abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 1 april 2006 @ 20:40:25 #226
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36560067
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:37 schreef Webgangster het volgende:
Hier problemen met geldtransport.
De firma die geld uit de kluizen komt halen wou niet wachten omdat zuivel aan het uitladen was.
Dus gingen ze er maar vandaar en in de ochtend zijn ze wel geweest maar omdat weer een andere forma voor geld andere plokkoffers of wat dan ook heeft kan dat geld ook niet opgehaald worden, dus onze VM helemaal in stres want straks gebeurd er wat he. En ja hoor der was 1 kassamens dat geen wisselgeld meer had dus dat was ook een probleem.
Het geld raakt inderdaad vaak op.
Ik moest kassa 5 overnemen
"Er zit niet veel geld in"
"Oh..." zei ik

"Hallo " deed ik naar een klant
"Dat is dan 5.65" Ze betaald met een 20je
De kassa klapt open en ik zie welgeteld EEN van 50, GEEN van 20, 2 van tien... en 10 van 5.

En er werd NET een 50je afgeroomt

Ik wou dat mens wel verrot schelden.
Ik bellen zo naar de counter: "Ik wil geld amnesty"
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 2 april 2006 @ 01:15:47 #227
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_36566976
Gelukkig kunnen we ff lachen om de nieuwe commercial

http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCpasenwk1415.mpg
Het leven is geen krentenbol.
  Moderator zondag 2 april 2006 @ 01:24:41 #228
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36567175
quote:
Op zondag 2 april 2006 01:15 schreef blrrrt het volgende:
Gelukkig kunnen we ff lachen om de nieuwe commercial

http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCpasenwk1415.mpg
Nouhou! Jongedame!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 2 april 2006 @ 02:27:27 #229
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_36568423
Sinds een paar weken weinig school, van de 15 uren in de week naar +/-30, moet hiervoor wel enkele keren 's ochtends diepvries helpen met vullen maar wen je aan

We zijn hier een nieuwe vulploegleider aan het opleiden, ging gister nog niet helemaal super, ik moest nog redelijk vaak bijspringen. Hij heeft nog 2 weken om het te leren, dan gaat een andere collega van me weg Verder wel een normale zaterdag gehad.

Iemand toevallig nog een makkelijke manier van uren bijhouden thuis? Heb nu iets van een exceldbtje gemaakt maar moet nog makkelijker kunnen volgens mij.

Staat trouwens een fout in de OP, bij Re staat vorvolgens, dit moet vervolgens zijn

[ Bericht 8% gewijzigd door TomR op 02-04-2006 02:35:11 ]
pi_36571653
Veel promo gister.... Normaal gesproken hebben we 1 iemand ervoor. Gister ging ik helpen, en nog waren we tot 22.45 bezig...
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_36571767
@blrrrt, waar haal jij steeds die linkjes vandaan? Is daar ook ergens een archief van ofzo? )

@TomR, ik hou het gewoon bij met iCal, calender programma op mn mac, maar ik ben van plan *als ik wat meer van mysql weet* een php/sql scriptje te gaan schrijven voor mijn "werkarchief"
  zondag 2 april 2006 @ 11:49:49 #232
111612 blrrrt
pi_36572198
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef stevenp het volgende:
@blrrrt, waar haal jij steeds die linkjes vandaan? Is daar ook ergens een archief van ofzo? )
De link naar de commercial staat altijd gewoon op de site van AH.

Een archief hebben ze niet. Als je een bepaalde commercial zoekt, kan ik wel ff in m'n persoonlijk archief kijken.
  zondag 2 april 2006 @ 12:51:55 #233
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_36573892
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef stevenp het volgende:
@TomR, ik hou het gewoon bij met iCal, calender programma op mn mac, maar ik ben van plan *als ik wat meer van mysql weet* een php/sql scriptje te gaan schrijven voor mijn "werkarchief"
deed ik ook eerst, maar als ik dan alleen de uren wil zien van een bepaalde periode (wat bijv wordt uitbetaald) zitten hier beperkingen aan.
pi_36573903
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:37 schreef Webgangster het volgende:
Hier problemen met geldtransport.
De firma die geld uit de kluizen komt halen wou niet wachten omdat zuivel aan het uitladen was.
Dus gingen ze er maar vandaar en in de ochtend zijn ze wel geweest maar omdat weer een andere forma voor geld andere plokkoffers of wat dan ook heeft kan dat geld ook niet opgehaald worden, dus onze VM helemaal in stres want straks gebeurd er wat he. En ja hoor der was 1 kassamens dat geen wisselgeld meer had dus dat was ook een probleem.
Tja, vaak kan ik dat soort acties ook niet waarderen. Bij ons in het pand moeten ze langs meerdere zaken en beginnen altijd bij ons. Vaak zijn wij nog bezig en beloven ze terug te komen... not. En dan heb je toch nog 2 weken lang de narigheid ervan. Tekort wisselgeld, tekort airboxen, duurt echt een tijd voor alles weer op de rit is. Je kunt overigens wel om een extra transport vragen, moet je alleen voor betalen.
Echter kan ik me wel voorstellen dat ze niet lang willen wachten, hoe langer ze stilstaan, hoe gevaarlijker het voor hun wordt. Echter worden er per jaar niet zoveel geldwagens overvallen dus hoe groot zou die kans nou zijn...
pi_36577655
Zelf in mij filiaal ben ik 'Mister Houdbaar'. Ik doe de worpen/mutaties, ben een wonder in voorraadbeheer (kijk hoe laag al onze restanten zijn), en wat blijkt voor de 2e week op rij ben ik de snelste Kassa medewerker (niet dat ik ook bij de kassa werk), maar als het druk wordt of is moet ik bijspringen.

Vorige week: 2.56
Deze week: 2.51
  zondag 2 april 2006 @ 14:52:42 #236
111612 blrrrt
pi_36577898
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:46 schreef waterreus23 het volgende:
Zelf in mij filiaal ben ik 'Mister Houdbaar'. Ik doe de worpen/mutaties, ben een wonder in voorraadbeheer (kijk hoe laag al onze restanten zijn), en wat blijkt voor de 2e week op rij ben ik de snelste Kassa medewerker (niet dat ik ook bij de kassa werk), maar als het druk wordt of is moet ik bijspringen.

Vorige week: 2.56
Deze week: 2.51
Haast-niet-verkapte-kijk-is-hoe-goed-ik-ben-post
pi_36578700
quote:
Op zondag 2 april 2006 14:52 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Haast-niet-verkapte-kijk-is-hoe-goed-ik-ben-post
Niet te zuinig ook
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_36578928
Tja, misschien kan hij wat tips en trucs vertellen? Onze restanten zijn nog vrij fors
Of kom eens een weekje je kunsten vertonen
pi_36578936
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 2 april 2006 @ 15:33:52 #240
111612 blrrrt
pi_36579270
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:23 schreef Meki het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer beter spiegelen dan 1 diep.
pi_36579650
Ik zie op die foto ook nog wat oude strips.
Voor de bodembakken zijn er nogemlijk handigere strips waar de prijzenplaatjes in horen.
pi_36579816
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:22 schreef CryptoKnight het volgende:
Tja, misschien kan hij wat tips en trucs vertellen? Onze restanten zijn nog vrij fors
Of kom eens een weekje je kunsten vertonen
Dagelijks je restanten tellen, goed je akties bestellen en sommige artikelen via Momo uitsluiten.

Het is niet om te laten zien hoe goed ik ben, het is meer om te laten zien hoe trots ik ben op de laagte van de restanten
pi_36579873
Wanneer precies sluit je een artikel uit als ik vragen mag? Ik ben nog niet zo bekend met RE..
pi_36580134
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Volgende keer beter spiegelen dan 1 diep.
hoe bedoel je
pi_36580146
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef CryptoKnight het volgende:
Wanneer precies sluit je een artikel uit als ik vragen mag? Ik ben nog niet zo bekend met RE..
Als je van iets teveel hebt
pi_36580151
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef CryptoKnight het volgende:
Als het op een aktiekop staat sluit je het uit, als het dramatisch verkoopt en je voorraad nog een fors aantal aangeeft. Je wilt toch niet met bomvolle aktiekoppen op zaterdagmiddag 17:00 zitten.

Bij de normale voorraad sluit je het uit, als je vak behoorlijk vol zit en RE het gewoon besteld, dit gebeurd vrij vaak met nieuwe producten
pi_36580268
Kun je bij het uitsluiten ook een tijdlimiet invullen. Bijvoorbeeld een artikel uitsluiten voor een week?
pi_36580493
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:06 schreef CryptoKnight het volgende:
Kun je bij het uitsluiten ook een tijdlimiet invullen. Bijvoorbeeld een artikel uitsluiten voor een week?
Ja, je kan het net zo lang uitsluiten als je wilt. Je kan het dus een dag uisluiten, maar ook een maand.
pi_36580592
Kijk, dus eigenlijk komt het hele verhaal van RE neer op zelfdiscipline?
pi_36580730
quote:
Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef CryptoKnight het volgende:
Kijk, dus eigenlijk komt het hele verhaal van RE neer op zelfdiscipline?
en verkopersinstinct. Als je weet dat in jouw filiaal bv AH inlegkruisjes dramatisch slecht verkoopt en toch in de bonus is, sluit je het al op maandag voor de hele week uit. Mocht het onverwacht toch goed lopen, kan je het altijd aanpassen in RE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')