gewoon gaan zitten en aanzettenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:27 schreef tazman89 het volgende:
ik ga ook maar zo, weer 2 uur fris vullen![]()
en even een afspraak maken voor de Kassa cursus haha
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Vanavond, laadklep van de vrachtwagen kapot.Halve vrachtwagen kratje voor kratje en doos voor doos leeggehaald. Komt die Pool er achter dat er een stekker niet helemaal goed vast zat.
Bij ons ging de laadklep dus kapotquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Vanavond, laadklep van de vrachtwagen kapot.Halve vrachtwagen kratje voor kratje en doos voor doos leeggehaald. Komt die Pool er achter dat er een stekker niet helemaal goed vast zat.
Wat een jostiesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens die Pool zat alles goed en was ie echt kapot.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:51 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Wat een josties
Het eerste wat ik zal controleren is of de stekker er goed in zit![]()
Of van die mensen die spontaan containers met emballage naar buiten gaan rijden terwijl ik daar sta met drie melkrolly's die de klep afrijden en twee handen die er ongeveer 2 tegenhouden...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:02 schreef stevenp het volgende:
Vorige week nog een melkrig omgegaan omdat iemand die wel even dacht te pakken samen met nog 2 karren aardappelsin plaats van mij even te roepen *ik was bezig met statiegeld-karren naar buiten te brengen enzo
Hangt er waarschijnlijk vanaf of ze de bijruimtes als winkelvloer of opslag kunnen/mogen gebruiken; zoniet, dan stop je je VM ver weg in zo'n hokje...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:40 schreef Otto215 het volgende:
Damn.. VM eigen kantoor enzo, grote winkels zeker![]()
Wij hebben een VM-kantoor, en SMM-kantoor een MAS-kantoor, bestelkantoor (geen idee wat daar tegenwoordig mee gedaan wordtquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:40 schreef Otto215 het volgende:
Damn.. VM eigen kantoor enzo, grote winkels zeker![]()
Wij hebben in totaal...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:53 schreef Renesite het volgende:
Wij hebben 3 kantoortjes, met 4/5 computerplekken
Ik tel er 9, klopt toch dat er 2 in het telkantoor staan? ik kom daar niet vaakquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:56 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wij hebben in totaal...
...ff tellen...
iets van 8-10 computers staan (ongeveer)
Nee, staat er maar 1.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:35 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ik tel er 9, klopt toch dat er 2 in het telkantoor staan? ik kom daar niet vaak
Heb je de pc bij de counter en de pc in het kaaskantoor ook meegerekend?quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:59 schreef kmaestro het volgende:
Dan hebben we er 8
Bestelkantoor gebruikt de magazijnman nog om retourbonnen enz te maken, heel soms bestelt AGF er nog. Maar de belangrijkste functie van bestelkantoor op dit moment is dat daar de sterioinstallatie staat voor het splitsterrein
3 op vmquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:06 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Heb je de pc bij de counter en de pc in het kaaskantoor ook meegerekend?
psst.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:24 schreef CryptoKnight het volgende:
1x telkantoor
1xservicebalie
2xlabelruimte
2xbestelkantoor
2xSM Kantoor (waarvan er 1 los staat die eigenlijk de kantine in moet..)
2xVM Kantoor
1x MAS-kantoor
En dan staat er nog een pc op de groente voor de klanten dat ze onze site kunnen bekijken, recepten uitdraaien etc.
11 'echte' dus en 1 klantenpc, record?
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:31 schreef SHERMAN het volgende:
9 agf containers in 1 uur en 45 minuten.
Ik heb vanavond toch echt gedaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:31 schreef febster het volgende:
gewoon achteraf doenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:45 schreef tazman89 het volgende:
nou nou,
Ik mag Kassa draaien met 9 fout(waren der eig maar 7 maar als ik dacht zegels, klikte ik op totaalbedrag) morgen van 17-20 kassa; en
Ja en ik ben de paus, of het waren van die halve frutcontainertjes, en de winkel was dicht ofzoquote:
Wat een vertrouwen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef febster het volgende:
Maar je hebt ze niet gevuld, alleen nagekeken en gevuld wat nodig was zeker?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen.
Winkel was dicht ja.
En nee, niet allemaal van kut lage containertjes.
Gewoon alles vullen tot het vol zit, en dan ook écht vol.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:15 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Maar je hebt ze niet gevuld, alleen nagekeken en gevuld wat nodig was zeker?![]()
Wij gaan nu zeker verbouwen voor de zomer, en als het goed is komt er dan een tweede agf tafel.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:59 schreef highway101 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |