Uhm...nee. dat had het dus niet. Hoe kom je daar toch bij? Volgens mij heb jij (met alle respect) geen verstand van Natuurkunde. Het gebouw viel volgens de natuurkundige wetten op de ideale manier, de manier van de minste weerstand. Daar kun je niet om heen. Het viel zoals het viel, en de manier waarop het viel was NIET in tegenspraak met de natuur. Het kost meer energie voor de bovenkant om 'er van af te schuiven' dan om te vallen zoals het viel. Dat kan misschien de conspiracy theory niet staven, maar je kunt de natuurkundewetten niet ontkennen. Als het minder weerstand had gegeven dat het ervanaf afschoof, dan was het zo ook wel gevallen. Dat viel het niet, het viel recht naar beneden, maar die manier kostte dan ook minder weerstand. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nee, er had minimaal een deel naar de zijkant (schuin naar beneden) vanaf geschoven tijdens
het instorten, wat de evenwicht nog meer uit balans zou hebben gebracht...
Zoiets als bij de bijlmer, maar dan anders...
Een heel groot verschil en gelijk ook de reden is dat bij de bijlmer het gelijk instorte. Bij de TT was de instorting er pas na een aantal uur na de inslag. Dan is die zijwaartsekracht al lang weg. Als het gebouw gelijk na inslag was gevallen klopt je idee wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nee, er had minimaal een deel naar de zijkant (schuin naar beneden) vanaf geschoven tijdens
het instorten, wat de evenwicht nog meer uit balans zou hebben gebracht...
Zoiets als bij de bijlmer, maar dan anders...
Ik kan mijn post niet edittenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhm...nee. dat had het dus niet. Hoe kom je daar toch bij? Volgens mij heb jij (met alle respect) geen verstand van Natuurkunde. Het gebouw viel volgens de natuurkundige wetten op de ideale manier, de manier van de minste weerstand. Daar kun je niet om heen. Het viel zoals het viel, en de manier waarop het viel was NIET in tegenspraak met de natuur. Het kost meer energie voor de bovenkant om 'er van af te schuiven' dan om te vallen zoals het viel. Dat kan misschien de conspiracy theory niet staven, maar je kunt de natuurkundewetten niet ontkennen. Als het minder weerstand had gegeven dat het ervanaf afschoof, dan was het zo ook wel gevallen. Dat viel het niet, het viel recht naar beneden, maar die manier kostte dan ook minder weerstand. Zo simpel is het.
Nadat het grotendeels al is ingestort wel ja... Maar de eerste paar verdiepingen die bezwekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als je kijkt zie je dat als de eerste verdiepingen instorten de snelheid lager is dan als al de helft is ingestort. Het gebouw heeft niet ineens een bepaalde instort snelheid, dat kan niet. Na een aantal verdiepingen heeft de massa zo grote snelheid dat deze niet meer geremd wordt door de andere verdieping. Een instorting verloopt niet liniear. Aals de instortende kracht zoveel groter is dan wat een verdieping kan houden zul je echt geen snelheidsvertraging meer zien.
Na een aantal verdiepingen is het juist onlogisch als je ee korte pauze zou zien.
Maar dat is bewijs uit het gebeurde gegeven halen... Ik zeg juist dat de weg van de minstequote:Op donderdag 23 maart 2006 14:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhm...nee. dat had het dus niet. Hoe kom je daar toch bij? Volgens mij heb jij (met alle respect) geen verstand van Natuurkunde. Het gebouw viel volgens de natuurkundige wetten op de ideale manier, de manier van de minste weerstand. Daar kun je niet om heen. Het viel zoals het viel, en de manier waarop het viel was NIET in tegenspraak met de natuur. Het kost meer energie voor de bovenkant om 'er van af te schuiven' dan om te vallen zoals het viel. Dat kan misschien de conspiracy theory niet staven, maar je kunt de natuurkundewetten niet ontkennen. Als het minder weerstand had gegeven dat het ervanaf afschoof, dan was het zo ook wel gevallen. Dat viel het niet, het viel recht naar beneden, maar die manier kostte dan ook minder weerstand. Zo simpel is het.
Nee dat moet het helemaal niet. Het is niet zo dat de bovenste verdieping instortte op de verdieping daaronder, en die weer op de verdieping daaronder. Er zaten een hele reeks verdiepingen BOVEN de verdiepingen van de impact. AL die verdiepingen klapten als 1 geheel op de verzwakte verdiepingen, waardoor dat totale gewicht weer op de eerste 'gezonde' verdieping onder de impactplek klapte. Dat hele bovenste stuk was aan t versnellen toen het die gezonde verdieping raakte. Denk je nou echt dat die verdieping dan nog veel weerstand kan bieden? Met andere woorden, denk je nou echt dat ie verdieping een halve seconde moest twijfelen voor hij besloot dat hij het gewicht niet meer kon houden? Nee dus, het ging gewoon door, er was geen stoppen meer aan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nadat het grotendeels al is ingestort wel ja... Maar de eerste paar verdiepingen die bezweken
moeten daar weldegelijk tekenen van laten zien...
Jij stelt in een eerdere post dat het niet mogelijk is om er zo in te vliegen zoals we het zien. Dat DAT niet kan. Daar heeft de hologram theorie even niks mee te maken al gaat die er wel op verder.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wat wordt er niet onderbouwd dan?
Brief description on the military site: The holographic projector displays a three-dimensional visual image in a desired location, removed from the display generator. The projector can be used for psychological operations and strategic perception management. It is also useful for optical deception and cloaking, providing a momentary distraction when engaging an unsophisticated adversary.
Ik lees toch heel veel onderbouwingen, wat zijn die bolletjes op de foto's?
Ik vind n hoop van deze punten zeer belangrijk.
- the entering craft is in south wall’s shadow wedge but parts of the craft shine white like a lamp
- the visible flying craft emits a yellow flash instants before nose-touch-wall event
- the visible flying craft cuts six floors which is impossible (Prof. Wierzbicki, MIT)
- the entering craft creates dust pimples that blow outward as from explosions
- the sensitive wing tips do not bend or break off, nor do they flip forward
- the sensitive tips of tail rudder and elevator (winglets) do not break off
- no veer or teeter despite flying in at an angle (about 13 degrees)
- no deceleration despite calculated loss of kinetic energy of 26%
- no deformation, crumple or smash-up of the visible flying object
- no explosion until the visible flying object has faded out of sight
Met name die van de kinetische energie, dat is toch ook simpele natuurkunde?
http://www.gallerize.com/What_Is_The_Hologram_Theory.htm
Nee, als die top er af had moeten glijden, dan moet er een zijwaartse kracht zijn die kracht uitoefend op de top zodat die naar de zijkant 'schuift'. Als DAT minder weerstand had ondervonden dan recht naar beneden, dan was het ook zo gegaan. Maar het gebeurde zo niet, dus blijkbaar was er een andere manier die minder weerstand ondervond.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Maar dat is bewijs uit het gebeurde gegeven halen... Ik zeg juist dat de weg van de minste
weerstand anders lag als er geen sprake was van een demolition...
Zomaar een vraag die bij me opkomt als ik die foto zie, waar is de enorme vuurbal die je zou moeten zien bij een explosie?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Resonancer het volgende:
waarom vliegen er zoveel brokstukken naar buiten als wtc 1 en 2 Instorten?
1&2 storten i.m.o (exploderen) heel anders als wtc7. ik vindt het er ook helemaal niet uitzien als instrorten, maar als exploderen, of ben ik nou gek?
juist dat de eerste verdiepingen wat langzamer instorten is het teken. Om eerst een verdieping te zien insotrten, dan even houden en de volgende stort in, dat zal je nooit zien. De eerste verdiepingen leveren een vermindering van de versnelling op, niet een vermindering van de snelheid.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nadat het grotendeels al is ingestort wel ja... Maar de eerste paar verdiepingen die bezweken
moeten daar weldegelijk tekenen van laten zien...
Heb je weleens een gebouw zien gaan dat instortte na een controlled demolition?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zomaar een vraag die bij me opkomt als ik die foto zie, waar is de enorme vuurbal die je zou moeten zien bij een explosie?
die zie je volgens mij zelden bij controlled demolition.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zomaar een vraag die bij me opkomt als ik die foto zie, waar is de enorme vuurbal die je zou moeten zien bij een explosie?
Is dit een explosie dan? Kan ook door luchtdrukverschil komen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Jij gaat uit van hollywood explosies... Er hoeft echt niet altijd een vuurbal bij te komen kijken,quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Heb ik dat echt gezegd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Jij stelt in een eerdere post dat het niet mogelijk is om er zo in te vliegen zoals we het zien. Dat DAT niet kan. Daar heeft de hologram theorie even niks mee te maken al gaat die er wel op verder.
Ik bedoelde dit citaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb ik dat echt gezegd?
Ik ga nu ff van het mooie weer genieten, ga zeker proberen meer info te vinden.
Ik ga de discussie zeker niet uit de weg hoor.
En dat ben jij inderdaad niet. Mijn vraag een aantal posts eerder was ook aan hem gericht. Jij antwoorde toen en ik heb toen JE gezegd terwijl dti ABCXYZ was. Dat was niet correct. maar mijn vraag aan hem blijft nog steeds. Ik dacht toen jij met je link aankwam dat je hetzelfde vind.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Je ziet het vliegtuig in het gebouw verdwijnen alsof het geen muur heeft. DAT klopt er niet aan.
Dat zou dan moeten komen doordat de etages op elkaar vallen (pancake theory). Maar dat kan niet verklaren dat spul zover weg wordt geworpen. Sterker nog, wat er uit de geplette etage wordt geduwd, wordt dan grotendeels weer teruggezogen naar de onderdruk die dan daar vlak boven ontstaat.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is dit een explosie dan? Kan ook door luchtdrukverschil komen.
Ben je wel eens in een hoog gebouw geweest? En heb je weleens een brandoefening meegemaakt in zo'n gebouw? Dan moet je haast wel gemerkt hebben dat de luchtdruk opgevoerd wordt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zou dan moeten komen doordat de etages op elkaar vallen (pancake theory). Maar dat kan niet verklaren dat spul zover weg wordt geworpen. Sterker nog, wat er uit de geplette etage wordt geduwd, wordt dan grotendeels weer teruggezogen naar de onderdruk die dan daar vlak boven ontstaat.
V.
Ik ben weleens in een flat geweestquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben je wel eens in een hoog gebouw geweest?
Ook niet.quote:En heb je weleens een brandoefening meegemaakt in zo'n gebouw?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? De druk is daar 4 atmosfeer, opdat bij een ramp spullen tientallen meters horizontaal worden weggeslingerd?quote:Dan moet je haast wel gemerkt hebben dat de luchtdruk opgevoerd wordt.
Nee de druk wordt opgevoerd om brand te weren uit bepaalde kamers, vluchtroutes enzquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef Verbal het volgende:
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? De druk is daar 4 atmosfeer, opdat bij een ramp spullen tientallen meters horizontaal worden weggeslingerd?
V.
Gebeurt dat manueel of vanzelf ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Chewie het volgende:
Nee de druk wordt opgevoerd om brand te weren uit bepaalde kamers, vluchtroutes enz
Okee, dat wist ik niet. Maar is dat zo'n idioot hoge druk dan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee de druk wordt opgevoerd om brand te weren uit bepaalde kamers, vluchtroutes enz
Hoe weet je dat het spul zover word weggeworpen? Foto's kunnen nogal een misleidende indruk wekken. Bovendien is er inderdaad de theorie dat de lucht naar beneden "geduwd" wordt. Wat zou kunnen verklaren dat zaken onder grote druk naar buiten geduwd worden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Okee, dat wist ik niet. Maar is dat zo'n idioot hoge druk dan?
V.
Er zijn niet alleen foto'squote:Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef klez het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het spul zover word weggeworpen? Foto's kunnen nogal een misleidende indruk wekken.
Die dan weer naar boven en 'binnen' gezogen zou moeten worden.quote:Bovendien is er inderdaad de theorie dat de lucht naar beneden "geduwd" wordt.
Denk je eens in dat de verdieping boven je naar beneden klapt. Jij staat bij het raam en wordt tientallen meters horizontaal weggeslingerd. Puur door de druk van twee verdiepingen die op elkaar klappen. En die val van, wat zal het zijn, 4 meter verpulvert het gewapende beton tot poeder. Logisch? Nee toch?quote:Wat zou kunnen verklaren dat zaken onder grote druk naar buiten geduwd worden.
Van 4 meter? Een drukgolf die spullen tientallen meters horizontaal wegslingert? Okee dan.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Zo massa wat van die hoogte valt geeft wel een drukgolf. Dat is toch geen discussie?
Zou daardoor de vuurbal in de lobby ontstaan zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wel tot op een zekere hoogte. Dan is het wel de vraag hoever je weggeslinger wordt en hoe hoog die verdieping is weggeslingerd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Verbal het volgende:
Denk je eens in dat de verdieping boven je naar beneden klapt. Jij staat bij het raam en wordt tientallen meters horizontaal weggeslingerd. Puur door de druk van twee verdiepingen die op elkaar klappen. En die val van, wat zal het zijn, 4 meter verpulvert het gewapende beton tot poeder. Logisch? Nee toch?
V.
De meeste antwoorden staan op die site, kijk maar s goed naar de foto's.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:17 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit citaat.
[..]
En dat ben jij inderdaad niet. Mijn vraag een aantal posts eerder was ook aan hem gericht. Jij antwoorde toen en ik heb toen JE gezegd terwijl dti ABCXYZ was. Dat was niet correct. maar mijn vraag aan hem blijft nog steeds. Ik dacht toen jij met je link aankwam dat je hetzelfde vind.
Ik vraag me af hoe alle amateur camera's precies hetzelfde hebben gefilmd vanuit verschillende hoeken. En ik vraag me af heo ze dat hollogram daar hebben gekregen?
wat was de massa van het object dat naar beneden viel, de massa van wat werd weggeslingerd. De hoogte van de massa dat naar beneden viel en het frontaal oppervlak met de lucht daarvan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Van 4 meter? Een drukgolf die spullen tientallen meters horizontaal wegslingert? Okee dan.
V.
Ik dacht dat de site als bron diende om te laten zien dat een vliegtuig niet zomaar dat gebouw in kan vliegen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De meeste antwoorden staan op die site, kijk maar s goed naar de foto's.
Op veel footage verdwijnt de rechtervleugel , waarom? N imperfectie in het hologram?
Ik lees die antwoorden toch echt op die site hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik dacht dat de site als bron diende om te laten zien dat een vliegtuig niet zomaar dat gebouw in kan vliegen.
De theorie over hologrammen vind ik zelf de meest slechte theorie.
Overigens geeft de site geen antwoord hoe het hologram dan wordt geprojecteerd. Met die snelheid in de lucht. En vanwaar is de hologram in de lucht gekomen? Hoe wil je dat alleen al technisch gezien doen, en dan niet eens de overweging genomen of je het zou willen of niet.
De discussie ging over wie het vliegtuigticket moest betalen om hem naar Frankrijk te "deporteren", waar hij beter "aan de tand gevoeld" kon worden...quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef Nightwulf het volgende:
FBI medewerker getuigt tijdens proces dat de FBI tevoren op de hoogte was van mogelijke kaping, maar dat hij tegengewerkt werd door superieurenen zijn arrestant die nu terecht staat moest laten lopen:
http://www.cnn.com/2006/LAW/03/20/moussaoui.trial/
The FBI agent who arrested and interrogated al Qaeda conspirator Zacarias Moussaoui a month before the September 11, 2001, attacks testified Monday that he believed at the time that Moussaoui was a terrorist intent on hijacking an airplane.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef klez het volgende:
[..]
De discussie ging over wie het vliegtuigticket moest betalen om hem naar Frankrijk te "deporteren", waar hij beter "aan de tand gevoeld" kon worden...![]()
ironie.
Waar haal jij uit dat de FBI al op de hoogte van de kapingen was? Dat staat er echt niet nl.
Dat betekent toch niet dat de FBI op de hoogte was van 911, of wel? Er is een agent die een vermoeden heeft dat er iets met kapingen staat te gebeuren, en die niet geloofd werd door superieuren. Dat is heel wat anders dan de indruk wekken dat "de FBI" op de hoogte was van wat er te gebeuren stond.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
The FBI agent who arrested and interrogated al Qaeda conspirator Zacarias Moussaoui a month before the September 11, 2001, attacks testified Monday that he believed at the time that Moussaoui was a terrorist intent on hijacking an airplane.
The F.B.I. agent who arrested and interrogated Zacarias Moussaoui just weeks before the Sept. 11, 2001, attacks told a jury on Monday how he had tried repeatedly to get his superiors in Washington to help confirm his certainty that Moussaoui was involved in an imminent terrorist airline hijacking plot.
Ben ik nou zo slecht in begrijpend lezen?
Jij niet, maar misschien is dit bericht duidelijker? :quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef Resonancer het volgende:
Ben ik nou zo slecht in begrijpend lezen?
Men wist van de Mossad dat de plannen van Al Quaida om vliegtuigen te crashen er waren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef klez het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat de FBI op de hoogte was van 911, of wel? Er is een agent die een vermoeden heeft dat er iets met kapingen staat te gebeuren, en die niet geloofd werd door superieuren. Dat is heel wat anders dan de indruk wekken dat "de FBI" op de hoogte was van wat er te gebeuren stond.
Nee. Wat ze hadden moeten doen is elke Arabier die vliegles nam gelijk naar Guantanamo sturen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:44 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Men wist van de Mossad dat de plannen van Al Quaida om vliegtuigen te crashen er waren.
Men wist dat deze man banden had met Al Quaida.
Men wist dat deze mensen vlieglessen aan het nemen waren.
Verwachte het FBI HeadQuarter soms 'n officiele brief met daarin "we gaan het doen"?
Gelukkig zijn sommige mensen hier wel verontwaardigd over en doen ze niet alles als simpele foutjes af, zoals jij doet Klez.
Waaronder deze senator:
Sen. Charles E. Grassley, Iowa Republican and senior member of the Senate Judiciary Committee, said he was "alarmed" by the Rowley letter. He said if the decisions by senior FBI officials in the Moussaoui probe were an example of how the FBI was investigating terrorism, "We're in grave danger."
"I don't blame agents in Minnesota for wondering if there were unwitting collaborators of Osama bin Laden sitting around at headquarters," Mr. Grassley said. "If field agents committed these egregious errors, they would be facing discipline and relocation.
Het is toch niet zo dat als je niet in een complottheorie gelooft je meteen ook maar alles o.k. vindt? Er zullen ongetwijfeld grove fouten gemaakt zijn, maar fouten betekenen wat mij betreft echt nog niet dat er ook een complot achter zit.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:44 schreef Resonancer het volgende:
Gelukkig zijn sommige mensen hier wel verontwaardigd over en doen ze niet alles als simpele foutjes af, zoals jij doet Klez.
Waaronder deze senator:
Precies.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef klez het volgende:
[..]
Nee. Wat ze hadden moeten doen is elke Arabier die vliegles nam gelijk naar Guantanamo sturen.
1. Er is een agent die iets vermoed.
2. superieuren wilden of konden niets doen. In beide artikelen wordt verwezen naar beperkte wetgeving en dat men onder de patriot act waarschijnlijk wel de acties had kunnen nemen die men wilde.
3. ergo. Geen aanwijzing voor een complot, behave dan voor hen die dat er in willen zien.
En daar is dat filmpje weer... Ja en daar is een hele simpele en logische verklaring voor, wat je op deze video ziet is namelijke vlak na het instorten van de zuid toren het puin heeft net de grond geraakt en veroorzaakt deze grote rookwolk die je ziet. Het is dus absoluut geen explosie die je ziet maar gewoon het gevolg van het instorten van de zuid toren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Resonancer het volgende:
waarom vliegen er zoveel brokstukken naar buiten als wtc 1 en 2 Instorten?
1&2 storten i.m.o (exploderen) heel anders in als wtc7. ik vind het er ook helemaal niet uitzien als instorten, maar als exploderen, of ben ik nou gek?
[afbeelding]
Heeft iemand hier n verklaring voor?
A massive explosion, witnessed by millions of television viewers on CNN, evidently devastated World Trade Center 6, the eight-story U.S. Customs building, although no national newspaper, other than American Free Press, has written a word about it.
[afbeelding]
http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=887
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
Een van de punten vh officiële verhaal die niet kloppen. Uit (redelijk recente) brandtesten van 'Cardington' blijkt dat een stalen gebouw branden en temperaturen overleeft die vliegtuigbrandstof niet eens kan genereren. De zwarte rook bij de videobeelden duidt op gebrek aan zuurstof en maakt duidelijk dat de maximumtemperatuur niet eens werd bereikt, deze is 980 gr C, terwijl staal pas smelt bij een temperatuur van 1370 gr C. Dat is bijna 400 graden meer dan de maximumtemperatuur (die niet eens werd gehaald) van de brand. Hoe kan het dan dat er gesmolten staal in de kelder is gevonden? Een aantal dagen later was op foto's van NASA plekken te zien die die maximumtemperatuur overschreden. Met explosieven zoals C4 (die kunnen gaan tot 1650 gr C) is dat wel te doen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef ABCXYZ het volgende:
[..]
In ieder geval niks nieuws voor ze,
Operation Northwoods
US PLANNED FAKE TERROR ATTACKS ON CITIZENS TO CREATE SUPPORT FOR CUBAN WAR
http://www.whatreallyhappened.com/northwoods.html
Blijkbaar niet want het is nooit uitgevoerd...quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:59 schreef ABCXYZ het volgende:
Hier is ook nog niet op gereageerd, het maakt duidelijk dat de regering USA tot zoiets in staat is:
[..]
Mag ik je even herrinneren aan WTC93 en veel eerder De Reichstag, ik heb hier al eerder gezegd: 9-11 staat niet op zichzelf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:24 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Precies.
Soms lijken mensen te vergeten dat voor 9/11 9/11 nog niet bestond. Voor sommigen lijkt het net alsof 9/11 altijd al heeft bestaan. Maar dat is niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |