Een belangrijke speler voor PSV dit jaar als je het mij vraagt.quote:Timmy Simons (Diest, 11 december 1976) is een Belgische voetballer, die sinds juli 2005 uitkomt voor PSV Eindhoven. Zijn positie is verdedigende middenvelder/verdediger. Hij werd op 29 juni 2005 overgenomen van Club Brugge. Voordat hij naar PSV ging werd hij ook nadrukkelijk genoemd om naar Feyenoord te gaan op aanraden van Bart Goor. Feyenoord had niet genoeg geld en daarom stoptte Club Brugge de onderhandelingen. Deze affaire met Feyenoord werd Bart Goor teveel en ging naar Anderlecht Daarvoor speelde hij bij SK Lommel. Hij was bij de Belgische topclub de aanvoerder. In 2002 werd hij beloond met de Gouden schoen. In de eredivisiewedstrijd tegen NAC Breda 03-12-2005 mistte hij één van zijn 1ste penalty’s in zijn loopbaan. Als reactie gaf Timmy Simons de volgende reactie: "'t was maar goed dat het een onterechte penalty was, heb ik er nog enigszins vrede mee".
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Als ik zo'n kadootje van opdam krijg knal ik hem er ook wel in.
daar zijn er meer vanquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef mcyodogg het volgende:
Timmy Simons, ik vind hem stiekum nog iets beter dan Johann Vogel.
Club Brugge bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, wat doet deze jongen het goed. Slimme dynamische speler die precies weet wat hij kan en de taken zonder klagen doet. Zo iemand kan elk team gebruiken.
Hij is mij ook 100% meegevallen, was bang dat hij een kaartenstempel zou krijgen. Integendeel, hij corrigeert correct.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:25 schreef mcyodogg het volgende:
Timmy Simons, ik vind hem stiekum nog iets beter dan Johann Vogel.
quote:Timmy Simons (Diest, 11 december 1976) is een Belgische voetballer, die sinds juli 2005 uitkomt voor PSV Eindhoven. Zijn positie is verdedigende middenvelder/verdediger. Hij werd op 29 juni 2005 overgenomen van Club Brugge. Voordat hij naar PSV ging werd hij ook nadrukkelijk genoemd om naar Feyenoord te gaan op aanraden van Bart Goor. Feyenoord had niet genoeg geld en daarom stoptte Club Brugge de onderhandelingen. Deze affaire met Feyenoord werd Bart Goor teveel en ging naar Anderlecht Daarvoor speelde hij bij SK Lommel. Hij was bij de Belgische topclub de aanvoerder. In 2002 werd hij beloond met de Gouden schoen. In de eredivisiewedstrijd tegen NAC Breda 03-12-2005 mistte hij één van zijn 1ste penalty’s in zijn loopbaan. Als reactie gaf Timmy Simons de volgende reactie: "'t was maar goed dat het een onterechte penalty was, heb ik er nog enigszins vrede mee".
Niet de eerste keer dat hij Kaka in zijn zak steekt, denk maar aan die legendarische AC Milan - Club Brugge.quote:Ik vondt hem vooral in Champions league duels heel goed spelen. Zijn directe tegenstanders Kaka, Alex en Juninho hebben weinig gevaar kunnen stichten, althans niet in standaard situaties. Dat Juninho scoord uit een vrije trap en PSV tegen Lyon en Fener met een man minder speelt kun je hem niet aanrekenen.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:22 schreef Tomhoog het volgende:
Voornaam: Timmy
Achternaam: Simons
Geboortedatum: 11-12-1976
Geboorteplaats: Diest,
België
Nationaliteit: België
Speler van: PSV
[..]
Dezelfde die Alex en Gomes vanaf het begin topaankopen vond, MM...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wie vond deze goede aanwinst van PSV nou ook al weer een houthakker????
Oh die ene die alleen maar Zuid-Amerikaans voetbal keek.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dezelfde die Alex en Gomes vanaf het begin topaankopen vond, MM...
Ik vond hem eerst ook niksquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wie vond deze goede aanwinst van PSV nou ook al weer een houthakker????
En Cocu een Golf 5 gtiquote:Op zondag 26 maart 2006 09:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan is Vogel een Golfje 1 en Simons een 4
Of degene die zij dat Alex een scorende verdediger was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh die ene die alleen maar Zuid-Amerikaans voetbal keek.
Dat waren ook topaankopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dezelfde die Alex en Gomes vanaf het begin topaankopen vond, MM...
Scoorde ook gewoon veel bij Santos.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:07 schreef twi het volgende:
[..]
Of degene die zij dat Alex een scorende verdediger was.
In eigen doel ja. En cultheld, nu moet je ook weer niet gaan overdrijven de andere kant op.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij PSV ook
5 goals in 2 seizoenen is echt niet zo slecht hoor voor een verdediger.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
In eigen doel ja. En cultheld, nu moet je ook weer niet gaan overdrijven de andere kant op.
Het gaat bij Simons toch niet om het scoren? Daar zouden aanvallers voor moeten zijn...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
5 goals in 2 seizoenen is echt niet zo slecht hoor voor een verdediger.
Das ook een apart figuurquote:Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate telt hem niet mee
Ook die tellenquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef Clourhide het volgende:
Iemand als Simons zou niet misstaan bij Bayern München of zo. Van Buyten zit er toch al.
Maar ja, ik denk wel dat hij een redelijk "loyale" speler is. Zal wel bij PSV blijven. En als hij 34 is terugkeren naar de Belgische competitie of zo, dat zie ik hem nog wel doen.
Trouwens toch wel opvallend dat er aanvankelijk altijd zo'n vooroordeel in Nederland bestaat t.o.v. spelers uit België. Je ziet toch maar mooi dat het niet altijd terecht is... Vandaag scoorde Huysegems ook weer voor Feyenoord. Maar nee, ze laten hem daar doorgaans liever de bank verwarmen natuurlijk...![]()
Luc Nilisquote:Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef Clourhide het volgende:
Iemand als Simons zou niet misstaan bij Bayern München of zo. Van Buyten zit er toch al.
Maar ja, ik denk wel dat hij een redelijk "loyale" speler is. Zal wel bij PSV blijven. En als hij 34 is terugkeren naar de Belgische competitie of zo, dat zie ik hem nog wel doen.
Trouwens toch wel opvallend dat er aanvankelijk altijd zo'n vooroordeel in Nederland bestaat t.o.v. spelers uit België. Je ziet toch maar mooi dat het niet altijd terecht is... Vandaag scoorde Huysegems ook weer voor Feyenoord. Maar nee, ze laten hem daar doorgaans liever de bank verwarmen natuurlijk...![]()
Ook bij PSV hé. Misschien dat de Brabanders iets minder vooroordelen hebben tegen de Belgen?quote:
Beetje gemakkelijk over die vooroordelen denk ik. Sonck liet het gewoon niet zien bij Ajax, Soetaers idem dito. Vermaelen is gewoon een volwaardige speler bij Ajax. En dan heb je De Mul nog die de laatste weken in de basis staat.quote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ook bij PSV hé. Misschien dat de Brabanders iets minder vooroordelen hebben tegen de Belgen?![]()
Over Sonck heb je gelijk, Soetaers speelt nu bij Racing Genk en is daar een van de smaakmakers. Ze staan 5 punten los van Anderlecht!quote:Op zondag 12 november 2006 19:38 schreef twi het volgende:
[..]
Beetje gemakkelijk over die vooroordelen denk ik. Sonck liet het gewoon niet zien bij Ajax, Soetaers idem dito. Vermaelen is gewoon een volwaardige speler bij Ajax. En dan heb je De Mul nog die de laatste weken in de basis staat.
Klopt ook gewoonquote:Op zondag 12 november 2006 19:58 schreef leolinedance het volgende:
Een quote uit het NRC, een paar jaar geleden:
"De Bilde past bij PSV zoals Nilis; Belgen horen bij PSV, ver van de Hollandse randstad, in Brabant waar ze als Belgen zichzelf kunnen zijn. Zie De Bilde voetballen en schieten en iedereen weet dat hij PSV kampioen gaat maken."
Ja sorry maar De Bilde is echt wel een héél slecht voorbeeld.quote:
Het ging over Belgen bij PSV, niet over de Bilde in het bijzonderquote:Op zondag 12 november 2006 20:53 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ja sorry maar De Bilde is echt wel een héél slecht voorbeeld.
Die heeft het alleen aan zichzelf te danken dat zijn carrière voorgoed voorbij is.
Of heb je nooit de videobeelden gezien van die fameuze overtreding die hij destijds maakte?
![]()
Aaron Winter kan niet. Misschien Marciano VInk, een andere donkere ex-ajacied die in de periode Degryse bij PSV-speeldequote:Op zondag 12 november 2006 20:58 schreef BramKVO het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat een Degryse het niet heeft gemaakt bij PSV. Ik heb wel eens een interview gelezen met een ex-PSV speler (Aaron Winter kan dat?) dat degryse op training nochtans indrukwekkend was maar dat ie nooit echt kansen heeft gekregen van de coach.
Degryse moest nochtans niks onderdoen voor Luc Nilis. Vormde samen met Nilis en Scifo een mooi aanvallend trio bij de Rode Duivels.
Beste middenvelder van de eredivisie is het zekerquote:Op maandag 17 september 2007 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beste speler van de eredivisie na Gomes
Als hij een keer langer dan 90 minuten fit is wel.quote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ook de beste speler na Gomes. Affelay gaat hem dit seizoen nog wel bedreigen overigens
Hij is nu 4 wedstrijden op rij niet fit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was 4 wedstrijden op rij fit
dankzij een lompe Rus die hem doelbewust uit de wedstrijd trapt ja. Maar dit is het Timmy Simons topicquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is nu 4 wedstrijden op rij niet fit.
Zullen we het maar niet over die karate kid van PSV hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dankzij een lompe Rus die hem doelbewust uit de wedstrijd trapt ja.
Dat weet ik, dat staat in de Titel.quote:Maar dit is het Timmy Simons topic
quote:Simons langer bij PSV
EINDHOVEN - Timmy Simons gaat zijn contract bij PSV tot de zomer van 2011 verlengen. Het huidige contract van de aanvoerder van de landskampioen loopt aan het einde van het volgende seizoen af. Simons draagt sinds 2005 het shirt van PSV.
Simons is blij dat hij de nieuwe overeenkomst binnenkort kan ondertekenen. ,,Het is eigenlijk snel rondgekomen. Van beide kanten was het duidelijk dat we met hetzelfde gevoel rond de tafel zaten. We waren er dan ook snel uit.''
De dertigjarige Simons sluit zijn loopbaan waarschijnlijk af bij PSV. ,,Al weet je natuurlijk nooit iets zeker in de voetballerij'', houdt de Belg een slag om de arm. ,,Dit is in elk geval een duidelijk signaal naar mijn gezin, familie, deze mooie club en natuurlijk alle supporters van PSV.'' (ANP)
Nu is hij Belg en zit hij bij een buitenlandse topperquote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef BramKVO het volgende:
Was hij een Nederlander, hij zat nu bij een buitenlandse topper.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:52 schreef mcyodogg het volgende:
Met die tekst had het eigenlijk de Vlaamse vlag moeten zijn. Maar tof dat ze zo Simons een eer bewijzen.
quote:
Is dat ergens terug te zien, een soort Belgische uitzendinggemist.nl ofzo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:12 schreef BramKVO het volgende:
Gisteren leuk interview & reportage over Simons en PSV op de VRT in het voetbalprogramma studio 1. Luc Nilis kan blijkbaar nog altijd ballen id winkelhaak droppen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:14 schreef Cyber2003 het volgende:
Is wel terug te zien hoorKijk maar eens op PSV.tv
alé, 'zoals steeds lopen de Belgen achter' ....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:47 schreef vw_caddy het volgende:
Nee.Zoals altijd lopen de Belgen achterop in zulke dingen, dus hiermee ook.
Is niet de volledige reportage. Timmy was er ook in de studio.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:14 schreef Cyber2003 het volgende:
Is wel terug te zien hoorKijk maar eens op PSV.tv
En het kost geld, en het kan bij jullie alleen maar bekeken worden via digitale televisie. Hier in Nederland kost 't niks en is het gewoon te bekijken via internet, daarom is het hier ook een groot succes.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:08 schreef BramKVO het volgende:
[..]
alé, 'zoals steeds lopen de Belgen achter' ....Wij hebben wel net gemist hoor, alleen is dit enkel in Belgie te bekijken.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:42 schreef mcyodogg het volgende:
Was ook redelijk dramatisch, Hadouir had echt alle ruimte.
Zo grappig vond ik het niet. Maar dat ben ik.quote:
PSV heeft inderdaad geen echte leider, een ijzervreter. Simons is daar ook te bescheiden, misschien wel te onderdanig voor. Misschien dat hij daarom de laatste wedstrijden minder functioneert, deze rol ligt hem minder goed.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
Derksen heeft het goed: Een waterdrager wordt nooit een leider.
Timmy is een pseudo leider.
Volgens mij heb jij nog nooit een Belg gezien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
Simon is een belg en die zijn meestal op de achtergrond.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit een Belg gezien.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Timmy moet blijven !!!!!!!!
Vind ik ook, hij is over the hill.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Timmy moet blijven !!!!!!!!
PSV - Ajax gezien?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij is over the hill.
Willen ze ook niet, het bericht klopte niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef Chadi het volgende:
Ik vind hem beter dan Engelaar. Snap niet dat ze hem weg willen doen bij PSV.
Simons en Engelaar mogen de veters van Van Bommel en Cocu nog niet eens strikken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:18 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me prima, een soort van Cocu-van Bommel tandem. En dan kan die Mendez een enkeltje Zuid Amerika krijgen
Toch wel een kleine heldquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
• Club Brugge heeft de aflopende verbintenis met Timmy Simons verlengd tot medio 2016 • De 38-jarige aanvoerder kwam dit seizoen 21 competitieduels in actie en scoorde daarin zes keer • Simons speelde eerder in de periode 2000-05 ook al voor Club, waarna hij via PSV en 1. FC Nürnberg in de zomer van 2013 terugkeerde in Brugge •
Timmy weet van geen ophouden. Voetballustige speler.
quote:Inval politie bij voormalig PSV'er Timmy Simons
In een onderzoek naar belastingfraude heeft de Belgische politie deze week onder andere een inval gedaan in het huis van de Belgische voetballer Timmy Simons (39). Het onderzoek van de politie richt zich vooral op het bedrijf Vastgoedservice, het makelaarskantoor waar de aanvoerder van Club Brugge en voormalig PSV'er aandeelhouder van is.
Volgens Belgische kranten hebben diverse ex-werknemers van het vastgoedbedrijf verklaard dat verkochte panden deels zwart konden worden betaald.
Vastgoedservice is ook de sponsor van het gelijknamige wielerteam rond de wereldkampioen veldrijden, Wout van Aert. Simons is manager bij de wielerploeg.
Topman Geert Vanhoof van Vastgoedservice is zich van geen kwaad bewust. 'Witwassen? Belastingontduiking? Ik ben niet eens verhoord geweest. Dit is de zoveelste poging van oud-werknemers om ons te beschadigen', zegt hij in zaterdag de Gazet van Antwerpen.
Timmy Simons kan zondag met Club Brugge kampioen worden in de Belgische voetbalcompetitie door het onderlinge duel met concurrent Anderlecht te winnen.
Die baas doet er gewoon een jaartje bij en is volgend seizoen opnieuw te bewonderen in de CLquote:Aanvoerder Simons: "Ik ga met Club de Champions League in"
Timmy Simons draagt ook volgend seizoen het truitje van Club Brugge. De 39-jarige aanvoerder van Club heeft op het Brugse titelfeest laten weten dat hij volgend seizoen met Club in de Champions League zal aantreden.
Het contract van Timmy Simons (39) loopt in juni af, maar de Club-aanvoerder heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij graag nog een jaartje in Brugse loondienst wil voetballen.
Tijdens de titelfestiviteiten nam Simons alle twijfels weg. "Ik ga met Club volgend jaar de Champions League in", was zijn boodschap.
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/1.2657365
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |