En jij bentquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Almere-Dude het volgende:
[afbeelding]
"Zo ziet een fout eruit"
![]()
![]()
![]()
Willen we ook eens hetzelfdequote:
zou voor psv niet zo nuttig zijn, maar leuke aanvulling natuurlihjkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:26 schreef cultheld het volgende:
Is het jullie ook opgevallen hoe goed Cziommer speelt? Die hoort niet te twijfelen tussen Roda en Twente. Raar dat Schalke 04 hem geen kans geeft. Ik denk dat Feyenoord en PSV een gooi naar de diensten van Cziommer gaan doen in de zomer.
Soms ook helemaal niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Noca het volgende:
Ik vind die Lindenbergh maar niks trouwens, is het altijd net niet.
bang voor Rodaquote:
Een seizoen later kan ie Cocu vervangen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
zou voor psv niet zo nuttig zijn, maar leuke aanvulling natuurlihjk
Niet lang......quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Ook dat ja.
Hoe lang houdt blind dit nog vol?
Maduro is een HELD!!! Anders zou Bassie hem er natuurlijk niet bij halenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:29 schreef HeatWave het volgende:
ik snap dat Blind maduro niet meteen wil slopen door hem te wisselen, maar hij is echt de weg kwijt..
quote:
nee, het idee om op het einde van het seizoen ajax nog een keer te kunnen vernederenquote:
het is heel veel, maar het lijkt niet op voetbalquote:
AZ hequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:27 schreef Noca het volgende:
Ik vind die Lindenbergh maar niks trouwens, is het altijd net niet.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:30 schreef komrad het volgende:
[..]
nee, het idee om op het einde van het seizoen ajax nog een keer te kunnen vernederen![]()
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
zou het commentaar nog slechter kunnen?
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
mij vrouw hangt nu aan de telefoon met haar moeder: zelfs dat gesprek heeft meer niveau.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef komrad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |