dus..........stem je niet op die partij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:50 schreef PekingDuck het volgende:
Die hele partij klinkt mij ook iets te extreem en iets te communistisch. Schooluniformen, verplichting tot uitnodiging allochtone sollicitanten, een generaal pardon, inburgeringscursussen voor iedereen... wat een onzin
Nee, en dus is ook de vrijheid van godsdienst beperkt door eenieders verantwoordelijkheid voor de wet. Sla art 6 GW er gerust op na.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Ippon het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje. Kan Nederland het zich wel permitteren buitenlandse immigranten de vrije teugel te geven bij het beleven van hun religie of culturele gebruiken?
Weet ik! Maar vertel er eens bij waarom. Of gewoon daarom?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
Ik zal deze partij steunen
Dan ga ik op een echte witte partij stemmen, iets Rechts dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
Ik zal deze partij steunen
Homosexuelen in een uniform jurkje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef Mobster273 het volgende:
schooluniformen
dienstplicht
inburgering voor autotochtonen![]()
laten we hopen dat deze grapjokers niet te veel stemmen krijgen
Ik denk dat dat een erg goede zaak zou zijn, partijen als de SGP en in het verleden de KVP hebben ook emancipatorisch gewerkt voor resp. de bevindelijk gereformeerden en de katholieken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef Invictus_ het volgende:
Het probleem van deze PAN is dat ze eigenlijk een soort van knuffel-groen-links zijn. Beetje links maar wel lekker. Het zou inderdaad mooi zijn als er een echte landelijk islamitsche partij komt.
Jij wilt liever zelf allochtoon zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef PsyCha het volgende:
Tering als die het hier voor het zeggen hebben dan verhuis ik.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef PatjeDoN het volgende:
schooluniformen![]()
dienstplicht![]()
inburgeringscursus
mijn vader gaat iig op PAN stemmen
Clientisme!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:40 schreef Ippon het volgende:
[..]
Dan ga ik op een echte witte partij stemmen, iets Rechts dus.
Ik denk ook niet dat het een succes wordt, ik denk dat ze niet eens in de buurt van een zetel zullen komen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Maar die PAN vind ik maar een beroerd idee, op deze manier neem je allochtonen natuurlijk niet serieus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |