nee, het idee om op het einde van het seizoen ajax nog een keer te kunnen vernederenquote:
het is heel veel, maar het lijkt niet op voetbalquote:
AZ hequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Noca het volgende:
Ik vind die Lindenbergh maar niks trouwens, is het altijd net niet.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef komrad het volgende:
[..]
nee, het idee om op het einde van het seizoen ajax nog een keer te kunnen vernederen![]()
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
zou het commentaar nog slechter kunnen?
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
mij vrouw hangt nu aan de telefoon met haar moeder: zelfs dat gesprek heeft meer niveau.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
whehe, ik zit gewoon stil te kijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef rubbereend het volgende:
na vanavond mag niemand meer klagen over het commentaar bij Talpa
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
Hoop je een keer dat Ajax wint, vernaggelen ze het nog
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
nee, maar ze maken ook geen kapitale foutenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Eilanden het volgende:
En om te zeggen dat Roda JC nou zo fantastisch speelt.....
we blijven je het hele seizoen vermakenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef Eilanden het volgende:
Tuurlijk niet. Die horen niet in Europa. Dus Ajax, doe er iets aan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Eilanden het volgende:
En om te zeggen dat Roda JC nou zo fantastisch speelt.....
Wij wel hè!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Die horen niet in Europa.
als je bedoelt dat het kut is: jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ligt het aan mij of is die sbs6commentaar een beetje erg partijdig.
Die keren dat Ajax Utreg dit seizoen vermaakte, had ik het wel naar mijn zinquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
we blijven je het hele seizoen vermaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |