bronquote:De KRO start vrijdag 31 maart met negen nieuwe afleveringen van het televisieprogramma Puberruil. In puberruil wisselen pubers vijf dagen van leven, inclusief ouders, vrienden en school. In totaal worden achttien verschillende pubers in een ogenschijnlijk totaal andere en onbekende leefomgeving geplaatst. Elke aflevering volgt één puberruil.
Verschillende 'tegenstellingen' komen aan bod in Puberruil. Zo ruilt de streng Joodse Samuel met de vrij opgevoede homofiele Melvin, wisselt Miranda, die gewend is in een klein huis met haar 11 broers en zussen te wonen, met de zeer rijke Robin en ruilt een geadopteerd Koreaans meisje met een van origine Griekse dame.
De eerste aflevering
Karlijn woont in een alternatieve zorgboerderij in het Gelderse Voorst, gaat naar een rijtjeshuis in een kneuterige volksbuurt in Breda. Weg van haar ruimdenkende ouders en haar drie zussen. In Breda geldt het credo ‘doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg’. Ilona verruilt Breda voor het platteland in Voorst. Op de boerderij in Voorst is juist niets te gek: alles moet in het werk worden gesteld om de wereld en het leven te ontdekken. Enig kind Ilona moet haar vader en moeder voor het eerst in haar leven vijf dagen missen, maar krijgt er ‘de wereld’ voor terug. Ilona ziet haar vriend Niels zelfs niet als hun 1-jarige verkering in Breda gevierd wordt op de jaarlijkse bingo.
Mijn mod jouw modquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
Dit was toch eerder dan al die 'Mijn ***, jouw ***'-series?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik herinner mij nog een programma van de VPRO dat vroeger werd uitgezonden waarin pubers uit verschillende werelddelen ook twee weken wisselden van hun leven. Ik weet alleen niet meer de naam van dat programma. Het werd altijd op de zondagochtend uitgezonden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog een programma van de VPRO dat vroeger werd uitgezonden waarin pubers uit verschillende werelddelen ook twee weken wisselden van hun leven. Ik weet alleen niet meer de naam van dat programma. Het werd altijd op de zondagochtend uitgezonden.
Ik heb een aflevering gezien waarin een meisje uit Afrika ruilde met een ander meisje uit Culemborg. Dat was wel grappig. Ze moest hier ook naar school enzo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Oh ja, dat kan ik me ook nog wel herinneren.
Daar heb ik wel eens een aflevering van gezien.
Toen ruilde een Indonesisch meisje met een Hollands meisje.
Als je zusje heeft meegedaan zal de rest van je familie ook wel mee hebben gedaan of niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Nemephis het volgende:
M'n zusje heeft er ook aan meegedaan, die komt binnenkort ook op TV. Ik ben er wel benieuwd naar, ze was er zelf heel positief over.
Wat was haar 'eigenschap'?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:58 schreef Nemephis het volgende:
M'n zusje heeft er ook aan meegedaan, die komt binnenkort ook op TV. Ik ben er wel benieuwd naar, ze was er zelf heel positief over.
k denk niet dat ze dan veel keus hadden als zijn zusje meedeedquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:05 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als je zusje heeft meegedaan zal de rest van je familie ook wel mee hebben gedaan of niet?
Nee, toen die ruil-puber aankwam hebben ze die meteen de kruipruimte ingeflikkerd. Geen last van gehad.quote:Als je zusje heeft meegedaan zal de rest van je familie ook wel mee hebben gedaan of niet?
Gewoon zeggen: He moet ik jouw ff lekker in je bek scheiten?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nee, toen die ruil-puber aankwam hebben ze die meteen de kruipruimte ingeflikkerd. Geen last van gehad.
Duh, natuurlijk heeft de rest van het gezin meegewerkt.
Was wel grappig: Een week vantevoren ging ik ff koffie drinken bij m'n ma, voordat ik moest werken, zat die producer met z'n assistente daar voor een soort intake-gesprek, alles vantevoren even doorlopen. Het was echt zo'n gladjakker, ze zouden in die week op woensdag gaan filmen als iedereen thuis was - ik kom uit een groot gezin, alles en iedereen zou die dag thuis komen, inc. m'n broers en zussen en ik die al niet meer thuis wonen. Tenminste, dat had die prodjoesert voor ogen.
Nou ben ik bepaald niet camera-geil en had daar dus géén zin in. Begon die kerel toch te drammen dat het eigenlijk mijn plicht was en blablabla, ik zei 'nee', hij kwam er telkens weer op terug. Zeikerd.
Om elf uur moest ik weg om te werken, loopt ie notabene mee tot aan de deur om nog een keer te zeuren, neemt ie afscheid met 'nou, tot woensdag, he!'. Pfff wat een eikel!
Mijn bek ziet u dus niet op de kijkbuis gelukkig, maar tot zijn tevredenheid was er nog een behoorlijke opkomst bij het eten!
producerts zijn altijd gladjakkers, inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Nee, toen die ruil-puber aankwam hebben ze die meteen de kruipruimte ingeflikkerd. Geen last van gehad.
Duh, natuurlijk heeft de rest van het gezin meegewerkt.
Was wel grappig: Een week vantevoren ging ik ff koffie drinken bij m'n ma, voordat ik moest werken, zat die producer met z'n assistente daar voor een soort intake-gesprek, alles vantevoren even doorlopen. Het was echt zo'n gladjakker, ze zouden in die week op woensdag gaan filmen als iedereen thuis was - ik kom uit een groot gezin, alles en iedereen zou die dag thuis komen, inc. m'n broers en zussen en ik die al niet meer thuis wonen. Tenminste, dat had die prodjoesert voor ogen.
Nou ben ik bepaald niet camera-geil en had daar dus géén zin in. Begon die kerel toch te drammen dat het eigenlijk mijn plicht was en blablabla, ik zei 'nee', hij kwam er telkens weer op terug. Zeikerd.
Om elf uur moest ik weg om te werken, loopt ie notabene mee tot aan de deur om nog een keer te zeuren, neemt ie afscheid met 'nou, tot woensdag, he!'. Pfff wat een eikel!
Mijn bek ziet u dus niet op de kijkbuis gelukkig, maar tot zijn tevredenheid was er nog een behoorlijke opkomst bij het eten!
via WWWquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef garfield_online het volgende:
en hoe heeft je zusje het dan gevonden?
Je vergeet: Dump je wijf en laat je leven vergallen door je schoonhoer, ik bedoel, schoon moeder.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef 14.gif het volgende:
Pffff, moet tegenwoordig alles geruild worden...
Jouw vrouw, mijn vrouw
Jouw vakantie mijn vakantie
Jouw hond, mijn hond
Jouw puber, mijn puber![]()
Dat was vet jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:36 schreef nietzman het volgende:
Toffe serie, die ga ik weer volgen.
Gaan ze ook weer een boerin uit de achterhoek bij een stel negers in de stad neerzetten? Haar huilbui was de meest hilarische scène uit het vorige seizoen.
Ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pff, ik dacht ziets als partnerruil, met pubers onder elkaar [afbeelding].
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:37 schreef Ayaxola het volgende:
Kansloos
Ik zou mijn zusje ook niet hoeven ruilen trouwens![]()
Met 4.000 rubbertjes niet nee....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wedden dat jij geen nee zegt.
Haar lippen zijn raarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
je bent trouwens niet origineel hè met je googlebabequote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Duh. het is geqxonquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:20 schreef L-IS het volgende:
[..]
je bent trouwens niet origineel hè met je googlebabe![]()
Of we doen het zwartquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet je haar opgeven, en dan zal ik me ook opgeven voor het programma![]()
Beetje eng mensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:05 schreef schatje het volgende:
Eerst kliederen met verf om je creativiteit ofzo te ontplooien en dan pas koeien melken![]()
.
Ik moest METEEN lachenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:10 schreef schatje het volgende:
"Karlijn is volgens mij het type om in de supermarkt te werken."
Hoezooooo *scratch scratch* enggggg....quote:
Wat leeft dat mens in een KLEIN wereldjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Die familie daar in Breda.... da's echt mijn grootste nachtmerrie...
Oma: Ilona is net mijn dochter...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef ScienceFriction het volgende:
"Ja, Karlijn is echt heeeel anders.... Ilona die heeft kort paars haar... ja...", aldus de zeer scherpe analyse van de collega van Ilona over Karlijn...![]()
![]()
Om vervolgens bijna in snikken uit te barsten.... kan die oma verder niet echt verstaan of zo...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oma: Ilona is net mijn dochter...
*scratch scratch* eng hoor![]()
Hoer-a wij hebben e-tenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
"Eet smakelijk allemaal, hoera hoera..."
Jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Om vervolgens bijna in snikken uit te barsten.... kan die oma verder niet echt verstaan of zo...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
"Eet smakelijk allemaal, hoera hoera..."
Ik snap het niet.... sorryquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:21 schreef ScienceFriction het volgende:
Kerstbingo![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Het is HET uitje van het jaar..... ON-GE-LOOF-LIJK dit!!
"Karlijn heeft weinig contact met moeder,,quote:
Iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:16 schreef ScienceFriction het volgende:
"Ja, Karlijn is echt heeeel anders.... Ilona die heeft kort paars haar... ja...", aldus de zeer scherpe analyse van de collega van Ilona over Karlijn...![]()
![]()
Alleen de slingers ontbraken nog...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd
Maar die andere moeder met der smakelijk eten liedje enzo
kan je een vrachtwagen besturen en heb je dikke kop?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze hadden mij ook gevraagt om mee te spelen, maar ik hou het bij Amerika
ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
acteur/muzikant en in mijn vrije tijd pliesie man
ja, maar weet je hoe klein johquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:43 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Que? Een hokje? Gewoon een slaapkamer hoor
Je hebt het hier wel over zijn huis hequote:
nee, ik heb een kamer van 20 m2, maar die kamer in puberruil past net een bed in zo'n beetjequote:Op zaterdag 1 april 2006 17:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over zijn huis he. Doe ff normaal man. jij hebt zeker een luxe villa
weet wel hoe je aan het geld komt.
www.uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:47 schreef tonks het volgende:
Godverdomme, weer een aflevering gemist
Vond je? Die vond ik juist wat realistischer ingesteld dan dat andere meisje en ze doet aan hockeyquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef tonks het volgende:
Ik vond dat kakmeisje zo'n stom mokkel.
En van dat 'slapen op hokjes' valt echt wel mee hoor.
quote:Die hokjes viel op zich wel mee, maar een van de slaapkamers was een soort van kast. Het bed paste er net in...
Oh, okay. Maar hoeveel kinderen wonen er nu nog thuis dan? Een stuk of 7?quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:35 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eeuh not exactly .. daar achter zit nog een stuk dat je niet op tv zag...
Pfieuw ik was al bang dat mensen zouden denken dat er een waarheidsgetrouw beeld geschetst werd.. niet dus. Wat dat betreft is de KRO echt een kutomroep: een ander zusje heeft een keer meegedaan met een programma voor de EO, die mensen waren veel eerlijker: ze lieten vantevoren zien wat ze gingen uitzenden en luisterden ook echt naar kritiek daarop - er zat o.a. een stukje in waarop m'n zusje (toen nog stiekumquote:De verschillen zo groot mogelijk over laten komen, en de boel gewoon manipuleren.
quote:Op maandag 17 april 2006 18:53 schreef stijnn het volgende:
Trouwens die Samuel zit bij mij op schoolheeft best wel een bekkie af en toe.
hij was ook een x op jeugdkournaal over ze beugel dat hij die kut vond enzomonkieboy
jij hebt het bljikbaar niet gezien vandaagquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
beukdag?
uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Nee daarom vraag ik het ook!
die moeder van Melvin is tofquote:Op zaterdag 22 april 2006 09:21 schreef stijnn het volgende:
lol samuel had het alleen maar over die moeder
quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:26 schreef Sylvana het volgende:
OMG, donderdag beukdag![]()
kijk je daar nou de hele week naar uit iamredleader?
M'n pap is oorspronkelijk uit Virginia, Amerika. Vandaar het accent, en een ander gevolg is dat m'n beide broers en ik half Amerikaans zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:18 schreef Sylvana het volgende:
ik vond de uitzending ook tofWaar komt je vader eigenlijk oorspronkelijk vandaan dat hij zo'n accent heeft?
Ja dacht ik welquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik kijk nu de aflevering met de joodse familie, is dat de aflevering waar ook iamredleader zijn familie in zit?
Aha, coolquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
M'n pap is oorspronkelijk uit Virginia, Amerika. Vandaar het accent, en een ander gevolg is dat m'n beide broers en ik half Amerikaans zijnheeft zo z'n voordelen
![]()
Jup, de joodse familie is het gezin van iamredleaderquote:Op zaterdag 22 april 2006 13:58 schreef Geqxon het volgende:
Ik kijk nu de aflevering met de joodse familie, is dat de aflevering waar ook iamredleader zijn familie in zit?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Die melvin vond dat beuken volgens mij prachtig, toen ze lekker aan zijn benen zaten
Nee, maar m'n broer en ik hadden het meteen door op donderdag. Hij zei dat Samuel's vrienden heel anders waren dan die van hem, want Samuel heeft "stoere" vrienden en Melven heeft "knuffelvrienden". Dus bij mij ging toen wel het lichtje branden... maar zoals al eerder vermeldt, het boeide niet. Leuk voor 'm.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:15 schreef Ici-Paris het volgende:
Wisten jullie eigenlijk wel dat Melvin Homo was? Voor de uitzending?
Zeg iamredleader...sinds wanneer zijn wij HALF amerikaans...ik geloof dat je dan gewoon Amerikaans bent hoor als je een amerikaans paspoort hebt, ondanks dat we ook een nederlands paspoort hebben betekent niet dat we half amerikaans en half nederlands zijn toch??quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
M'n pap is oorspronkelijk uit Virginia, Amerika. Vandaar het accent, en een ander gevolg is dat m'n beide broers en ik half Amerikaans zijnheeft zo z'n voordelen
![]()
Zo bedoelde ik het niet, maar In het begin zei Samuel dat Als een Jood Homo was dat je dat voor je moest houden. zeg maar.......quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, maar m'n broer en ik hadden het meteen door op donderdag. Hij zei dat Samuel's vrienden heel anders waren dan die van hem, want Samuel heeft "stoere" vrienden en Melven heeft "knuffelvrienden". Dus bij mij ging toen wel het lichtje branden... maar zoals al eerder vermeldt, het boeide niet. Leuk voor 'm.
als je moeder niet Amerikaans is ben je wel half-Amerikaans, ook al heb je een Amerikaans paspoort, je bent alleen helemaal Amerikaans als beide ouders het zijnquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:54 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zeg iamredleader...sinds wanneer zijn wij HALF amerikaans...ik geloof dat je dan gewoon Amerikaans bent hoor als je een amerikaans paspoort hebt, ondanks dat we ook een nederlands paspoort hebben betekent niet dat we half amerikaans en half nederlands zijn toch??![]()
quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:54 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zeg iamredleader...sinds wanneer zijn wij HALF amerikaans...ik geloof dat je dan gewoon Amerikaans bent hoor als je een amerikaans paspoort hebt, ondanks dat we ook een nederlands paspoort hebben betekent niet dat we half amerikaans en half nederlands zijn toch??![]()
Het was wel een gave uitzendingquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
viespeuk.
Ja, da's mijn familie. Die gozer met de jodenneusdat ben ik.
leuk dat zoveel mensen keken!
Nou, wat let je naar Amerika te emigrerenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Sam!
We zijn 100% Amerikaan EN 100% Nederlander. We hebben beide nationaliteiten, dus om het makkelijk te houden: we zijn half Amerikaan en half Nederlander.
50% Amerikaans en 50% Nederlands = 100%quote:Op zaterdag 22 april 2006 23:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Sam!
We zijn 100% Amerikaan EN 100% Nederlander.
quote:Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
50% Amerikaans en 50% Nederlands = 100%
en niet 100% Amerikaans en 100% Nederlands = 200%
Snapt gij dat??
True.quote:Op maandag 24 april 2006 19:00 schreef Casparovvv het volgende:
Ik zit nu die aflevering van Robin en Miranda terug te kijken, en ik heb behoorlijk medelijden met Robin. Ze heeft heel die aflevering maar gehangen met Miranda's 'vrienden', zonder hobby etc. Haar vader heeft tenminste een nuchtere kijk op de zaak, ik denk dat ik wel met die man zou kunnen praten.
Haar broer zit op fokquote:Op donderdag 27 april 2006 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
Die Miranda heeft een doelloos bestaan
Idd en dat na die opmerking van die Esmee zelf(sletjes en wannabees)quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:20 schreef jmac het volgende:
Wat een breezah: " ff n flugel naar achter tikken... je weet toch"..
Iddquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd en dat na die opmerking van die Esmee zelf(sletjes en wannabees)
ik lachte me dood :p (niet racistisch ofzoquote:als ik bij een negergezin kom, dan ben ik denk ik snel weg
Zo stiekem is dat nu niet meerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Die Akwasi was wél een toffe gast. Leek volwassen, geïnteresseerd en een sociaal figuur. ook tof dat hij stiekem voor z'n moeder aan het sparen is![]()
Van die types die ook ineens een keer kunnen flippen a la "Antwerpen".... vuile skinheadsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Akwasi was dope. Nico was gewoon een kankerfaler die later plantjes gaat sorteren.
En die vrienden van m waren ook maar intense mietjes.
maarik heb expres geen media player geinstalleerdquote:
Jij prefereert Realplayer boven Mediaplayer? Dat moet je me echt even uitleggenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:40 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
maarik heb expres geen media player geinstalleerd
Is er nog een andere mogelijkheid?
neuh. ik heb die real-alternative codec geinstalleerd. Vond ik veiliger danquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:27 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Jij prefereert Realplayer boven Mediaplayer? Dat moet je me echt even uitleggen![]()
![]()
Het word alleen maar ergerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 02:19 schreef DaMook het volgende:
Whehe die akwasi was wel relaxt, maar die gothic
.
Misschien kunnen jullie samen een snijclubje beginnen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond die Gothic anders leuker dan die Akwasi![]()
whehehehequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
Ja, toch?! Je weet toch, weet je. [afbeelding]
weet je... hij gaa' probere' ....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
Isch wel goed, vijf dagen zonder blowen. Vrede mannn
Zoooo foutquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Altijd handig, met 'fucking' gaan schelden in de buurt van kinderen.
Ja....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Altijd handig, met 'fucking' gaan schelden in de buurt van kinderen.
Ach, wel goed van die vader. Zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:17 schreef ScienceFriction het volgende:
Die vader.... lijkt wel een zwakzinnige zoals hij loopt....
"z'n centjes..."
Zo'n hardcore vmbo zwakstroom-doosquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:28 schreef ScienceFriction het volgende:
volgende week.... jesus... die hollandse "stoere" whatever...
Prachtige omschrijvingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Zo'n hardcore vmbo zwakstroom-doos![]()
We zullen er volgende week achter komen of het kloptquote:
Heb ik die gemist of komt die aflevering nog?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Komt die aflevering morgen of heb ik 'm gemist?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:40 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je hoeft het je niet 2x af te vragen hoor, de uitzending komt morgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Komt die aflevering morgen of heb ik 'm gemist?![]()
Ja ik was op school en zag niet dat ie was gepost..quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Je hoeft het je niet 2x af te vragen hoor, de uitzending komt morgen![]()
hey je hebt mn avatar gejat!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef anisubs het volgende:
Leuk! Ik kijk er elke week naar.
jep, helemaal, maar wel zon raar piepetje om de minuutquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Leuke spontane grappige meid is 't wel die Vlaamse
een belgisch meisje is gewisseld met een of ander boerse tokkie...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Ik kijk net pas...wat heb ik gemist?Watskeburt?!!!!
Ja, dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:11 schreef Borreke het volgende:
[..]
een belgisch meisje is gewisseld met een of ander boerse tokkie...
oh, ze had verteld dat anke naar een hardcore feest zou gaan met veel drugs en zo, daar was ze wat paniekerig overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel.
Maar watskeburt met die ene moeder? Die moest net janken? Wat was er precies aan de hand met het hele hardcore-verhaal?
belgen hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:22 schreef jmac het volgende:
Oehhh, zij moeten haar opvoeden, niet wij. Lekkere steek weer van dat verwaande mens.
Ja echt slim van haar om die ouders bang te gaan makenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:15 schreef jmac het volgende:
Shirt mag wel wat verder naar beneden
Die zaandamse deed ook alsof zo'n party alleen maar uit drugs en rellen bestond![]()
Tja, autotechniek enzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef Beach het volgende:
Anke was wel leuk![]()
Die andere beetje manwijf uitstraling![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Leuke spontane grappige meid is 't wel die Vlaamse
En ik denken dat je een Danny kloon wasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef BananaGirl het volgende:
Ik zou ook wel een keer mee willen doen!![]()
Maarja ik ben iemand met een nette kant en iemand met een *boerderij* kant (whatever)
manwijf uitstralingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef Beach het volgende:
Anke was wel leuk![]()
Die andere beetje manwijf uitstraling![]()
En dan komt Herald zeker ook langsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef tonks het volgende:
Bananagirl wil jij misschien met mijn zusje ruilen?.
maandagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef Extend het volgende:
Kan je hem nog ergens nakijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |