abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 14:25:30 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36296512
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Nee, er had minimaal een deel naar de zijkant (schuin naar beneden) vanaf geschoven tijdens
het instorten, wat de evenwicht nog meer uit balans zou hebben gebracht...

Zoiets als bij de bijlmer, maar dan anders...
Uhm...nee. dat had het dus niet. Hoe kom je daar toch bij? Volgens mij heb jij (met alle respect) geen verstand van Natuurkunde. Het gebouw viel volgens de natuurkundige wetten op de ideale manier, de manier van de minste weerstand. Daar kun je niet om heen. Het viel zoals het viel, en de manier waarop het viel was NIET in tegenspraak met de natuur. Het kost meer energie voor de bovenkant om 'er van af te schuiven' dan om te vallen zoals het viel. Dat kan misschien de conspiracy theory niet staven, maar je kunt de natuurkundewetten niet ontkennen. Als het minder weerstand had gegeven dat het ervanaf afschoof, dan was het zo ook wel gevallen. Dat viel het niet, het viel recht naar beneden, maar die manier kostte dan ook minder weerstand. Zo simpel is het.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36296529
Maar wat is de garantie dat een gebouw op de manier neerstort zoals jij dat met explosieven wil? In die discovery docu's, het komt toch wel eens voor dat een gebouw verkeerd berekend of explosieven verkeerd geplaatst zijn waardoor het gebouw toch anders valt dan geplanned was.
Het is dus niet automatisch gezegd dat een gebouw door explosieven daadwerkelijk zo zal vallen als je wil.
geen
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:27:13 #203
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36296573
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:21 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Nee, er had minimaal een deel naar de zijkant (schuin naar beneden) vanaf geschoven tijdens
het instorten, wat de evenwicht nog meer uit balans zou hebben gebracht...

Zoiets als bij de bijlmer, maar dan anders...
Een heel groot verschil en gelijk ook de reden is dat bij de bijlmer het gelijk instorte. Bij de TT was de instorting er pas na een aantal uur na de inslag. Dan is die zijwaartsekracht al lang weg. Als het gebouw gelijk na inslag was gevallen klopt je idee wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 14:28:21 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_36296612
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhm...nee. dat had het dus niet. Hoe kom je daar toch bij? Volgens mij heb jij (met alle respect) geen verstand van Natuurkunde. Het gebouw viel volgens de natuurkundige wetten op de ideale manier, de manier van de minste weerstand. Daar kun je niet om heen. Het viel zoals het viel, en de manier waarop het viel was NIET in tegenspraak met de natuur. Het kost meer energie voor de bovenkant om 'er van af te schuiven' dan om te vallen zoals het viel. Dat kan misschien de conspiracy theory niet staven, maar je kunt de natuurkundewetten niet ontkennen. Als het minder weerstand had gegeven dat het ervanaf afschoof, dan was het zo ook wel gevallen. Dat viel het niet, het viel recht naar beneden, maar die manier kostte dan ook minder weerstand. Zo simpel is het.
Ik kan mijn post niet editten typefoutje. Iets kost geen weerstand, iets ondervindt uiteraard weerstand. Verkeerde woord gebruikt
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:33:51 #205
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36296790
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:24 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Als je kijkt zie je dat als de eerste verdiepingen instorten de snelheid lager is dan als al de helft is ingestort. Het gebouw heeft niet ineens een bepaalde instort snelheid, dat kan niet. Na een aantal verdiepingen heeft de massa zo grote snelheid dat deze niet meer geremd wordt door de andere verdieping. Een instorting verloopt niet liniear. Aals de instortende kracht zoveel groter is dan wat een verdieping kan houden zul je echt geen snelheidsvertraging meer zien.
Na een aantal verdiepingen is het juist onlogisch als je ee korte pauze zou zien.
Nadat het grotendeels al is ingestort wel ja... Maar de eerste paar verdiepingen die bezweken
moeten daar weldegelijk tekenen van laten zien...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:37:00 #206
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36296884
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar dat is bewijs uit het gebeurde gegeven halen... Ik zeg juist dat de weg van de minste
weerstand anders lag als er geen sprake was van een demolition...
B-FliP Youtube Channel
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 14:41:58 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_36297057
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Nadat het grotendeels al is ingestort wel ja... Maar de eerste paar verdiepingen die bezweken
Nee dat moet het helemaal niet. Het is niet zo dat de bovenste verdieping instortte op de verdieping daaronder, en die weer op de verdieping daaronder. Er zaten een hele reeks verdiepingen BOVEN de verdiepingen van de impact. AL die verdiepingen klapten als 1 geheel op de verzwakte verdiepingen, waardoor dat totale gewicht weer op de eerste 'gezonde' verdieping onder de impactplek klapte. Dat hele bovenste stuk was aan t versnellen toen het die gezonde verdieping raakte. Denk je nou echt dat die verdieping dan nog veel weerstand kan bieden? Met andere woorden, denk je nou echt dat ie verdieping een halve seconde moest twijfelen voor hij besloot dat hij het gewicht niet meer kon houden? Nee dus, het ging gewoon door, er was geen stoppen meer aan.
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:42:11 #208
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36297065
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:06 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat wordt er niet onderbouwd dan?

Brief description on the military site: The holographic projector displays a three-dimensional visual image in a desired location, removed from the display generator. The projector can be used for psychological operations and strategic perception management. It is also useful for optical deception and cloaking, providing a momentary distraction when engaging an unsophisticated adversary.

Ik lees toch heel veel onderbouwingen, wat zijn die bolletjes op de foto's?

Ik vind n hoop van deze punten zeer belangrijk.

- the entering craft is in south wall’s shadow wedge but parts of the craft shine white like a lamp

- the visible flying craft emits a yellow flash instants before nose-touch-wall event

- the visible flying craft cuts six floors which is impossible (Prof. Wierzbicki, MIT)

- the entering craft creates dust pimples that blow outward as from explosions

- the sensitive wing tips do not bend or break off, nor do they flip forward

- the sensitive tips of tail rudder and elevator (winglets) do not break off

- no veer or teeter despite flying in at an angle (about 13 degrees)

- no deceleration despite calculated loss of kinetic energy of 26%

- no deformation, crumple or smash-up of the visible flying object

- no explosion until the visible flying object has faded out of sight

Met name die van de kinetische energie, dat is toch ook simpele natuurkunde?
http://www.gallerize.com/What_Is_The_Hologram_Theory.htm
Jij stelt in een eerdere post dat het niet mogelijk is om er zo in te vliegen zoals we het zien. Dat DAT niet kan. Daar heeft de hologram theorie even niks mee te maken al gaat die er wel op verder.

Al die punten zeggen iets over de hologram theory, niet over het feit of je wel of niet zo vliegtuig kan invliegen.

Ze geven helemaal geen berekening over de kinetische energie.
HEt is wel heel raar dat volgens hen de vleugels kapot zouden moeten zijn terwijl er toch een gat is. Het is een kwestie van wat sterker is. Het vliegtuig met die snelheid of het gebouw. Er is duidelijk te zien dat er schade en een gat is. Dat betekent dat de vleugels sterker waren dan de buitenste muren. Dat betekent dus dat de vleugels niet zijn ingeklapt en dus sterker waren dan de muren.
Wat in je bron staat is dat de vleugels en vliegtuig wel ene gat hebben veroorzaakt maar dat de muur die toch weg is wel sterker was dan de vleugels.

Kinetische energie is niet zo heel moeilijk nee. Maar waar staat een berekening dan? Wat bedoelen ze met die zin.
Als je bedenkt dat een stilstaande muur een vliegtuig met een hoge snelheid moet opvangen is het heel logisch dat de energie van het vliegtuig hoger was dan die van de muur. Maar de muur heeft geen snelheid en dus geen kinetische energie. Dus alleen daarmee vergelijken kan niet om te testen of de muur het wel of niet houd. JE kan wel een inschatting maken en het is ook te gebruiken om te berekenen hoeveel energie de toren ineens extra krijgt.
In dit geval is de massatraagheid van belang. Simpel gezegd houd het in dat een auto met een snelheid van 5 m/s moeilijker is om te stoppen dan een tennisbal die een snelheid heeft van 5 m/s. Bij de auto kost het veel meer energie dan bij de tennisbal.
Je kan je voorstellen als een vliegtuig vliegt en deze ineens stilstaat. Wat een energie dat geeft door oa de massatraagheid. Dat moet allemaal worden opgevangen door enkel een muur met een veel kleinere massatraagheid. De muur zal dat nooit houden en zal kapot gaan waardoor het vliegtuig naar binnen vliegt. En dan heb je nog niet eens de ramen meegerekend.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  Moderator donderdag 23 maart 2006 @ 14:46:05 #209
16180 crew  CoolGuy
pi_36297213
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:37 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Maar dat is bewijs uit het gebeurde gegeven halen... Ik zeg juist dat de weg van de minste
weerstand anders lag als er geen sprake was van een demolition...
Nee, als die top er af had moeten glijden, dan moet er een zijwaartse kracht zijn die kracht uitoefend op de top zodat die naar de zijkant 'schuift'. Als DAT minder weerstand had ondervonden dan recht naar beneden, dan was het ook zo gegaan. Maar het gebeurde zo niet, dus blijkbaar was er een andere manier die minder weerstand ondervond.

Nothing is contradiction to nature, only in contradiction to what we know of nature. Je kunt wle zeggen dat het niet zo moest gaan, maar als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat jij (echt, ik bedoel het niet kleinerend) kunt bepalen dat het anders had moeten gaan. Dat concludeer jij, op basis van wat jij (denkt te) weten. Maar je hebt geen gelijk, want de praktijk wees namelijk anders uit. Dat jij 'vind' dat het anders had moeten gaan, daar heeft de natuur geen boodschap aan. Die is nog steeds hoe hij is, en alles heeft zich daar aan te houden, ook een vallend gebouw.
pi_36297261
waarom vliegen er zoveel brokstukken naar buiten als wtc 1 en 2 Instorten?
1&2 storten i.m.o (exploderen) heel anders in als wtc7. ik vind het er ook helemaal niet uitzien als instorten, maar als exploderen, of ben ik nou gek?

Heeft iemand hier n verklaring voor?

A massive explosion, witnessed by millions of television viewers on CNN, evidently devastated World Trade Center 6, the eight-story U.S. Customs building, although no national newspaper, other than American Free Press, has written a word about it.

http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=887

[ Bericht 3% gewijzigd door Resonancer op 23-03-2006 17:01:05 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36297323
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Resonancer het volgende:
1&2 storten i.m.o (exploderen) heel anders als wtc7. ik vindt het er ook helemaal niet uitzien als instrorten, maar als exploderen, of ben ik nou gek?

Zomaar een vraag die bij me opkomt als ik die foto zie, waar is de enorme vuurbal die je zou moeten zien bij een explosie?
geen
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:49:26 #212
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36297328
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef B-FliP het volgende:

[..]

juist dat de eerste verdiepingen wat langzamer instorten is het teken. Om eerst een verdieping te zien insotrten, dan even houden en de volgende stort in, dat zal je nooit zien. De eerste verdiepingen leveren een vermindering van de versnelling op, niet een vermindering van de snelheid.
And that is the news.''
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:00:09 #213
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_36297656
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:49 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Zomaar een vraag die bij me opkomt als ik die foto zie, waar is de enorme vuurbal die je zou moeten zien bij een explosie?
Heb je weleens een gebouw zien gaan dat instortte na een controlled demolition?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36297709
quote:

[..]

die zie je volgens mij zelden bij controlled demolition.
http://www.controlled-demolition.com/default.asp?reqLocId=21&reqItemId=20060123072158
http://www.implosionworld.com/gallery.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36297714
quote:

[..]

Is dit een explosie dan? Kan ook door luchtdrukverschil komen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:03:54 #216
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_36297780
quote:

[..]

Jij gaat uit van hollywood explosies... Er hoeft echt niet altijd een vuurbal bij te komen kijken,
je kan op t internet talloze filmpjes zien van zware explosieven (zoals ze in demolition en mijnen
gebruiken) waarbij geen vuurbal vrij komt...
B-FliP Youtube Channel
pi_36297898
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:42 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Jij stelt in een eerdere post dat het niet mogelijk is om er zo in te vliegen zoals we het zien. Dat DAT niet kan. Daar heeft de hologram theorie even niks mee te maken al gaat die er wel op verder.
Heb ik dat echt gezegd?

Ik ga nu ff van het mooie weer genieten, ga zeker proberen meer info te vinden.
Ik ga de discussie zeker niet uit de weg hoor.
Eisenhower1961.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:17:28 #218
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36298205
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Heb ik dat echt gezegd?

Ik ga nu ff van het mooie weer genieten, ga zeker proberen meer info te vinden.
Ik ga de discussie zeker niet uit de weg hoor.
Ik bedoelde dit citaat.
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Je ziet het vliegtuig in het gebouw verdwijnen alsof het geen muur heeft. DAT klopt er niet aan.
En dat ben jij inderdaad niet. Mijn vraag een aantal posts eerder was ook aan hem gericht. Jij antwoorde toen en ik heb toen JE gezegd terwijl dti ABCXYZ was. Dat was niet correct. maar mijn vraag aan hem blijft nog steeds. Ik dacht toen jij met je link aankwam dat je hetzelfde vind.

Ik vraag me af hoe alle amateur camera's precies hetzelfde hebben gefilmd vanuit verschillende hoeken. En ik vraag me af heo ze dat hollogram daar hebben gekregen?
And that is the news.''
pi_36298319
dat hollogram ... heb nog nie alles gelezen maar dat zou met die flying orbs te maken hebben ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:24:20 #220
136 V.
pi_36298400
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is dit een explosie dan? Kan ook door luchtdrukverschil komen.
Dat zou dan moeten komen doordat de etages op elkaar vallen (pancake theory). Maar dat kan niet verklaren dat spul zover weg wordt geworpen. Sterker nog, wat er uit de geplette etage wordt geduwd, wordt dan grotendeels weer teruggezogen naar de onderdruk die dan daar vlak boven ontstaat.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36298469
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat zou dan moeten komen doordat de etages op elkaar vallen (pancake theory). Maar dat kan niet verklaren dat spul zover weg wordt geworpen. Sterker nog, wat er uit de geplette etage wordt geduwd, wordt dan grotendeels weer teruggezogen naar de onderdruk die dan daar vlak boven ontstaat.

V.
Ben je wel eens in een hoog gebouw geweest? En heb je weleens een brandoefening meegemaakt in zo'n gebouw? Dan moet je haast wel gemerkt hebben dat de luchtdruk opgevoerd wordt.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:37:53 #222
136 V.
pi_36298826
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ben je wel eens in een hoog gebouw geweest?
Ik ben weleens in een flat geweest Maar niet in zo'n hoog gebou, nee.
quote:
En heb je weleens een brandoefening meegemaakt in zo'n gebouw?
Ook niet.
quote:
Dan moet je haast wel gemerkt hebben dat de luchtdruk opgevoerd wordt.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? De druk is daar 4 atmosfeer, opdat bij een ramp spullen tientallen meters horizontaal worden weggeslingerd?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36299058
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:37 schreef Verbal het volgende:

Wat moet ik mij daarbij voorstellen? De druk is daar 4 atmosfeer, opdat bij een ramp spullen tientallen meters horizontaal worden weggeslingerd?

V.
Nee de druk wordt opgevoerd om brand te weren uit bepaalde kamers, vluchtroutes enz
pi_36299170
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:45 schreef Chewie het volgende:
Nee de druk wordt opgevoerd om brand te weren uit bepaalde kamers, vluchtroutes enz
Gebeurt dat manueel of vanzelf ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:59:38 #225
136 V.
pi_36299567
quote:

[..]

Okee, dat wist ik niet. Maar is dat zo'n idioot hoge druk dan?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:47:33 #226
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_36301264
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:59 schreef Verbal het volgende:

[..]

Okee, dat wist ik niet. Maar is dat zo'n idioot hoge druk dan?

V.
Hoe weet je dat het spul zover word weggeworpen? Foto's kunnen nogal een misleidende indruk wekken. Bovendien is er inderdaad de theorie dat de lucht naar beneden "geduwd" wordt. Wat zou kunnen verklaren dat zaken onder grote druk naar buiten geduwd worden.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:51:23 #227
136 V.
pi_36301434
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:47 schreef klez het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het spul zover word weggeworpen? Foto's kunnen nogal een misleidende indruk wekken.
Er zijn niet alleen foto's
quote:
Bovendien is er inderdaad de theorie dat de lucht naar beneden "geduwd" wordt.
Die dan weer naar boven en 'binnen' gezogen zou moeten worden.
quote:
Wat zou kunnen verklaren dat zaken onder grote druk naar buiten geduwd worden.
Denk je eens in dat de verdieping boven je naar beneden klapt. Jij staat bij het raam en wordt tientallen meters horizontaal weggeslingerd. Puur door de druk van twee verdiepingen die op elkaar klappen. En die val van, wat zal het zijn, 4 meter verpulvert het gewapende beton tot poeder. Logisch? Nee toch?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:51:53 #228
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36301455
Zo massa wat van die hoogte valt geeft wel een drukgolf. Dat is toch geen discussie?
And that is the news.''
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:55:23 #229
136 V.
pi_36301573
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef One_of_the_few het volgende:
Zo massa wat van die hoogte valt geeft wel een drukgolf. Dat is toch geen discussie?
Van 4 meter? Een drukgolf die spullen tientallen meters horizontaal wegslingert? Okee dan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_36301596
quote:

[..]

Zou daardoor de vuurbal in de lobby ontstaan zijn?
Eisenhower1961.
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:58:57 #231
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36301711
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:51 schreef Verbal het volgende:

Denk je eens in dat de verdieping boven je naar beneden klapt. Jij staat bij het raam en wordt tientallen meters horizontaal weggeslingerd. Puur door de druk van twee verdiepingen die op elkaar klappen. En die val van, wat zal het zijn, 4 meter verpulvert het gewapende beton tot poeder. Logisch? Nee toch?

V.
Wel tot op een zekere hoogte. Dan is het wel de vraag hoever je weggeslinger wordt en hoe hoog die verdieping is weggeslingerd.

Als je een lawine neemt. Je ziet altijd dat bij een lawine de bomen omver zijn geblazen. Dit komt door de luchtgolf doe vlak voor de lawine zit. De sneeuw zelf zorgt er niet voor dat de bomen omvallen alsof het niks is. Dat doet de luchtdruk. Dat is ook de reden dat lawines ver over land komen. Ze hebben weinig wrijving met de aarde. Door de luchtgolf drijven ze als het ware net boven de aardoppervlak.
Maar in tegenstelling tot een lawine is bij het insorten van een gebouw de valrichting recht naar beneden, wat een grotere snelheid geeft, en gaat deze door de lucht waardor de versnelling doorgaat totaan de aarde.
Dus zo raar is het niet dat je omver wordt geblazen als een gebouw instort. het is alleen de vraag hoever.
And that is the news.''
pi_36301723
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:17 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik bedoelde dit citaat.
[..]

En dat ben jij inderdaad niet. Mijn vraag een aantal posts eerder was ook aan hem gericht. Jij antwoorde toen en ik heb toen JE gezegd terwijl dti ABCXYZ was. Dat was niet correct. maar mijn vraag aan hem blijft nog steeds. Ik dacht toen jij met je link aankwam dat je hetzelfde vind.

Ik vraag me af hoe alle amateur camera's precies hetzelfde hebben gefilmd vanuit verschillende hoeken. En ik vraag me af heo ze dat hollogram daar hebben gekregen?
De meeste antwoorden staan op die site, kijk maar s goed naar de foto's.

Op veel footage verdwijnt de rechtervleugel , waarom? N imperfectie in het hologram?
Eisenhower1961.
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:01:03 #233
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36301783
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:55 schreef Verbal het volgende:

[..]

Van 4 meter? Een drukgolf die spullen tientallen meters horizontaal wegslingert? Okee dan.

V.
wat was de massa van het object dat naar beneden viel, de massa van wat werd weggeslingerd. De hoogte van de massa dat naar beneden viel en het frontaal oppervlak met de lucht daarvan?

je moet daarnaast niet vergeten dat er behoorlijke wind staat op de hoogte's als die van het wtc.

[ Bericht 9% gewijzigd door One_of_the_few op 23-03-2006 17:20:13 ]
And that is the news.''
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:04:39 #234
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36301910
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 16:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

De meeste antwoorden staan op die site, kijk maar s goed naar de foto's.

Op veel footage verdwijnt de rechtervleugel , waarom? N imperfectie in het hologram?
Ik dacht dat de site als bron diende om te laten zien dat een vliegtuig niet zomaar dat gebouw in kan vliegen.

De theorie over hologrammen vind ik zelf de meest slechte theorie.

Overigens geeft de site geen antwoord hoe het hologram dan wordt geprojecteerd. Met die snelheid in de lucht. En vanwaar is de hologram in de lucht gekomen? Hoe wil je dat alleen al technisch gezien doen, en dan niet eens de overweging genomen of je het zou willen of niet.
And that is the news.''
pi_36302422
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:04 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Ik dacht dat de site als bron diende om te laten zien dat een vliegtuig niet zomaar dat gebouw in kan vliegen.

De theorie over hologrammen vind ik zelf de meest slechte theorie.

Overigens geeft de site geen antwoord hoe het hologram dan wordt geprojecteerd. Met die snelheid in de lucht. En vanwaar is de hologram in de lucht gekomen? Hoe wil je dat alleen al technisch gezien doen, en dan niet eens de overweging genomen of je het zou willen of niet.
Ik lees die antwoorden toch echt op die site hoor.
Hebben we het wel over dezelfde site?
http://www.gallerize.com/What_Is_The_Hologram_Theory.htm
Er staan zelfs foto's bij.
Eisenhower1961.
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:26:30 #236
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_36302538
FBI medewerker getuigt tijdens proces dat de FBI tevoren op de hoogte was van mogelijke kaping, maar dat hij tegengewerkt werd door superieurenen zijn arrestant die nu terecht staat moest laten lopen:

http://www.cnn.com/2006/LAW/03/20/moussaoui.trial/
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:48:22 #237
70154 klez
pi_36303227
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef Nightwulf het volgende:
FBI medewerker getuigt tijdens proces dat de FBI tevoren op de hoogte was van mogelijke kaping, maar dat hij tegengewerkt werd door superieurenen zijn arrestant die nu terecht staat moest laten lopen:

http://www.cnn.com/2006/LAW/03/20/moussaoui.trial/
De discussie ging over wie het vliegtuigticket moest betalen om hem naar Frankrijk te "deporteren", waar hij beter "aan de tand gevoeld" kon worden...
ironie.
Waar haal jij uit dat de FBI al op de hoogte van de kapingen was? Dat staat er echt niet nl.

[ Bericht 4% gewijzigd door klez op 23-03-2006 17:59:39 ]
pi_36304178
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 17:48 schreef klez het volgende:

[..]

De discussie ging over wie het vliegtuigticket moest betalen om hem naar Frankrijk te "deporteren", waar hij beter "aan de tand gevoeld" kon worden...
ironie.
Waar haal jij uit dat de FBI al op de hoogte van de kapingen was? Dat staat er echt niet nl.
The FBI agent who arrested and interrogated al Qaeda conspirator Zacarias Moussaoui a month before the September 11, 2001, attacks testified Monday that he believed at the time that Moussaoui was a terrorist intent on hijacking an airplane.

The F.B.I. agent who arrested and interrogated Zacarias Moussaoui just weeks before the Sept. 11, 2001, attacks told a jury on Monday how he had tried repeatedly to get his superiors in Washington to help confirm his certainty that Moussaoui was involved in an imminent terrorist airline hijacking plot.

Ben ik nou zo slecht in begrijpend lezen?

[ Bericht 15% gewijzigd door Resonancer op 23-03-2006 18:28:54 ]
Eisenhower1961.
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:32:16 #239
70154 klez
pi_36304468
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

The FBI agent who arrested and interrogated al Qaeda conspirator Zacarias Moussaoui a month before the September 11, 2001, attacks testified Monday that he believed at the time that Moussaoui was a terrorist intent on hijacking an airplane.

The F.B.I. agent who arrested and interrogated Zacarias Moussaoui just weeks before the Sept. 11, 2001, attacks told a jury on Monday how he had tried repeatedly to get his superiors in Washington to help confirm his certainty that Moussaoui was involved in an imminent terrorist airline hijacking plot.

Dat betekent toch niet dat de FBI op de hoogte was van 911, of wel? Er is een agent die een vermoeden heeft dat er iets met kapingen staat te gebeuren, en die niet geloofd werd door superieuren. Dat is heel wat anders dan de indruk wekken dat "de FBI" op de hoogte was van wat er te gebeuren stond.
  donderdag 23 maart 2006 @ 18:37:20 #240
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_36304621
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:22 schreef Resonancer het volgende:

Jij niet, maar misschien is dit bericht duidelijker? :
http://archives.cnn.com/2(...)sota.memo/index.html

of anders deze?:
http://www.washtimes.com/national/20060211-110039-2411r.htm

of deze:
http://www.prisonplanet.c(...)Qaeda_mole_at_HQ.htm

[ Bericht 14% gewijzigd door Nightwulf op 23-03-2006 18:45:32 ]
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_36304818
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:32 schreef klez het volgende:

[..]

Dat betekent toch niet dat de FBI op de hoogte was van 911, of wel? Er is een agent die een vermoeden heeft dat er iets met kapingen staat te gebeuren, en die niet geloofd werd door superieuren. Dat is heel wat anders dan de indruk wekken dat "de FBI" op de hoogte was van wat er te gebeuren stond.
Men wist van de Mossad dat de plannen van Al Quaida om vliegtuigen te crashen er waren.
Men wist dat deze man banden had met Al Quaida.
Men wist dat deze mensen vlieglessen aan het nemen waren.
Verwachte het FBI HeadQuarter soms 'n officiele brief met daarin "we gaan het doen"?

Gelukkig zijn sommige mensen hier wel verontwaardigd over en doen ze niet alles als simpele foutjes af, zoals jij doet Klez.
Waaronder deze senator:

Sen. Charles E. Grassley, Iowa Republican and senior member of the Senate Judiciary Committee, said he was "alarmed" by the Rowley letter. He said if the decisions by senior FBI officials in the Moussaoui probe were an example of how the FBI was investigating terrorism, "We're in grave danger."
"I don't blame agents in Minnesota for wondering if there were unwitting collaborators of Osama bin Laden sitting around at headquarters," Mr. Grassley said. "If field agents committed these egregious errors, they would be facing discipline and relocation.

[ Bericht 7% gewijzigd door Resonancer op 23-03-2006 18:56:52 ]
Eisenhower1961.
  donderdag 23 maart 2006 @ 19:21:42 #242
70154 klez
pi_36305769
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:44 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Men wist van de Mossad dat de plannen van Al Quaida om vliegtuigen te crashen er waren.
Men wist dat deze man banden had met Al Quaida.
Men wist dat deze mensen vlieglessen aan het nemen waren.
Verwachte het FBI HeadQuarter soms 'n officiele brief met daarin "we gaan het doen"?

Gelukkig zijn sommige mensen hier wel verontwaardigd over en doen ze niet alles als simpele foutjes af, zoals jij doet Klez.
Waaronder deze senator:

Sen. Charles E. Grassley, Iowa Republican and senior member of the Senate Judiciary Committee, said he was "alarmed" by the Rowley letter. He said if the decisions by senior FBI officials in the Moussaoui probe were an example of how the FBI was investigating terrorism, "We're in grave danger."
"I don't blame agents in Minnesota for wondering if there were unwitting collaborators of Osama bin Laden sitting around at headquarters," Mr. Grassley said. "If field agents committed these egregious errors, they would be facing discipline and relocation.
Nee. Wat ze hadden moeten doen is elke Arabier die vliegles nam gelijk naar Guantanamo sturen.

1. Er is een agent die iets vermoed.
2. superieuren wilden of konden niets doen. In beide artikelen wordt verwezen naar beperkte wetgeving en dat men onder de patriot act waarschijnlijk wel de acties had kunnen nemen die men wilde.
3. ergo. Geen aanwijzing voor een complot, behave dan voor hen die dat er in willen zien.
pi_36305809
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:44 schreef Resonancer het volgende:

Waaronder deze senator:
Het is toch niet zo dat als je niet in een complottheorie gelooft je meteen ook maar alles o.k. vindt? Er zullen ongetwijfeld grove fouten gemaakt zijn, maar fouten betekenen wat mij betreft echt nog niet dat er ook een complot achter zit.
geen
pi_36305847
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef klez het volgende:

[..]

Nee. Wat ze hadden moeten doen is elke Arabier die vliegles nam gelijk naar Guantanamo sturen.

1. Er is een agent die iets vermoed.
2. superieuren wilden of konden niets doen. In beide artikelen wordt verwezen naar beperkte wetgeving en dat men onder de patriot act waarschijnlijk wel de acties had kunnen nemen die men wilde.
3. ergo. Geen aanwijzing voor een complot, behave dan voor hen die dat er in willen zien.
Precies.
Soms lijken mensen te vergeten dat voor 9/11 9/11 nog niet bestond. Voor sommigen lijkt het net alsof 9/11 altijd al heeft bestaan. Maar dat is niet zo.
geen
pi_36306170
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:47 schreef Resonancer het volgende:
1&2 storten i.m.o (exploderen) heel anders in als wtc7. ik vind het er ook helemaal niet uitzien als instorten, maar als exploderen, of ben ik nou gek?

[afbeelding]

Heeft iemand hier n verklaring voor?

A massive explosion, witnessed by millions of television viewers on CNN, evidently devastated World Trade Center 6, the eight-story U.S. Customs building, although no national newspaper, other than American Free Press, has written a word about it.
[afbeelding]

http://letsroll911.org/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=887
En daar is dat filmpje weer... Ja en daar is een hele simpele en logische verklaring voor, wat je op deze video ziet is namelijke vlak na het instorten van de zuid toren het puin heeft net de grond geraakt en veroorzaakt deze grote rookwolk die je ziet. Het is dus absoluut geen explosie die je ziet maar gewoon het gevolg van het instorten van de zuid toren.

Die zogenaamde explosie zie je ook in dit filmpje na 30 seconden verschijnen:
http://video.google.com/videoplay?docid=4763320529356355623&q=WTC+collapse

Dus geen wonder dat geen enkele media daar wat over geschreven heeft want die massive explosion heeft nooit plaatsgevonden. Een rookwolk is geen bewijs dat er een explosie plaatsvond.
pi_36306729
Ben ik weer.
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

Een van de punten vh officiële verhaal die niet kloppen. Uit (redelijk recente) brandtesten van 'Cardington' blijkt dat een stalen gebouw branden en temperaturen overleeft die vliegtuigbrandstof niet eens kan genereren. De zwarte rook bij de videobeelden duidt op gebrek aan zuurstof en maakt duidelijk dat de maximumtemperatuur niet eens werd bereikt, deze is 980 gr C, terwijl staal pas smelt bij een temperatuur van 1370 gr C. Dat is bijna 400 graden meer dan de maximumtemperatuur (die niet eens werd gehaald) van de brand. Hoe kan het dan dat er gesmolten staal in de kelder is gevonden? Een aantal dagen later was op foto's van NASA plekken te zien die die maximumtemperatuur overschreden. Met explosieven zoals C4 (die kunnen gaan tot 1650 gr C) is dat wel te doen.
pi_36306789
Hier is ook nog niet op gereageerd, het maakt duidelijk dat de regering USA tot zoiets in staat is:
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 10:14 schreef ABCXYZ het volgende:

[..]

In ieder geval niks nieuws voor ze,

Operation Northwoods

US PLANNED FAKE TERROR ATTACKS ON CITIZENS TO CREATE SUPPORT FOR CUBAN WAR

http://www.whatreallyhappened.com/northwoods.html
pi_36306984
Nog wat info over de explosies:

"De concierges riepen het al vanaf het begin; eerst hoorden we bommen van onderen uit de kelders komen. Één van de concierges kwam notabene zelfs bebloed uit de kelders al voordat de torens boven begonnen in te storten. Diverse getuigen meldden ook dat ze bommen in de kelders van de WTC gebouwen hoorden afgaan. Het zou veel verklaren, nl dat de stabiliteit van het hele fundament weggeblazen werd en het inzakken niets meer in de weg stond.
Maar er waren nooit beelden die iets konden bevestigen; tot nu. Hieronder ziet u twee korte fragmenten uit een film die opgenomen is door een passant/toerist die ten tijde van de aanslagen daar aanwezig was en het geheel filmde. Let bij het afspelen van de film goed op het geluid; u hoort gerommel en ziet dan rook opstijgen vanuit de kelders van de torens."

http://www.ditkannietwaarzijn.nl/wtcbombs.html

Filmpje die imo keihard bewijst dat het gaat om explosieven: http://www.ditkannietwaarzijn.nl/movies/bom2.avi
Je ziet notabene beneden het gebouw rook de straat op gaan niet lang na de klap van de explosie die ook te horen is.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:09:16 #249
70154 klez
pi_36307000
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:59 schreef ABCXYZ het volgende:
Hier is ook nog niet op gereageerd, het maakt duidelijk dat de regering USA tot zoiets in staat is:
[..]
Blijkbaar niet want het is nooit uitgevoerd...
pi_36307083
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:24 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Precies.
Soms lijken mensen te vergeten dat voor 9/11 9/11 nog niet bestond. Voor sommigen lijkt het net alsof 9/11 altijd al heeft bestaan. Maar dat is niet zo.
Mag ik je even herrinneren aan WTC93 en veel eerder De Reichstag, ik heb hier al eerder gezegd: 9-11 staat niet op zichzelf.
http://www.pbs.org/wgbh/p(...)rget/etc/modern.html

Als klez vervolgens dit schrijft ; De discussie ging over wie het vliegtuigticket moest betalen om hem naar Frankrijk te "deporteren", waar hij beter "aan de tand gevoeld" kon worden..., dan praat hij dus niet over "fouten" die gemaakt zijn, maar over procedures. Ik interpreteer het artikel compleet anders. Ik concludeer daaruit dat Klez vind dat er geen fouten zijn gemaakt, of althans die vallen in het niet bij de info over wie het ticket moest betalen.

Gelukkig neemt de senator het mensen niet kwalijk als zij denken dat de FBI Bin laden aanhangers in dienst had, want zoveel incompetentie lijkt onmogelijk.

[ Bericht 11% gewijzigd door Resonancer op 23-03-2006 20:26:21 ]
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')