Tof.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Oh, Q is de TS.
Bier, desalniettemin.quote:
De lul.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:30 schreef Onelinedrawing het volgende:
Oh, Q is de TS.
Yv.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef yvonne het volgende:
BS
Die is hendig slippen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef Onelinedrawing het volgende:
Waar is die kutvos en die scooterjosti?
Kom-op-zeg. Ik heb het niet over diequote:
Que?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef NJ het volgende:
Morrowind Oblivion
Eet smakelijk dan maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:33 schreef NJ het volgende:
Even tussendoor, maar ik krijg net te horen dat Morrowind Oblivion klaar is.
Bah, nieuwe computerspelletjes. Ik heb me van de week vermaakt met Carmageddon 2 en Heretic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.wolfpackclan.c(...)icle.php?storyid=103
Ik heb me al heel lang niet meer vermaakt met computerspelletjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Bah, nieuwe computerspelletjes. Ik heb me van de week vermaakt met Carmageddon 2 en Heretic.
Ik neem even een sabbatical van een paar maanden ofzo op.quote:
Die heb ik ook even gespeeld. Nog bedankt daarvoor.quote:
Kut.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb me al heel lang niet meer vermaakt met computerspelletjes.
Wie niet? Behalve ik. Ik wil een pc en veel posts. En bier.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef Onelinedrawing het volgende:
Ik wil gewoon bier, een glooiende weide, bier, de zon en nakend zijn.
Splatter bonus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Die heb ik ook even gespeeld. Nog bedankt daarvoor.
Ach, iedereen maakt foto's, Q. Da's menselijk.quote:
"Als je je maar vermaakt, jongen."quote:
Hey, Brouwmeester is geen bierquote:
goed dat je het zegt, ik heb nog een fles deugniet staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Q. het volgende:
Tof.
Je had mijn moeder kunnen wezen, BS. Figuurlijk gesproken, hè.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:39 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
"Als je je maar vermaakt, jongen."
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Samen een colaatje drinken ook goed?![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:43 schreef Onelinedrawing het volgende:
Saturday sun came early one morning
In a sky so clear and blue
Saturday sun came without warning
So no-one knew what to do.
Kutb:reuls weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:47 schreef Onelinedrawing het volgende:
Wat een sloom kuttopic, Q.
Hij is kalende.quote:
Ohja, jij ook. Haha. Ik lach je uit.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Q. het volgende:
It's all in the family.
Ik kom van de Veluwe. Daar is iedereen familie van elkaar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef NJ het volgende:
Ben jij familie van Breuls?
Ah. Je bent zo'n Urker.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom van de Veluwe. Daar is iedereen familie van elkaar.
de inteelt druipt daar inderdaad van de gezichten afquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom van de Veluwe. Daar is iedereen familie van elkaar.
Ik zou niet weten waar ik het zou moeten vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Litso het volgende:
Karboenkeltje, zet nou verdomme eens je icon terug.
Ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
Ik ga nu een StarTrek spelletje spelen. Hoe nerdig.
Zijn er dan nergens screenshots van een of andere reeks ofzo waar je in heb gepost? of zo'n icoonties-compilatie? Of misschien uitgeprint op de wc bij de familie Slarioux?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:32 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik het zou moeten vinden.
inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:52 schreef martinlutherking het volgende:
De Beer-Shooter. Ultiem tof.
ik herkende je al niet....quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Succes! Hoi! Mieters! Ik ben mezelf weer!
Hoi. Het staat je goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:11 schreef Karboenkeltje het volgende:
Succes! Hoi! Mieters! Ik ben mezelf weer!
dan word je 266% goedkoper dronken!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik zat gister te denken, wat nou als je de Beer-Shooter op een fles wodka zet.
[newbiemode]quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:14 schreef Q. het volgende:
Kut newbies.
Ik ben hij die ik is. Tja, zij die het niet weten kunnen het niet begrijpen, zij die het weten kunnen het niet uitleggen.quote:
je hebt het hier anders prima uitgelgdquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ben hij die ik is. Tja, zij die het niet weten kunnen het niet begrijpen, zij die het weten kunnen het niet uitleggen.
"We were sent by him who is called I AM!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik ben hij die ik is. Tja, zij die het niet weten kunnen het niet begrijpen, zij die het weten kunnen het niet uitleggen.
Dat ik ooit nog eens waardering zou krijgen van Karboenkeltje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Bedankt Litso! Je bent een puike blaag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |