Kijk dat zijn de poëten!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Het lijkt wellicht
wat verregaand,
maar met een onderbroek
doet eenieder een maand.
Same herequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Tamea het volgende:
Gewoon elke dag een verse. En als ik toevallig twee keer op een dag douche omdat ik heb gesport is het twee keer per dag.
Same herequote:Op donderdag 23 maart 2006 19:42 schreef Tamea het volgende:
Gewoon elke dag een verse. En als ik toevallig twee keer op een dag douche omdat ik heb gesport is het twee keer per dag.
off-topic: En dan de ondertitel van -jos-quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gatverdamme Jos, ik fiets nooit meer met je mee![]()
En het gaat maar door !!!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:11 schreef _van_puffelen het volgende:
Een briljant topic
En dan nog te denken, dat sommige nog de waarheid posten hiero
Hoe weet jij of het de waarheid is?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:11 schreef _van_puffelen het volgende:
Een briljant topic
En dan nog te denken, dat sommige nog de waarheid posten hiero
Ik zou al gewoon 3 dagen antwoorden om een aantal mensen op de kast te jagen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:29 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Hoe weet jij of het de waarheid is?![]()
van inlegkruisjes raakt je zuurgraad in de war, waardoor je meer afscheiding gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef Tigereve het volgende:
[..]
maar dat heb ik maar sommige vrouwen gebruiken het gewoon elke dag omdat het "nodig" is.
LOLquote:tot ie bruin is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |