Leg uit...? Hoe is het een anti-climax? (Hoe kan het zelf corrigerende inherente mechanisme anti-climatisch zijn?) En hoe loop ik er voor weg?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:20 schreef doesss het volgende:
[..]
Afschaffing van het systeem zou een anti-climax van dat systeem zijn.
En je loopt weg voor het probleem.![]()
Wat heeft dat nou weer met democratie te maken?quote:
Ik ben er ook niet bang voor daarom was het hypothetisch gesteld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef belledormante het volgende:
[..]
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn! Er zullen zeker wel allochtonen op stemmen, maar lang niet alle!
De personen in kwestie vertegenwoordigen NIET de zogenaamde 'hoofddoekjesallochtonen'.
Het betreft nl een 'allochtoonse' vrouw getrouwd met een 'autochtoonse' man en daarvan is niet elke allochtoon gecharmeerd!
In het begin was ik bang inhoudelijke bagger tegen te komen, gelukkig heb je je op tijd herstelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:31 schreef Pracissor het volgende:
Goed plan, zorgt voor verdeling binnen de linkse partijen, schrikt centrum (autochtone) kiezers af, daarom juich ik dit iniatief van harte toe!
Man, stel je niet aan. Als men als allochtoon een politieke partij op wil richten, wat is daar dan op tegen? Omdat ze allochtoon zijn, moeten wij de koran gaan lezen ofzo? Krijgen we dan een sharia?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:28 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met democratie te maken?Als je hier komt wonen dan moet je toch weten hoe je je hier draaiende moet zien te houden? Dan moet je toch weten hoe je hier moet functioneren? Dan moet je je toch aanpassen?
Dan gaan wij Nl'rs toch niet aan hun aanpassen, kom nou zeg.![]()
Inhoudelijke bagger? Van mij? Leg eens uit...quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:32 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
In het begin was ik bang inhoudelijke bagger tegen te komen, gelukkig heb je je op tijd herstelt.
Jij zegt wat doms, ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Man, stel je niet aan. Als men als allochtoon een politieke partij op wil richten, wat is daar dan op tegen? Omdat ze allochtoon zijn, moeten wij de koran gaan lezen ofzo? Krijgen we dan een sharia?
Misschien in de show van Bill O'RLY, maar niet hier.
Goed ik zal het in jouw belevingswereld plaatsen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:26 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Leg uit...? Hoe is het een anti-climax? (Hoe kan het zelf corrigerende inherente mechanisme anti-climatisch zijn?) En hoe loop ik er voor weg?
![]()
Neehee, je begrijpt me verkeerd. Ik roemde jou juist omdat er een compleet gebrek was aan inhoudelijke bagger. Inhoudelijke bagger van jou hoop ik (denk ik) nooit mee te maken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Inhoudelijke bagger? Van mij? Leg eens uit...![]()
Dan is het goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Neehee, je begrijpt me verkeerd. Ik roemde jou juist omdat er een compleet gebrek was aan inhoudelijke bagger. Inhoudelijke bagger van jou hoop ik (denk ik) nooit mee te maken.
Het probleem van deze PAN is dat ze eigenlijk een soort van knuffel-groen-links zijn. Beetje links maar wel lekker. Het zou inderdaad mooi zijn als er een echte landelijk islamitsche partij komt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:37 schreef Pracissor het volgende:
Alleen ben ik bang dat deze partij te idealistisch is. Er is weinig tot geen eenheid binnen de verschillende allochtonen groeperingen in Nederland, een Marokkaan stemt misschien op een Marokkaan, maar niet op een Surinamer. Wanneer zij met elke afzonderlijke allochtone groep een band weten op te bouwen door hooggeplaatste representatieve vertegenwoordigers maken ze misschien een kans.
Ik wacht eigenlijk nog steeds op een moslimpartij, een partij met conservatieve standpunten op het gebied van ethiek, dat zal lekker botsen met de voorheen 'allochtone' linkse partijeen.![]()
Tuurlijk wel. Liberalen, weet je welquote:
Dan mag jij voor mij gaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:26 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Liberalen, weet je wel![]()
OT: Schooluniformen het liefst vandaag nog en dienstplicht ook. Ik ben van de eerste lichting die niet hoefde en vind dat nog steeds jammer.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:26 schreef Tarabass het volgende:
En die inburgingscursus, misschien moeten die mensen eerst eens inburgen zodat ze het woord inburgingscursus begrijpen![]()
maar heb je ook die vragen gezien. Bij het genante af.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:15 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waarom lach je bij inburgering voor autochtonen?
Heb jij nooit de uitkomsten gezien bij die inburgeringstesten?
Volgens mij heb ik er geen één gezien boven de 6!!
dus..........stem je niet op die partij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:50 schreef PekingDuck het volgende:
Die hele partij klinkt mij ook iets te extreem en iets te communistisch. Schooluniformen, verplichting tot uitnodiging allochtone sollicitanten, een generaal pardon, inburgeringscursussen voor iedereen... wat een onzin
Nee, en dus is ook de vrijheid van godsdienst beperkt door eenieders verantwoordelijkheid voor de wet. Sla art 6 GW er gerust op na.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Ippon het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje. Kan Nederland het zich wel permitteren buitenlandse immigranten de vrije teugel te geven bij het beleven van hun religie of culturele gebruiken?
Weet ik! Maar vertel er eens bij waarom. Of gewoon daarom?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
Ik zal deze partij steunen
Dan ga ik op een echte witte partij stemmen, iets Rechts dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:21 schreef Meki het volgende:
Ik zal deze partij steunen
Homosexuelen in een uniform jurkje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:28 schreef Mobster273 het volgende:
schooluniformen
dienstplicht
inburgering voor autotochtonen![]()
laten we hopen dat deze grapjokers niet te veel stemmen krijgen
Ik denk dat dat een erg goede zaak zou zijn, partijen als de SGP en in het verleden de KVP hebben ook emancipatorisch gewerkt voor resp. de bevindelijk gereformeerden en de katholieken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:44 schreef Invictus_ het volgende:
Het probleem van deze PAN is dat ze eigenlijk een soort van knuffel-groen-links zijn. Beetje links maar wel lekker. Het zou inderdaad mooi zijn als er een echte landelijk islamitsche partij komt.
Jij wilt liever zelf allochtoon zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:43 schreef PsyCha het volgende:
Tering als die het hier voor het zeggen hebben dan verhuis ik.
Ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef PatjeDoN het volgende:
schooluniformen![]()
dienstplicht![]()
inburgeringscursus
mijn vader gaat iig op PAN stemmen
Clientisme!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:40 schreef Ippon het volgende:
[..]
Dan ga ik op een echte witte partij stemmen, iets Rechts dus.
Ik denk ook niet dat het een succes wordt, ik denk dat ze niet eens in de buurt van een zetel zullen komen.quote:Op maandag 27 maart 2006 23:22 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Maar die PAN vind ik maar een beroerd idee, op deze manier neem je allochtonen natuurlijk niet serieus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |