quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:16 schreef Rvber het volgende:
Met gebrek aan modellen ga je af en toe zelf voor de camera staan, of als je iets wil proberen dan kan het ook makkelijk zijn als je jezelf als model gebruikt.
thnxquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:51 schreef Rvber het volgende:
Wow Re, dit is voor mij echt een topper. Hij komt heel krachtig over. Weet je nog hoe je die gemaakt hebt?
Die vind ik mooiquote:
Helemaal niet verkeerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef An24 het volgende:
Okay, als mensen ook oudjes mogen plaatsen, doe ik gezellig mee.
[afbeelding]
Zo'n beetje mijn logo geworden
[afbeelding]
Lowkey uitprobeerseltjes, de laatste vind ik minder maar ja, was eerste zelfportretje![]()
Hmm ik vind die 2de eigenlijk mooier, meer dynamiek in de pose.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef An24 het volgende:
Okay, als mensen ook oudjes mogen plaatsen, doe ik gezellig mee.
[afbeelding]
Zo'n beetje mijn logo geworden
[afbeelding]
Lowkey uitprobeerseltjes, de laatste vind ik minder maar ja, was eerste zelfportretje![]()
Jij bent echt een heel mooi meiskequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:08 schreef Elefes het volgende:
Re: Ik had het al in dat topic gezegd, maar ik vind het nog steeds een erg mooie foto...
An: Heel mooi! Mooie poses ook, fijne verdeling van de ruimte. De tweede vind ik ook net ietsje interessanter, alleen de lok voor het oog had iets meer weg gemogen van mij. Erg mooie foto's!
Een paar zelfportretjes van mij:
Van de fotowedstrijd zelfportret:
[afbeelding]
Probeersel voor fotowedstrijd deze maand, alleen de kwaliteit is ineens heel slecht:
[afbeelding]
En nog eentje:
[afbeelding]
Tnxquote:
quote:
tx. dan komen ze iig zodanig over als dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:49 schreef Rvber het volgende:
Shark. bait,
De eerste is heel mooi. Het mooie wit over het geheel, en de looks spreken boekdelen. de tweede is zeer creatief en mysterieus.![]()
shark, our mystical guyquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx. dan komen ze iig zodanig over als dat de bedoeling was
Super idee! En net zo super uitgewerkt! Die blik van het duiveltje is topquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind 'm mooi. mooie emotie en kleuren.
Ik vind dit wel eentje van mijn leukste zelfportretten. was ook heel erg leuk om te maken
[afbeelding]
zegguh!! wil jij niet van die lekkere foto's van jezelf plaatsenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Ik heb er ook nog een in duotone![]()
[afbeelding]
Dankjewelquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:50 schreef Rvber het volgende:
AN24: 1e/Zeer mooi, de belichting op de haren en in de hals tov het overige zwart maakt de foto.
2e/Ook deze vindt ik mooi, qua compostitie, alleen jammer van het afgesneden hoofd.
Jij kan daar niet zoveel aan doen hoor. Puckzzz is een wannabee-ouwe-vrijsterquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:10 schreef Maxcre8 het volgende:
dankje Rvber en Puckzzz.. sorry zal het niet meer doen![]()
Helaas heb ik m met een oud 2mp cammetje gemaakt dus scherper dan dit wordt ie niet![]()
Oh wow... met die foto spookt er meteen een hele Jambersachtige fotoshoot door mijn hoofd met een menselijk Minnie Mouse karakter...quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:53 schreef -Marjo- het volgende:
Ik had er oon nog eentje van de wedstrijd:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:51 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh wow... met die foto spookt er meteen een hele Jambersachtige fotoshoot door mijn hoofd met een menselijk Minnie Mouse karakter...
"Dit is Minnie Mouse... overdag is zij een cartoonesque tekenfilactrice, maar 's nachts ondergaat zij een ware tranformatie..."
En dan een wat decadente shoot met een zware melacholische ondertoon... Ook cartoon karakters hebben last van de keerzijde van hun roem...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
![]()
Deze past daar precies bij
[afbeelding]
Mijn foto, wat doe je!quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een stukkie zwaarder nogMaar je hebt blijkbaar al een Minnie Mouse shoot gedaan zie ik
Mooie foto!quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:02 schreef Maxcre8 het volgende:
Ik heb er ook nog een in duotone![]()
[afbeelding]
nou sorry.. eigenlijk is het een "Gradient Map" maar wel in 2 kleurenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Mooie foto!
Hoe krijg je dit zo in duotone?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij kan daar niet zoveel aan doen hoor. Puckzzz is een wannabee-ouwe-vrijster![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
ik heb een heel lief vriendje die ik nog voor geen 100.000 andere mannen in zal ruilen, maar daarom mag ik nog wel naar een mooie man kijken en dat zeggen toch?
Jij kijkt toch ook nog steeds naar een mooie vrouw ook al zou je een vriendin hebben?
't is nou ook niet zo dat de hormonen meteen door mijn lijf beginnen te gieren bij die foto hoor. maar ik zal me voortaan beperken tot : mooie foto
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef mizix het volgende:
Ik probeer even mee te doen..
De 2e foto is mooiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:08 schreef mizix het volgende:
Ik probeer even mee te doen..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wow, zitten leuke platen bij....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:17 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben nog maar een beginnerling met een simpel Aldi-cameraatje.. maar ik wil zo graag mee doen!
ik durf nog niet zo goed mensen te vragen of ze model voor mij willen staan, dus ik heb vrij veel foto's van mijzelf.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke foto's, zeker als je in aanmerking neemt dat ze van een Aldi-camera afkomen. Jammer alleen dat ze op Imageshack staan, twee van de foto's laden bij mij het beruchte kikkertje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:17 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben nog maar een beginnerling met een simpel Aldi-cameraatje.. maar ik wil zo graag mee doen!
ik durf nog niet zo goed mensen te vragen of ze model voor mij willen staan, dus ik heb vrij veel foto's van mijzelf.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw! Dankjewel!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Wow, zitten leuke platen bij....
1: vind ik mooi onschuldig. En mooie schaduwen.
2: oogt een beetje engje kijkt een beetje "psychoterig", ook harde flits
3: kunstwerk! moest even kijken hoe het in elkaar zat, maakt me nieuwsgierig. Misschien kan je hem nog iets lichter maken?
4: gewoon lekker. Vrolijk en een leuke compositie
5:mooi!
Ik ga voor mijn verjaardag een goede camera vragen, alleen moet ik even wat research doen welke camera's goed zijn enzo. Ik heb trouwens de 3e en 5e gemaakt met een andere camera realiseer ik mij nu, namelijk met de camera van mijn vader. "Dat is een Olympus C-700 (met ultra zoom). Die camera heeft een hele goede lens maar is met zijn 2.1 megapixel langzamerhand wat sub standaard."quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leuke foto's, zeker als je in aanmerking neemt dat ze van een Aldi-camera afkomen. Jammer alleen dat ze op Imageshack staan, twee van de foto's laden bij mij het beruchte kikkertje.
done.quote:Zou je foto #2 even aan willen passen naar 550 pixels breed? Dat is het maximale formaat op FOT
Photobucket gebruiken.... Imageshack heeft Fok geblokkeerd, dus het werkt hier niet.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:35 schreef DearPrudence het volgende:
Is imageshack berucht? Oei. Nooit problemen mee gehad. Wat kan ik dan beter gebruiken?
done.
Daar staat nu ook een kikkertjequote:
dat was de bedoelingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:15 schreef prupke het volgende:
ik vind het geen mooie foto zhe..
je neus is bijna niet zichtbaar en dat maakt het onnatuurlijk (of het ligt aan min monitor?)
oh okquote:
omdat je zeikt..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:22 schreef prupke het volgende:
hey waarom haal je hem nu weg??:(
Eén user met commentaar en je vindt dat al zeiken? Pas maar op dan morgenochtend. Ik vond het een aardige Photoshop-bewerking, met de kanttekening dat ik je op straat waarschijnlijk niet zou herkennen aan de hand van dat portret.quote:
Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat doe ik op de plee met mijn broek op mijn enkels
ja ik hou daar niet zo van ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg gevoelig nmlquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eén user met commentaar en je vindt dat al zeiken? Pas maar op dan morgenochtend. Ik vond het een aardige Photoshop-bewerking, met de kanttekening dat ik je op straat waarschijnlijk niet zou herkennen aan de hand van dat portret.
Waarom post je hem dan hierquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik hou daar niet zo van ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg gevoelig nml
quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik hou daar niet zo van ben heeeeeeeeeeeeeeeel erg gevoelig nml
om hem snel weg te halen whatever?quote:
no offense maar euhquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:38 schreef prupke het volgende:
roept iets over lontje en lange teentjes
mensch zet die foteau gewoon terug en mekker niet
ik zeek niet en ik ga ook niet zeiken .....
* Puckzzz trapt afquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eén user met commentaar en je vindt dat al zeiken? Pas maar op dan morgenochtend.
Euhhh..hmmmm. Ja, al heeel lang, exact 1 jaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:35 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wauw! Dankjewel!![]()
Leuk om dat eens te horen van iemand die wat meer bezig is met fotografie.
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Euhhh..hmmmm. Ja, al heeel lang, exact 1 jaar![]()
![]()
Beetje rustig he, ben eigenlijk ook nog maar een newbie, dalijk ga ik naast mijn schoenen lopen![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Hmaster ziet het verschil niet meer tussen nette en bitchy post![]()
Goed, nu weer ontopic he![]()
![]()
Anders zet ik er wel 1 neer van An24quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
jij wilde mij niet meer horen...
Post jij es een nieuwe zelfp... kan ik eens je bitsieheid beoordelen..![]()
![]()
Dat is ie niet meer Zelf maar protret... ;') Tenzij jij foto's van An24 hebt gekregen via msn..quote:
Volgens mij doet zij niet aan msnquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is ie niet meer Zelf maar protret... ;') Tenzij jij foto's van An24 hebt gekregen via msn..
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef An24 het volgende:
Okay, Hmaster, speciaal op aanvraag
Tis een oudje en fototechnisch niet bepaald zuiver, maar zelfportretje is het wel...met mijn achternichtje trouwens..
[afbeelding]
En nu gaat An maar eens wat nieuws bedenken voor een zelfportretje![]()
Zijn er 3 he. Je vergeet er 1quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
An24, wat een schattige foto.
![]()
Zie je wel, alle beide miepsen hier op Fot die zich een Bits noemen of vinden dat ze dat zijn, Zijn juist cute en schattig.![]()
![]()
Mooi haar en lekkere kaaklijn. Fototechnisch inderdaad niet bijzonder wel wel een lekkere fotoquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:44 schreef An24 het volgende:
[afbeelding]
En nu gaat An maar eens wat nieuws bedenken voor een zelfportretje![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:51 schreef Subhuman het volgende:
En voor slowchat hebben we het slowchattopic.
Juist. Ik heb ze naar photobucket gezonden, ze zijn nu wat kleiner. Als het niet goed is (groter willen zien of niet kunnen zien) dan lees ik het wel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Photobucket gebruiken.... Imageshack heeft Fok geblokkeerd, dus het werkt hier niet.
trouwens, foto 2 vond ik de mooiste (kon er net als RonaldV 2 niet zien), mooie vormen met je haar en blik omhoog... je zou em nog een keer kunnen maken met wat verschillende blikken...
ik gebruik altijd http:xs.to die resizen je foto nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Juist. Ik heb ze naar photobucket gezonden, ze zijn nu wat kleiner. Als het niet goed is (groter willen zien of niet kunnen zien) dan lees ik het wel.
Groot gedeelte van de ruis lijkt wel het resultaat van compressie (veel jpeg artefacten)quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:30 schreef Astridj0h het volgende:
[afbeelding]
Ik snap de ruis niet helemaal (iso waarde stond goed en het is wel een crop, maar niet zodanig dat er zoveel ruis in zou moeten zitten..)
En ik vind het zo ontzettend lastig daar te gaan zitten waar de focus ligt! (zo zonder afstandsbediening...)
Tadaaaa!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik gebruik altijd http:xs.to die resizen je foto niet
Toffe plaat. Ik hou hier wel van. Mysterieusquote:
Verhoog het niveau, en laat je eigen portret zien.quote:
Reageer dan niet zegquote:
djezus wat een lange tenenquote:Op zondag 2 april 2006 00:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Reageer dan niet zeg
Eerst je foto laten zien, dan na één reactie 'm weer weghalen en lopen zeuren..
Sorry, maar post een foto of zeg iets zinnigs, of zeg anders niets
Gister snel je post intrekken was ook humor dus?quote:Op zondag 2 april 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
djezus wat een lange tenen
humor mag ook niet meer tegenwoordig?
ieuwwww
Je zet er een "quote:Op zondag 2 april 2006 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
djezus wat een lange tenen
humor mag ook niet meer tegenwoordig?
ieuwwww
Ik vind dit wel een leuke foto trouwens, lekker ruigquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
Heb mezelf ook eens geprobeerd op de foto te zetten..
Geen idee waar je allemaal op moet letten.....
[afbeelding]
je blik is moeiloijk en verre van stoer als dat de bedoeling wasquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:36 schreef CrazyCharlie het volgende:
Heb mezelf ook eens geprobeerd op de foto te zetten..
Geen idee waar je allemaal op moet letten.....
[afbeelding]
dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op zondag 2 april 2006 13:17 schreef CrazyCharlie het volgende:
Puckzz, kun je een voorbeeld laten zien van hoe jij deze foto bewerkt zou hebben?
heb je geen origineel nodig?quote:Op zondag 2 april 2006 13:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dacht dat je het nooit zou vragen
*PS aanzwengelt*
dat zeg ik, ik sta bekend om mijn harde contrastenquote:Op zondag 2 april 2006 13:58 schreef Astridj0h het volgende:
Puckzzz vind deze bewerking iets over de top, mn het feit dat linkerdeel (voor de kijkers) nu wegvalt/niet meer omlijnt is. Toch heeft je manier van werken wel iets, kun je ook voor medefokkers uit leggen wat je manier van werken bij dit soort 'contrast' foto's is?
En meteen nog maar een archiefje..
[afbeelding]
Dat kan die foto goed hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 15:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dacht al dat ik teveel contrast had gebruikt
Haha, dat komt bekend voor. En dat zonder vallen en struikelen? Bij mij hadden daar leuke plaatjes van gemaakt moeten worden.quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
was verdomd moeilijk om schepte goed te krijgen... eerst gitaar neergezet.. toen daarop gefocus.. zelfontspanner aangezet en toen snel gaan zitten
Je lijkt bijna op die pop helden uit de 60er jarenquote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
Eerste poging zelfportret op een luie zondagmiddag met mn hare zoals ik uit bed stapte...
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor je eerste poging zijn ze heel goed gelukt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
Eerste poging zelfportret op een luie zondagmiddag met mn hare zoals ik uit bed stapte...
[afbeelding]
[afbeelding]
uhuh. Daar dacht ik dus ook meteen aan. Zou degene die de foto gemaakt heeft bekend zijn met dat portret? (of zich er misschien zelfs bewust door hebben laten inspireren?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:18 schreef MrBean het volgende:
1 lijkt op dat zelfportret van Rembrandt.
[afbeelding]
Leuk. Aparte beelden, dat mag ik welquote:Op donderdag 6 april 2006 07:53 schreef Rvber het volgende:
Bewerkte zelfportretten, gisteravond gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleurquote:Op woensdag 12 april 2006 12:30 schreef eer-ik het volgende:
That'll be me
Ik vond men haar er wel mooi uitkomen zo
[afbeelding]
[afbeelding]
evt in zwartwit, maar die vin'k wat minder mooi.
Leuk idee! Wat is dat, wat je niet zo lekker vindt?quote:
Uit de hand geschoten? Of stiekum met timer op een statief?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:48 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
met de spiegel in de weer geweest
uit de hand..dus was nog een hoop geklungelquote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uit de hand geschoten? Of stiekum met timer op een statief?
Hoe dan ook: goeie foto's, vooral #2.
Uit de hand is het nog moeilijker. En dan is foto 2 dus nog beterquote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uit de hand..dus was nog een hoop geklungel
dankjewel
Hij lijkt niet goed scherp, en rechts vind ik 'm wel erg krap. De achtergrond vind ik ook niet echt geweldig om heel eerlijk te zijn. Je hebt wel leuk met het licht gespeeld, dat geeft een mooi effectquote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Gimmick het volgende:
[afbeelding]
Schaduw van bril niet zo mooi. Iemand anders nog op of aanmerkingen?
Is dat een real blauw oog, of studeer je voor wannabee gothic???quote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef ableton het volgende:
omdat iedereen altijd op de foto moet behalve eric zelf, voor straf
[afbeelding]
(en omdat ik hemzelf wel mooi vind)
tis geen zelfportret maar ik weet niet waar het anders moet
Er komt een snoertje uit je oorquote:Op maandag 22 mei 2006 13:25 schreef ableton het volgende:
Whahahahahahaha
* ableton paswoord op zijn computer zet
@hm, randje gezet terwijl ik lag te slapen, en huh wat hoe lichtnet?
ableton are borgquote:
Dank. Goede puntjes van kritiek. Ik blijf nog even heen en weerlopen van zelfontspanner naar positie waarvan ik dacht dat het scherpte bereik zat :p .quote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hij lijkt niet goed scherp, en rechts vind ik 'm wel erg krap. De achtergrond vind ik ook niet echt geweldig om heel eerlijk te zijn. Je hebt wel leuk met het licht gespeeld, dat geeft een mooi effect.
Die is echt wel heel leukquote:Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef snakelady het volgende:
zelfportret samen met mijn man, in gedachten zou het mooier worden dan dat het uiteindelijk is geworden.
De 2 kanten van een huisvrouw en welke kant de man het leukste vind.
[afbeelding]
Blijft altijd moeilijk, zelfportretten makenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dank. Goede puntjes van kritiek. Ik blijf nog even heen en weerlopen van zelfontspanner naar positie waarvan ik dacht dat het scherpte bereik zat :p .
hey leuk. heb een tijdje geleden ook zoiets gedaanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:32 schreef snakelady het volgende:
ik heb idd foto's samengevoegd, in totaal zijn het 3 foto's, 1 van de bank alleen, 1 van mijn man en ik en 1 van ik alleen.
Dat moest omdat de bank inzakte.
Oeh leuke zachte focus...quote:
Ik vind het onscherpe juist wel een beetje storen als ik eerlijk ben. Bij de ketting is er een rare onscherpte, en de achtergrond lijkt scherper dan de voorgrond. Jammer, want verder vind ik het een erg mooie foto; geweldige blik!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:18 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oeh leuke zachte focus...![]()
Hoeft niet scherper gemaakt te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |