Moet het nog doen met man 1.0quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:12 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat vraagt om een aanpassing in de handleinding....
Welke firmware heb jij single 1.2 vriendin 2.4 of vrouw van 3.2?
Rechterhand 3.11 for workgroups?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet het nog doen met man 1.0
De echt ouwe firmware
Zie je wel dat je Gay bent...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:16 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet het nog doen met man 1.0
De echt ouwe firmware
Oude meukquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:18 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Rechterhand 3.11 for workgroups?
Oh echt?!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Toeps....er moet me iets van mijn hart en ik hoop ten zeerste dat je dit niet verkeerd op gaat vatten want ik bedoel het echt gewoon goed.
Je bent een hartstikke leuke en spontane meid en ik werk graag met je omdat je een goed model bent. Ik vindt het heel tof voor je dat je de laatste tijd zoveel doet in commercials en andere dingen. Maar wat me wel een beetje stoort is dat je alleen maar naar de SC komt om weer wat te melden over wat je hebt gedaan / gaat doen. Je reageert alleen op de reacties die daarop volgen. Vervolgens zien we je niet meer tot je volgende 'project'
Ik vind dit heel jammer, kom ook gewoon een keertje meekletsen over waar we het op dat moment ook maar over hebben...
Wanneer kom je nou op mijn TV? Knuffelkoe ligt nu op de bank naast fluffy, plek zatquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef Toeps het volgende:
Oh echt?!
Dat is helemaal niet de bedoeling! Meestal ben ik gewoon druk met school en zo, en dan heb ik geen idee meer waar de SC over gaat. Dan wil ik toch ff melden wat ik gedaan heb, maar het is niet zo dat ik hier kom van: "Look at me! Look at me!" Niet de bedoeling, iig.
In dat geval ben ik blij dat ik het even gezegd heb...het is puur mijn gevoel en ik weet niet eens of er mensen zijn die mijn mening met me delen. Maar ik ben blij dat je het goed opvat *veegt zweet van hoofd*quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh echt?!
Dat is helemaal niet de bedoeling! Meestal ben ik gewoon druk met school en zo, en dan heb ik geen idee meer waar de SC over gaat. Dan wil ik toch ff melden wat ik gedaan heb, maar het is niet zo dat ik hier kom van: "Look at me! Look at me!" Niet de bedoeling, iig.
Dat overleeft je TV niet hoor!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou op mijn TV? Knuffelkoe ligt nu op de bank naast fluffy, plek zat
You're boned?quote:
Ik moet je wel gelijk geven Puckzzz. Maar moet wel zeggen, dat Toeps wel meer inbreng heeft dan eeehh andere usersquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat ik het even gezegd heb...het is puur mijn gevoel en ik weet niet eens of er mensen zijn die mijn mening met me delen. Maar ik ben blij dat je het goed opvat *veegt zweet van hoofd*
Game on Toeps!
ow en ik kijk altijd tijdens de reclames of ik je nog ergens kan spotten maar ze gaan echt veel te snel daarvoor![]()
Tis een breedbeeld. Kan vast wel 1000 kilo dragenquote:
[FOT SC] voor de professionele fotograaf (ahum *))quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat ik het even gezegd heb...het is puur mijn gevoel en ik weet niet eens of er mensen zijn die mijn mening met me delen. Maar ik ben blij dat je het goed opvat *veegt zweet van hoofd*
Game on Toeps!
ow en ik kijk altijd tijdens de reclames of ik je nog ergens kan spotten maar ze gaan echt veel te snel daarvoor![]()
Je ziet alles veel te veel zwart/witquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:28 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tis een breedbeeld. Kan vast wel 1000 kilo dragen![]()
* Shark.Bait zoekt alvast dekking
Je kan altijd bij mij je figuranten-enthousiasme via msn komen botvieren hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Toeps het volgende:
Ik vind het soms wel lastig, ik doe best veel figureren en zo, en het lijkt soms net of men je... euh... een opschepper vindt of zo? Op mijn log merk ik ook dat het animo af lijkt te nemen, en vriendjelief heeft het er om zijn persoonlijke redenen ook moeilijk mee... Wil soms gewoon ff mijn blijdschap delen, of zo...
Hehehe.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kan altijd bij mij je figuranten-enthousiasme via msn komen botvieren hoor.
N.P.
Ik kan mijn RGB bril ff niet vindenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je ziet alles veel te veel zwart/wit
Euh... Goeiemorrege!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kan mijn RGB bril ff niet vinden
maareh Toeps, maak je er nou niet druk om...'t is wel wat HM2 zegt, er zijn bepaalde andere users die hier binnenwaaien een compleet zinloze kreet neerkwakken en vervolgens alleen maar dom lopen te blaten....
dat doe jij gelukkig niet![]()
Dit wordt de 15e keer van mijn leven, en de eerste keer dit jaar. Of de tweede. De vorige was met oud en nieuw. En de vierde keer met Arthur, en we hebben een half jaar. Hmm, dat zou uitkomen op 8x per jaar. Maar zo veel is het niet hoor... Alhoewel...quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:49 schreef Puckzzz het volgende:
Alweer naar Disney?![]()
hoe vaak ga je daar per jaar heen?
Maak me effe lekker muts... Ik wil nu weer naar Disney in Orlando.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dit wordt de 15e keer van mijn leven, en de eerste keer dit jaar. Of de tweede. De vorige was met oud en nieuw. En de vierde keer met Arthur, en we hebben een half jaar. Hmm, dat zou uitkomen op 8x per jaar. Maar zo veel is het niet hoor... Alhoewel...
Daar ben ik dan nog nooit geweest. Ik denk dat als ik een jaar niet naar Parijs zou gaan, ik het wel zou kunnen betalen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maak me effe lekker muts... Ik wil nu weer naar Disney in Orlando.![]()
Daar heb ik nou nooit last van.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:03 schreef Esto het volgende:
Ik vond de eerste keer Disney best leuk.. Maar de tweede keer was hartstikke saaiHad alles al gezien enzo...
WDW?quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:01 schreef Toeps het volgende:
Daar ben ik dan nog nooit geweest. Ik denk dat als ik een jaar niet naar Parijs zou gaan, ik het wel zou kunnen betalen.Maar ik heb het vriendje beloofd dat als ik ooit een grote commercial doe, ik van dat geld naar WDW ga.
Met hem, natuurlijk.
Enne, kom maar op met die pics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |