Ik was in het Philips Stadionquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Sorry hoor maar ik zie weer een heleboel namen die nog niet eerder hebben gereageerd in dit topic.
Als middenvelder is ie gewoon goed hoor, maar als verdediger is het niks.quote:
Oh, is dat verplicht dan? Ga lekker tv kijken jochie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Nashje het volgende:
Sorry hoor maar ik zie weer een heleboel namen die nog niet eerder hebben gereageerd in dit topic.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt interessant, maar we gaan het weer over de wedstrijd hebben!
Een reallife soap over HeatWave met een HeetWijf komt eraan is me verteld.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
'Dit mag op dit niveau niet gebeuren.'
Hou je smoel nitwit versxlaggever.
Nog één zo'n open deur en ik kom je huis verbouwen. En laat alleen de deur recht op staan.
Maduro maakte die fout Tong, niet de verslaggeverquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
'Dit mag op dit niveau niet gebeuren.'
Hou je smoel nitwit versxlaggever.
Nog één zo'n open deur en ik kom je huis verbouwen. En laat alleen de deur recht op staan.
Jeetje, beetje gefrustreerd?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, is dat verplicht dan? Ga lekker tv kijken jochie.
Terugspelen op Stekelenburg, dacht ie...quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben Chelsea aant kijken, wat deed Maduro?
goed ja, maar doe mij maar cocu, landzaat, van der vaartquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als middenvelder is ie gewoon goed hoor, maar als verdediger is het niks.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik wilde de tt veranderen in "Gatorade Cup: HeatWave - de rest (t bijprogramma: Ajax-Roda)"
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef Almere-Dude het volgende:
[afbeelding]
"Zo ziet een fout eruit"
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |