(zibb.nl)quote:Marktaandeel AH groeit tot 26,8%
AMSTERDAM – Het marktaandeel van Albert Heijn is in het vierde kwartaal van 2005 uitgekomen op 26,8 procent. Dat is 0,9 procent meer dan het marktaandeel in het vierde kwartaal van 2004.
Dit heeft Ahold vanochtend bekendgemaakt. De identieke omzet van het bedrijf groeide in de laatste drie maanden van vorig jaar met 5 procent. Over heel 2005 namen de vergelijkbare verkopen bij de marktleider met 5 procent toe. Daarmee presteert AH beduidend beter dan de markt.
De operationele marge van Albert Heijn Arena (AH, Etos en Gall& Gall) daalde vorig jaar van 4,9 naar 4,4 procent. Volgens Ahold ontwikkelde de brutowinstmarge zich bij AH in het vierde kwartaal wel gunstig dankzij een beter margemanagement, met name bij promotionele acties.
grappig dat je dat zegtquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:13 schreef highway101 het volgende:
Ziet er goed uit, maar hoe is jullie groenteafdeling tov van de looprichting van de winkel? Hij lijkt nogal in een dode hoek te zitten (actiekop met Prei).
Wij hebben 2 lange tafels waar je aan alle kanten langs MOET lopen om de winkel verder in te willen. Zo moeten de klanten wel langs je acties lopen, en daar gaat heb om.
Mja maar het ging mij meer om het feit qua ligging enzoquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:57 schreef kmaestro het volgende:
In heel veel winkels is AGF bij de ingang. In 1109 bijvoorbeeld vind ik dat niet mooi. Hoewel het in XL Rijswijk wel aardig is, jammer van al de poespas eromheen en dat het een dramatisch filiaal is. Ik zal s kijken of ik binnenkort foto's kan gaan maken. Ik werk meestal op de drukke middagen/avonden, dan is het meestal te druk om goede foto's te kunnen nemen, na sluitingstijd zijn de actiekoppen bijna leeggerukt
Ligt er aan welk tijdstip en welke dag hequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Mja maar het ging mij meer om het feit qua ligging enzodat wijkt nog wel eens af.
Maar met hoeveel man staan jullie nou op agf ? 2 ?
Komt nog wel bij die knakker...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef CryptoKnight het volgende:
Zo, die reactie hoor ik niet vaak. Meestal vinden mensen uit de winkel kassa een drama..
geloof me het is beter dan werken met de idiote waar ik nu mee op houdbaar sta, het probleem bij houdbaar bij ons is dat je altijd de dupe van de ander bent, jij kan wel om 8 uur klaar zijn met je vullen en gespiegeld en al, maar 3 andere idioten niet. dus moet je die eerst gaan helpen, en dan is het 9 uurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:09 schreef CryptoKnight het volgende:
Zo, die reactie hoor ik niet vaak. Meestal vinden mensen uit de winkel kassa een drama..
quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:21 schreef tazman89 het volgende:
nou vandaag voor het eerst kassa, vet! ik wil geen houdbaar meer, maar ik moet wel![]()
Joh, zodra jij terug komt van pauze heb ik het grootste deel van zuivel al wel gevuld als het mee zit.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:51 schreef Justinn het volgende:
Rare gedachtegang wellicht, maar die doelgroepen van die 2 zullen wel niet zo heel gek veel verschillen heb ik het ideequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:59 schreef blrrrt het volgende:
Albert Heijn vernieuwt tijdschrift AllerHande
Foto van de nieuwe cover:
http://cmgtcontent.ahold.(...)_Voorkantnr42006.jpg
De cover doet mij aan de Libelle denken?
vertel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:09 schreef GotC het volgende:
Ik ben nu officieel tijdelijk uit dienst.!!
Het geld raakt inderdaad vaak op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:37 schreef Webgangster het volgende:
Hier problemen met geldtransport.
De firma die geld uit de kluizen komt halen wou niet wachten omdat zuivel aan het uitladen was.
Dus gingen ze er maar vandaar en in de ochtend zijn ze wel geweest maar omdat weer een andere forma voor geld andere plokkoffers of wat dan ook heeft kan dat geld ook niet opgehaald worden, dus onze VM helemaal in stres want straks gebeurd er wat he. En ja hoor der was 1 kassamens dat geen wisselgeld meer had dus dat was ook een probleem.
Nouhou! Jongedame!quote:Op zondag 2 april 2006 01:15 schreef blrrrt het volgende:
Gelukkig kunnen we ff lachen om de nieuwe commercial
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCpasenwk1415.mpg
De link naar de commercial staat altijd gewoon op de site van AH.quote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef stevenp het volgende:
@blrrrt, waar haal jij steeds die linkjes vandaan? Is daar ook ergens een archief van ofzo?)
deed ik ook eerst, maar als ik dan alleen de uren wil zien van een bepaalde periode (wat bijv wordt uitbetaald) zitten hier beperkingen aan.quote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef stevenp het volgende:
@TomR, ik hou het gewoon bij met iCal, calender programma op mn mac, maar ik ben van plan *als ik wat meer van mysql weet* een php/sql scriptje te gaan schrijven voor mijn "werkarchief"
Tja, vaak kan ik dat soort acties ook niet waarderen. Bij ons in het pand moeten ze langs meerdere zaken en beginnen altijd bij ons. Vaak zijn wij nog bezig en beloven ze terug te komen... not. En dan heb je toch nog 2 weken lang de narigheid ervan. Tekort wisselgeld, tekort airboxen, duurt echt een tijd voor alles weer op de rit is. Je kunt overigens wel om een extra transport vragen, moet je alleen voor betalen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:37 schreef Webgangster het volgende:
Hier problemen met geldtransport.
De firma die geld uit de kluizen komt halen wou niet wachten omdat zuivel aan het uitladen was.
Dus gingen ze er maar vandaar en in de ochtend zijn ze wel geweest maar omdat weer een andere forma voor geld andere plokkoffers of wat dan ook heeft kan dat geld ook niet opgehaald worden, dus onze VM helemaal in stres want straks gebeurd er wat he. En ja hoor der was 1 kassamens dat geen wisselgeld meer had dus dat was ook een probleem.
Haast-niet-verkapte-kijk-is-hoe-goed-ik-ben-postquote:Op zondag 2 april 2006 14:46 schreef waterreus23 het volgende:
Zelf in mij filiaal ben ik 'Mister Houdbaar'. Ik doe de worpen/mutaties, ben een wonder in voorraadbeheer (kijk hoe laag al onze restanten zijn), en wat blijkt voor de 2e week op rij ben ik de snelste Kassa medewerker (niet dat ik ook bij de kassa werk), maar als het druk wordt of is moet ik bijspringen.
Vorige week: 2.56
Deze week: 2.51
Niet te zuinig ookquote:Op zondag 2 april 2006 14:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Haast-niet-verkapte-kijk-is-hoe-goed-ik-ben-post![]()
Dagelijks je restanten tellen, goed je akties bestellen en sommige artikelen via Momo uitsluiten.quote:Op zondag 2 april 2006 15:22 schreef CryptoKnight het volgende:
Tja, misschien kan hij wat tips en trucs vertellen? Onze restanten zijn nog vrij fors
Of kom eens een weekje je kunsten vertonen
hoe bedoel jequote:Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgende keer beter spiegelen dan 1 diep.
Als je van iets teveel hebtquote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef CryptoKnight het volgende:
Wanneer precies sluit je een artikel uit als ik vragen mag? Ik ben nog niet zo bekend met RE..
Als het op een aktiekop staat sluit je het uit, als het dramatisch verkoopt en je voorraad nog een fors aantal aangeeft. Je wilt toch niet met bomvolle aktiekoppen op zaterdagmiddag 17:00 zitten.quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef CryptoKnight het volgende:
Wanneer precies sluit je een artikel uit als ik vragen mag? Ik ben nog niet zo bekend met RE..
Ja, je kan het net zo lang uitsluiten als je wilt. Je kan het dus een dag uisluiten, maar ook een maand.quote:Op zondag 2 april 2006 16:06 schreef CryptoKnight het volgende:
Kun je bij het uitsluiten ook een tijdlimiet invullen. Bijvoorbeeld een artikel uitsluiten voor een week?
quote:Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef CryptoKnight het volgende:
Kijk, dus eigenlijk komt het hele verhaal van RE neer op zelfdiscipline?
Ik mag het hopenquote:Op zondag 2 april 2006 16:59 schreef Webgangster het volgende:
Weet je dat heel zeker ?
Ik werd begin februari ingeschreven, dus ik heb 1 maand minder gekregen. Dat word aan het einde van het jaar verrekentquote:Op zondag 2 april 2006 17:18 schreef juriaan het volgende:
Weet iemand wat je moet doen, als je de bonus van de blauwe kaart niet in z'n geheel hebt gehad.
En je het zeker weet
Ik werk trouwens in AH1247 te Maarssen
Klinkt als een eitje! Tnx, morgen gelijk eens even snuffelen in MoMo, kan het niet uitstaan als ik iets niet weet...quote:Op zondag 2 april 2006 16:25 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
en verkopersinstinct. Als je weet dat in jouw filiaal bv AH inlegkruisjes dramatisch slecht verkoopt en toch in de bonus is, sluit je het al op maandag voor de hele week uit. Mocht het onverwacht toch goed lopen, kan je het altijd aanpassen in RE
Wel ik gebruik ook een tabbladje van excel met 13 tabbladen voor 13 periodes.. vul alleen in van hoe laat tot hoe laat ik werk op een dag en krijg automatisch te zien hoeveel ik dan krijg voor die week en het salaris totaal (natuurlijk alleen dat van de gewerkte uren en overuren)quote:Op zondag 2 april 2006 02:27 schreef TomR het volgende:
Iemand toevallig nog een makkelijke manier van uren bijhouden thuis? Heb nu iets van een exceldbtje gemaakt maar moet nog makkelijker kunnen volgens mij.
ow ik zou die wel willen hebben, lijtk me echt superhandigquote:Op zondag 2 april 2006 19:13 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Wel ik gebruik ook een tabbladje van excel met 13 tabbladen voor 13 periodes.. vul alleen in van hoe laat tot hoe laat ik werk op een dag en krijg automatisch te zien hoeveel ik dan krijg voor die week en het salaris totaal (natuurlijk alleen dat van de gewerkte uren en overuren)
voorbeeldje: http://www.michel8704.nl/gewerkte%20uren%20nieuw.htm
laat het me maar weten als er interesse voor is![]()
ik voer het in in me telefoonquote:Op zondag 2 april 2006 19:43 schreef Renesite het volgende:
ok.
Zou ik wel willen.
Mij is al eens 5 uur door de neus geboord![]()
Ben alleen gekapt met het op de kalender schrijven
zekers!quote:Op zondag 2 april 2006 20:15 schreef SG1-freak het volgende:
Ok er is genoeg animo voor lijkt me..
Ik zou als jullie het goed vinden wel het willen afmaken zodat jullie in princiepe alleen jullie uurloon en uren hoeven in te vullen.. dus ik wil vragen of jullie 1 weekje op zn hoogst geduld willen hebben met me?wil heel werk afleveren en geen half
![]()
Owja.. dit is natuurlijk nooit 100% waarheidsgetrouw gezien al de premies die er nog eens vanaf gaan en adv uren die velen uitbetaald krijgen en anderen dus weer gewoon opsparen.. maar over het algemeen zou het qua gewerkte uren en overuren moeten kloppen![]()
Is dit een goede oplossing?![]()
![]()
ja hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:15 schreef SG1-freak het volgende:
Ok er is genoeg animo voor lijkt me..
Ik zou als jullie het goed vinden wel het willen afmaken zodat jullie in princiepe alleen jullie uurloon en uren hoeven in te vullen.. dus ik wil vragen of jullie 1 weekje op zn hoogst geduld willen hebben met me?wil heel werk afleveren en geen half
![]()
Owja.. dit is natuurlijk nooit 100% waarheidsgetrouw gezien al de premies die er nog eens vanaf gaan en adv uren die velen uitbetaald krijgen en anderen dus weer gewoon opsparen.. maar over het algemeen zou het qua gewerkte uren en overuren moeten kloppen![]()
Is dit een goede oplossing?![]()
![]()
Hee das ook een handige ! zitten paar handige functies bij die de meines niet heeftquote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef Webgangster het volgende:
http://www.vanderblom.nl/stefan/salarisberekening_new.xls
Rechtermuisknop > Doel opslaan als... en klaar
Gemaakt door ene Karsten Veerman
ehm, nou die van die grasmat en biologisch van een maand geleden ofzo?quote:Op zondag 2 april 2006 11:49 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De link naar de commercial staat altijd gewoon op de site van AH.
Een archief hebben ze niet. Als je een bepaalde commercial zoekt, kan ik wel ff in m'n persoonlijk archief kijken.![]()
Jammer dat het een herhaling van vorig jaar isquote:Op zondag 2 april 2006 20:56 schreef stevenp het volgende:
[..]
ehm, nou die van die grasmat en biologisch van een maand geleden ofzo?
steven _apenstaartje_ stevenp _punt_ nl
Heel erg bedankt! mail is inmiddels onderwegquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb het:
http://72.14.203.104/search?q=cache:OYs5Ervw2nAJ:forum.fok.nl/topic/809014/11/25+salarisberekening&hl=nl&ct=clnk&cd=1
Onze vriend blrrrt is diegene
LOLquote:Op zondag 2 april 2006 21:11 schreef stevenp het volgende:
Hmm, dat wist ik dan weer niet *herhaling*, ik vind zowizo die reclames met die oudere gozer wel kikkeAlleen die hamsters vind ik dan echt gewoon ronduit irritant gek, zeker als je net je favo programma aan het kijken bent en dan komen die kut hamsters, waar je al de hele week naar hebt zitten kijken @ AH..
Deze week dus?quote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef SHERMAN het volgende:
Week 9.
5 + 2.5 + 8 + 4quote:Op zondag 2 april 2006 21:56 schreef CryptoKnight het volgende:
Periode 4 is afgelopen maandag van start gegaan, reken maar uit.
Stond vorig jaar in de Ahá, die meneer is geselecteerd bij een castingbureau en dus geen supermarktmanager...quote:Op zondag 2 april 2006 21:13 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
LOLmja die krengen zijn soms best irritant... behalve als er een leuk blondje in de verkleed hamster zit natuurlijk zoals bij ons laatst
was wel klein hamstertje dat wel
![]()
BTW.. hijs echt een AH supermarktmanager.. ben ff zn naam kwijt.. filiaal is niet bekend![]()
Ik dacht dus juist dat er in de áha wel stond dat hij supermarktmanager was.. filiaal wilden ze niet vernoemen ivm privacy enzo maar ja dan weet ik het ook niet meer hoor ?quote:Op zondag 2 april 2006 22:05 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Stond vorig jaar in de Ahá, die meneer is geselecteerd bij een castingbureau en dus geen supermarktmanager...
Dacht ik ook.quote:Op zondag 2 april 2006 22:18 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Ik dacht dus juist dat er in de áha wel stond dat hij supermarktmanager was.. filiaal wilden ze niet vernoemen ivm privacy enzo maar ja dan weet ik het ook niet meer hoor ?![]()
Wie o wie heeft er opheldering?![]()
dank u, dit werkt veel beter dan mn eigen versiequote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb het:
http://72.14.203.104/search?q=cache:OYs5Ervw2nAJ:forum.fok.nl/topic/809014/11/25+salarisberekening&hl=nl&ct=clnk&cd=1
Het is idd van mij, maar ik ben niet Karsten Veermanquote:Op zondag 2 april 2006 20:42 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb het:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |