Leuk idee! Wat is dat, wat je niet zo lekker vindt?quote:
Uit de hand geschoten? Of stiekum met timer op een statief?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:48 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
met de spiegel in de weer geweest
uit de hand..dus was nog een hoop geklungelquote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uit de hand geschoten? Of stiekum met timer op een statief?
Hoe dan ook: goeie foto's, vooral #2.
Uit de hand is het nog moeilijker. En dan is foto 2 dus nog beterquote:Op woensdag 19 april 2006 22:23 schreef snopprinses het volgende:
[..]
uit de hand..dus was nog een hoop geklungel
dankjewel
Hij lijkt niet goed scherp, en rechts vind ik 'm wel erg krap. De achtergrond vind ik ook niet echt geweldig om heel eerlijk te zijn. Je hebt wel leuk met het licht gespeeld, dat geeft een mooi effectquote:Op zondag 21 mei 2006 21:23 schreef Gimmick het volgende:
[afbeelding]
Schaduw van bril niet zo mooi. Iemand anders nog op of aanmerkingen?
Is dat een real blauw oog, of studeer je voor wannabee gothic???quote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef ableton het volgende:
omdat iedereen altijd op de foto moet behalve eric zelf, voor straf
[afbeelding]
(en omdat ik hemzelf wel mooi vind)
tis geen zelfportret maar ik weet niet waar het anders moet
Er komt een snoertje uit je oorquote:Op maandag 22 mei 2006 13:25 schreef ableton het volgende:
Whahahahahahaha
* ableton paswoord op zijn computer zet
@hm, randje gezet terwijl ik lag te slapen, en huh wat hoe lichtnet?
ableton are borgquote:
Dank. Goede puntjes van kritiek. Ik blijf nog even heen en weerlopen van zelfontspanner naar positie waarvan ik dacht dat het scherpte bereik zat :p .quote:Op zondag 21 mei 2006 21:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hij lijkt niet goed scherp, en rechts vind ik 'm wel erg krap. De achtergrond vind ik ook niet echt geweldig om heel eerlijk te zijn. Je hebt wel leuk met het licht gespeeld, dat geeft een mooi effect.
Die is echt wel heel leukquote:Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef snakelady het volgende:
zelfportret samen met mijn man, in gedachten zou het mooier worden dan dat het uiteindelijk is geworden.
De 2 kanten van een huisvrouw en welke kant de man het leukste vind.
[afbeelding]
Blijft altijd moeilijk, zelfportretten makenquote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Dank. Goede puntjes van kritiek. Ik blijf nog even heen en weerlopen van zelfontspanner naar positie waarvan ik dacht dat het scherpte bereik zat :p .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |