Geweldig, die konijnen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:40 schreef Skv het volgende:
http://www.popcornfor2.com/wysiwyg/bunnysuicides.htm
= creepyquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:36 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
2 fast 2 furious was met een rat en een emmer, en dan de emmer verwarmen zodat de rat door je lichaam gaat knagen!!![]()
Interessante gedachte. Persoonlijk zou ik gaan voor kaliumchloride, ga je ook dood aan maar is wat vrediger...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:25 schreef Skazminko het volgende:
Ik zou tijdens scheikunde 50 gram Kalium naar binnen mikken.
Doe me denken aan het onderdeel 'Dangerseekers' van Kentuck Fried Movie. Blanke man gaat het ghetto in, zet een helm op en roept dan keihard 'NIGGERS!'.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef 2cv het volgende:
Met een feyenoord sjaaltje om tussen honderd ajax-hooligans gaan staan.
Maar dan wel flink hard afzetten zodat je gespiest wordt door het monument op de Dam!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Op 4 mei om 20:00 uur van de Bijenkorf op de Dam springen
Die doen alleen wat als je een 16jarig Hageneesje bent, weet je toch wel?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:36 schreef 2cv het volgende:
Met een feyenoord sjaaltje om tussen honderd ajax-hooligans gaan staan.
Of jezelf gewoon voleten tot je ontploft, zoals die knaap in Monthy Python.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:20 schreef YellowLedbetter het volgende:
jezelf helemaal vol eten enzo en dan van die koolzuurhoudende troep en zo gaan eten zodat je maag scheurt enzo zoals toen bij mythbusters
Weckring is in feite overbodig: er hoopt genoeg CO2 op in de tas om 'de moord te stikken'quote:Op maandag 27 maart 2006 23:55 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Een Alditas.
Een weckring.
Slaapmiddelen.
1. Neem de slaapmiddelen in in een zodanige dosis dat ze slaapverwekkend zijn.
2. Trek de Alditas over Uw hoofd.
3. Neem de weckring en trek die ook over uw hoofd.
4. Zorg er voor dat de weckring contact houdt met de Alditas ter hoogte van uw strot.
5. Houdt de weckring een weinig verwijdert van uw strot.
6. Als de slaap intreedt: Laat de weckring los.
7. Don't do this at home.
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik zou de klimtoren beklimmen bij ons in groningen en er dan afspringen.
Prachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |