Tof.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Oh, Q is de TS.
Bier, desalniettemin.quote:
De lul.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Oh, Q is de TS.
Yv.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef yvonne het volgende:
BS
Die is hendig slippen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef Onelinedrawing het volgende:
Waar is die kutvos en die scooterjosti?
Kom-op-zeg. Ik heb het niet over diequote:
Que?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef NJ het volgende:
Morrowind Oblivion
Eet smakelijk dan maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef NJ het volgende:
Even tussendoor, maar ik krijg net te horen dat Morrowind Oblivion klaar is.
Bah, nieuwe computerspelletjes. Ik heb me van de week vermaakt met Carmageddon 2 en Heretic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.wolfpackclan.c(...)icle.php?storyid=103
Ik heb me al heel lang niet meer vermaakt met computerspelletjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Bah, nieuwe computerspelletjes. Ik heb me van de week vermaakt met Carmageddon 2 en Heretic.
Ik neem even een sabbatical van een paar maanden ofzo op.quote:
Die heb ik ook even gespeeld. Nog bedankt daarvoor.quote:
Kut.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb me al heel lang niet meer vermaakt met computerspelletjes.
Wie niet? Behalve ik. Ik wil een pc en veel posts. En bier.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef Onelinedrawing het volgende:
Ik wil gewoon bier, een glooiende weide, bier, de zon en nakend zijn.
Splatter bonus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Die heb ik ook even gespeeld. Nog bedankt daarvoor.
Ach, iedereen maakt foto's, Q. Da's menselijk.quote:
"Als je je maar vermaakt, jongen."quote:
Hey, Brouwmeester is geen bierquote:
goed dat je het zegt, ik heb nog een fles deugniet staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Tof.
Je had mijn moeder kunnen wezen, BS. Figuurlijk gesproken, hè.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
"Als je je maar vermaakt, jongen."
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Samen een colaatje drinken ook goed?![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:43 schreef Onelinedrawing het volgende:
Saturday sun came early one morning
In a sky so clear and blue
Saturday sun came without warning
So no-one knew what to do.
Kutb:reuls weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Onelinedrawing het volgende:
Wat een sloom kuttopic, Q.
Hij is kalende.quote:
Ohja, jij ook. Haha. Ik lach je uit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
It's all in the family.
Ik kom van de Veluwe. Daar is iedereen familie van elkaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef NJ het volgende:
Ben jij familie van Breuls?
Ah. Je bent zo'n Urker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom van de Veluwe. Daar is iedereen familie van elkaar.
de inteelt druipt daar inderdaad van de gezichten afquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom van de Veluwe. Daar is iedereen familie van elkaar.
Ik zou niet weten waar ik het zou moeten vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Litso het volgende:
Karboenkeltje, zet nou verdomme eens je icon terug.
Ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
Ik ga nu een StarTrek spelletje spelen. Hoe nerdig.
Zijn er dan nergens screenshots van een of andere reeks ofzo waar je in heb gepost? of zo'n icoonties-compilatie? Of misschien uitgeprint op de wc bij de familie Slarioux?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het zou moeten vinden.
inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef martinlutherking het volgende:
De Beer-Shooter. Ultiem tof.
ik herkende je al niet....quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Succes! Hoi! Mieters! Ik ben mezelf weer!
Hoi. Het staat je goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Succes! Hoi! Mieters! Ik ben mezelf weer!
dan word je 266% goedkoper dronken!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik zat gister te denken, wat nou als je de Beer-Shooter op een fles wodka zet.
[newbiemode]quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef Q. het volgende:
Kut newbies.
Ik ben hij die ik is. Tja, zij die het niet weten kunnen het niet begrijpen, zij die het weten kunnen het niet uitleggen.quote:
je hebt het hier anders prima uitgelgdquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ben hij die ik is. Tja, zij die het niet weten kunnen het niet begrijpen, zij die het weten kunnen het niet uitleggen.
"We were sent by him who is called I AM!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ben hij die ik is. Tja, zij die het niet weten kunnen het niet begrijpen, zij die het weten kunnen het niet uitleggen.
Dat ik ooit nog eens waardering zou krijgen van Karboenkeltje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bedankt Litso! Je bent een puike blaag!
een kinderhand is snel gevuldquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog eens waardering zou krijgen van Karboenkeltje.
Daar doe je het toch allemaal voor?
"Maar drinkt u ook veel?"quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Dr.Aart het volgende:
"Drink u meneer?"
'Jazeker wel dokter, 't is geen vies spul ofzo'![]()
Indien bier kloppen een boel dingen. Dat bier nog geen onderwijsmethode is!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je hebt het hier anders prima uitgelgd
mits bier natuurlijk
bij mij wel hoor, minstens 2 tussen alle lessen doorquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Indien bier kloppen een boel dingen. Dat bier nog geen onderwijsmethode is!
Tja, ik kan me op zich wel voorstellen dat bovenstaande in termen van levensdoelen en ambities een best voorname is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog eens waardering zou krijgen van Karboenkeltje.
Daar doe je het toch allemaal voor?
een kratje in de week is veel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
"Maar drinkt u ook veel?"
"Och, dat weet ik niet dokter, wat noemt u veel?"
"Nou, laten we zeggen een kratje in de week...?"
"Oh nee, dat red ik niet dokter. Een week..."
HF![]()
En we tellen nog een liefhebber, van bier en HFquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
"Maar drinkt u ook veel?"
"Och, dat weet ik niet dokter, wat noemt u veel?"
"Nou, laten we zeggen een kratje in de week...?"
"Oh nee, dat red ik niet dokter. Een week..."
HF![]()
Foei, dat mag niet! Als ik dat ooit eens op één van mijn scholen aantref dan zwaait er wat!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bij mij wel hoor, minstens 2 tussen alle lessen door
juist niet dus... maar als je de sketch niet kent, is de intonatie wat lastig te volgen op papierquote:
absoluutquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
En we tellen nog een liefhebber, van bier en HF
Bij mij op school verkopen ze bier in de kantine.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Foei, dat mag niet! Als ik dat ooit eens op één van mijn scholen aantref dan zwaait er wat!
verstandige leraren en mensen van het ondersteunend personeel doen gewoon mee natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Foei, dat mag niet! Als ik dat ooit eens op één van mijn scholen aantref dan zwaait er wat!
ok, ik schrok al!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:26 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
juist niet dus... maar als je de sketch niet kent, is de intonatie wat lastig te volgen op papier
Basisonderwijs...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:27 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Bij mij op school verkopen ze bier in de kantine.![]()
je kan niet vroeg genoeg beginnenquote:
och, dat is toch tamelijk lastig drinken...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:28 schreef Dr.Aart het volgende:
of het 'Australische bier', ideaal
Dronken ter wereld komen moet volgens mij een fastastische trip zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je kan niet vroeg genoeg beginnen
ja, helaas kan mijn moeder niet zo goed tegen alcohol, dus het is me niet gebeurd...quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:31 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Dronken ter wereld komen moet volgens mij een fastastische trip zijn.
De opzet is ietwat simpel, vind je ook niet (wel)?quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:59 schreef Q. het volgende:
Mooi topic.
wat anders? het gaat over bier...quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:40 schreef Nolius het volgende:
Kwaliteitstopic!
© Chowi.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:39 schreef mcDavid het volgende:
Qier met citroensap.
En zo hoort het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:09 schreef 14.gif het volgende:
Ik lust geen bierslechte grap, heiligschennis zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
Je bedoelt matig?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
slechte grap, heiligschennis zelfs![]()
nee, ik bedoel echt slechtquote:
of meer bier drinkenquote:
Ch.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:13 schreef Chowi het volgende:
Geen biertopic zonder Q., BS., VAC., SU., en meerdere users met afkortingen waarvan ik het grootste deel nauwelijks ken.
Kusjes,
Ch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |