Het geld raakt inderdaad vaak op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:37 schreef Webgangster het volgende:
Hier problemen met geldtransport.
De firma die geld uit de kluizen komt halen wou niet wachten omdat zuivel aan het uitladen was.
Dus gingen ze er maar vandaar en in de ochtend zijn ze wel geweest maar omdat weer een andere forma voor geld andere plokkoffers of wat dan ook heeft kan dat geld ook niet opgehaald worden, dus onze VM helemaal in stres want straks gebeurd er wat he. En ja hoor der was 1 kassamens dat geen wisselgeld meer had dus dat was ook een probleem.
Nouhou! Jongedame!quote:Op zondag 2 april 2006 01:15 schreef blrrrt het volgende:
Gelukkig kunnen we ff lachen om de nieuwe commercial
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCpasenwk1415.mpg
De link naar de commercial staat altijd gewoon op de site van AH.quote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef stevenp het volgende:
@blrrrt, waar haal jij steeds die linkjes vandaan? Is daar ook ergens een archief van ofzo?)
deed ik ook eerst, maar als ik dan alleen de uren wil zien van een bepaalde periode (wat bijv wordt uitbetaald) zitten hier beperkingen aan.quote:Op zondag 2 april 2006 11:29 schreef stevenp het volgende:
@TomR, ik hou het gewoon bij met iCal, calender programma op mn mac, maar ik ben van plan *als ik wat meer van mysql weet* een php/sql scriptje te gaan schrijven voor mijn "werkarchief"
Tja, vaak kan ik dat soort acties ook niet waarderen. Bij ons in het pand moeten ze langs meerdere zaken en beginnen altijd bij ons. Vaak zijn wij nog bezig en beloven ze terug te komen... not. En dan heb je toch nog 2 weken lang de narigheid ervan. Tekort wisselgeld, tekort airboxen, duurt echt een tijd voor alles weer op de rit is. Je kunt overigens wel om een extra transport vragen, moet je alleen voor betalen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:37 schreef Webgangster het volgende:
Hier problemen met geldtransport.
De firma die geld uit de kluizen komt halen wou niet wachten omdat zuivel aan het uitladen was.
Dus gingen ze er maar vandaar en in de ochtend zijn ze wel geweest maar omdat weer een andere forma voor geld andere plokkoffers of wat dan ook heeft kan dat geld ook niet opgehaald worden, dus onze VM helemaal in stres want straks gebeurd er wat he. En ja hoor der was 1 kassamens dat geen wisselgeld meer had dus dat was ook een probleem.
Haast-niet-verkapte-kijk-is-hoe-goed-ik-ben-postquote:Op zondag 2 april 2006 14:46 schreef waterreus23 het volgende:
Zelf in mij filiaal ben ik 'Mister Houdbaar'. Ik doe de worpen/mutaties, ben een wonder in voorraadbeheer (kijk hoe laag al onze restanten zijn), en wat blijkt voor de 2e week op rij ben ik de snelste Kassa medewerker (niet dat ik ook bij de kassa werk), maar als het druk wordt of is moet ik bijspringen.
Vorige week: 2.56
Deze week: 2.51
Niet te zuinig ookquote:Op zondag 2 april 2006 14:52 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Haast-niet-verkapte-kijk-is-hoe-goed-ik-ben-post![]()
Dagelijks je restanten tellen, goed je akties bestellen en sommige artikelen via Momo uitsluiten.quote:Op zondag 2 april 2006 15:22 schreef CryptoKnight het volgende:
Tja, misschien kan hij wat tips en trucs vertellen? Onze restanten zijn nog vrij fors
Of kom eens een weekje je kunsten vertonen
hoe bedoel jequote:Op zondag 2 april 2006 15:33 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgende keer beter spiegelen dan 1 diep.
Als je van iets teveel hebtquote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef CryptoKnight het volgende:
Wanneer precies sluit je een artikel uit als ik vragen mag? Ik ben nog niet zo bekend met RE..
Als het op een aktiekop staat sluit je het uit, als het dramatisch verkoopt en je voorraad nog een fors aantal aangeeft. Je wilt toch niet met bomvolle aktiekoppen op zaterdagmiddag 17:00 zitten.quote:Op zondag 2 april 2006 15:51 schreef CryptoKnight het volgende:
Wanneer precies sluit je een artikel uit als ik vragen mag? Ik ben nog niet zo bekend met RE..
Ja, je kan het net zo lang uitsluiten als je wilt. Je kan het dus een dag uisluiten, maar ook een maand.quote:Op zondag 2 april 2006 16:06 schreef CryptoKnight het volgende:
Kun je bij het uitsluiten ook een tijdlimiet invullen. Bijvoorbeeld een artikel uitsluiten voor een week?
quote:Op zondag 2 april 2006 16:19 schreef CryptoKnight het volgende:
Kijk, dus eigenlijk komt het hele verhaal van RE neer op zelfdiscipline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |