Zusje?quote:Op zondag 26 maart 2006 06:20 schreef Orealo het volgende:
[..]
die gaan helaas naar m'n zusje toe, maar mocht je iets heel hard nodig hebben en je weet zeker dat ik het over ga hebben, please tell
Soundcard, Vidcard en Netwerkcard zijn onboard though
Yup, en ze is 11.quote:
Inderdaad je. Maar ik heb het probleem opgelost door de nvidia ide driver niet te installeren en dat draait hij perfect. Installeer ik die driver wel dan krijg ik meteen vastlopers.quote:
Hoeveel fanboyshizzle kan je in 1 post proppen. goddamnquote:Op zondag 26 maart 2006 18:32 schreef djkoelkast het volgende:
Neem géén AMD, maar ga echt voor een P4 of beter een Pentium D.
Neem géén ATI videokaart maar een Nvidia, ATI heeft nog steeds veel driverproblemen.
Neem een Seagate harddisk, die zijn het meest stabiel en hebben veel minder snel problemen dan een Maxtor of WD. Hoe dan ook, neem sowieso nooit een Western Digital.
Neem een Gigabyte moederbord, dit zijn de beste. Anders neem je MSI, maar onder geen beding een ASUS (en al helemaal geen ASRock want dat is ASUS budget), dat is troep.
Alles uit eigen ervaring met heel veel pc's (zowel eigen pc's als pc's voor anderen).
Ik kan wel eens kijken voor prijzen mocht je dat interessant vinden. Dan kun je me ook mailen.
Wat een onzin!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:32 schreef djkoelkast het volgende:
Neem géén ATI videokaart maar een Nvidia, ATI heeft nog steeds veel driverproblemen.
Neem een Seagate harddisk, die zijn het meest stabiel en hebben veel minder snel problemen dan een Maxtor of WD. Hoe dan ook, neem sowieso nooit een Western Digital.
Neem een Gigabyte moederbord, dit zijn de beste. Anders neem je MSI, maar onder geen beding een ASUS (en al helemaal geen ASRock want dat is ASUS budget), dat is troep.
Alles uit eigen ervaring met heel veel pc's (zowel eigen pc's als pc's voor anderen).
Ik kan wel eens kijken voor prijzen mocht je dat interessant vinden. Dan kun je me ook mailen.
Grapjurk. Het is niet voor niks dat AMD in het desktop-segment steeds meer marktaandeel krijgt. Intel Pentiums zijn heethoofden en slurpen energie. AMD 64-processoren zijn koeler, sneller, en slurpen minder energie. ATI / nVidia maakt echt geen zak uit, het is maaar wat je fijn vindt. Maxtor HD's heb ik al 5 jaar lang nooit problemen mee. Asus is echt geen troep, zijn niet voor niks populaire moederboden.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:32 schreef djkoelkast het volgende:
Maxtor schijfjes zijn niet de betrouwbaarste tegenwoordig, en die hebben wat problemen op NFORCE 4 chipsets,quote:Op zondag 26 maart 2006 18:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Grapjurk. Het is niet voor niks dat AMD in het desktop-segment steeds meer marktaandeel krijgt. Intel Pentiums zijn heethoofden en slurpen energie. AMD 64-processoren zijn koeler, sneller, en slurpen minder energie. ATI / nVidia maakt echt geen zak uit, het is maaar wat je fijn vindt. Maxtor HD's heb ik al 5 jaar lang nooit problemen mee. Asus is echt geen troep, zijn niet voor niks populaire moederboden.
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zeg alles uit eigen ervaring met al dat spul, ik blaat niet zomaar wat.
Wil je ècht een goede pc dan hou je je daar aan.
Al zouden AMD's sneller en koeler zijn, ga eens een beetje videobewerken en de prestatie blijft ver, vèr achter.
rot maar op naar je eigen forum dan :wquote:Op zondag 26 maart 2006 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
Al zouden AMD's sneller en koeler zijn, ga eens een beetje videobewerken en de prestatie blijft ver, vèr achter.
Nou ik was ook nooit zon amd freak hoor . Maar heb sinds kort (lees gister) een amd x2 4400 op een asus board met een nvidia kaart . Ben er helemaal lyrisch over wat een geweldig systeem , oja ik heb ook nog wester digital schijven en 2 samsung spinpoints , waardeloos dus ?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
hey ik zeik verder niets of niemand af he, ik zeg alleen: uit mijn persoonlijke ervaring zijn die merken negatief.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik was ook nooit zon amd freak hoor . Maar heb sinds kort (lees gister) een amd x2 4400 op een asus board met een nvidia kaart . Ben er helemaal lyrisch over wat een geweldig systeem , oja ik heb ook nog wester digital schijven en 2 samsung spinpoints , waardeloos dus ?![]()
dat risico heb je met intel natuurlijk nietquote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij blij bent met je systeem is dat prima, maar ik zou het niet nemen en niemand adviseren. En draait het nu goed, wellicht heb je over een half jaar ellende![]()
of je bent gewoon ZELF! een prutser die het NIET KAN!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hey ik zeik verder niets of niemand af he, ik zeg alleen: uit mijn persoonlijke ervaring zijn die merken negatief.
Ik heb zelf 2 ontploffende ASUS borden meegemaakt, een DOA ASUS mobo, videokaart waarvan de drivers niet eens wilde installeren (asus kaart met ati chipset) en zo kan ik nog lang, héél lang doorgaan.
Als jij blij bent met je systeem is dat prima, maar ik zou het niet nemen en niemand adviseren. En draait het nu goed, wellicht heb je over een half jaar ellende![]()
Yup zolang die DJkoelkast met doelloze argementen gooit omdat die gewoon zelf een PRUTSER met PC's isquote:Op zondag 26 maart 2006 19:42 schreef outcast_within het volgende:
hmm heb het gevoel dat het gesprek iets minder constructief word
Doelloze argumenten?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Yup zolang die DJkoelkast met doelloze argementen gooit omdat die gewoon zelf een PRUTSER met PC's is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |