingen die ik tegenkwam.![]()
Das niet al te best.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
aha...nou dan hoop ik dat ze gelukt zijn en dat je er tevreden over bent...
* Cara gaat duikt me ff haar bed in.. voel me beroerd..
tot laters![]()
Jazeker, moet ze wel even verkleinen though.quote:
Laat maar horen tegen die tijd, ben echt benieuwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jazeker, moet ze wel even verkleinen though.
Dus nu moet ik ze ergens kunnen vindenquote:
Precies.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien wel een nuttig detail ja
Ga ik vanavond thuis even kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben bezig met foto's te uppen naar m'n fotoboek:
http://photobucket.com/al(...)nd%202006/?start=400
Vanaf pagina 21.
[afbeelding]
Mijn gebouw waar ik op maandag en donderdag les heb.
Mooie foto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Auckland Harbour Bridge
[afbeelding]
Viaduct Harbour met SkyTower
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ferrygebouw
[afbeelding]
SkyTower, moeilijk om hem er helemaal op te krijgen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Aotea Square / Metro Skycity
[afbeelding]
Ferryhaven met uitzicht op het Hilton
[afbeelding]
Maak die foto dan ook overdagquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:56 schreef Jaguarized het volgende:
Die brug is ook ik weet niet hoe ver weg.
Die foto kan savonds wel veel mooier worden hoorquote:
Jaquote:
meld dat dan toch maarquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook niets meer te melden dan dat ik niets te melden heb
.
Ik heb niks te meldenquote:
wat doe je hier danquote:
Ik heb nu wél iets te meldenquote:
Gefeli alvast hequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nu wél iets te melden. Nina en Storm hebben voor een briefje gezwommen en mogen (eindelijk) afzwemmen voor hun A-diploma
.
feest!quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nu wél iets te melden. Nina en Storm hebben voor een briefje gezwommen en mogen (eindelijk) afzwemmen voor hun A-diploma
.
Voor een briefje zwemmen is een soort 'proef', haal je die dan krijg je dus een briefje mee naar huis dat je mag afzwemmen (en wanneer, en hoeveel er betaald dient te wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefeli alvast he
Wat is voor een briefje zwemmen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |