Als je je maar niet al teveel haast moet dat lukkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:30 schreef Kleintje het volgende:
Zo... ik ga douchen, dan werken en dan naar.. TREAS
Vandaag wel foto's maken MET een camera. Dus niet weer thuis laten liggen...
quote:
Mauro: verkoop je die auto nu alweer? je hebt 'm nog maar net een half jaartje ofzo? bevalt ie niet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet al een aardig eind op weg ben?
Ik wilde er meteen 2 omdat dat tenminste opschiet. 1 bakkie is niet genoeg
Hij bevalt heel erg goed zelfs.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mauro: verkoop je die auto nu alweer? je hebt 'm nog maar net een half jaartje ofzo? bevalt ie niet?
het is eigenlijk precies wat ik zoek, maar heb momenteel ff niet 4000euro in mijn broekzak zitten
quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hij bevalt heel erg goed zelfs.
Maar hij staat hier maar voor de deur te staan.
En veel geld te kosten op die manier. ¤ 78,- wegenbelasting per maand, ¤ 20,- verzekering per maand en dan ook nog de brandstofkosten.
Aangezien ik nu Koos ben, kan ik het geld wel beter gebruiken. Met pijn in het hart verkoop ik hem dan ook.![]()
Dan toch wel met een aanzienlijke bijbetaling van jullie kantquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dan betaal je nog minder belasting dan wij voor die ouwe Sierra
damn...ik zou 'm best willen kopenruilen? Sierra is net dinsdag weer goedgekeurd
Ik betaal zelfs meer met mijn vw per maand. damn goedkope Italiaan heb jij man.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]dan betaal je nog minder belasting dan wij voor die ouwe Sierra
damn...ik zou 'm best willen kopenruilen? Sierra is net dinsdag weer goedgekeurd
En dan is Groningen nog wel een dure provincie met hun provinciale opcentenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik betaal zelfs meer met mijn vw per maand. damn goedkope Italiaan heb jij man.
Drenthe eveneens.. klotezooiquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:18 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan is Groningen nog wel een dure provincie met hun provinciale opcenten
Zodra hij online komt zal ik hem eens aan zijn jas trekkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Drenthe eveneens.. klotezooi
Effe fotografische post:
Als jij eens Ableton kan bereiken, kunnen we een avond/nachtshoot in Grûnn gaan doen.
en wat als hij die niet aan heeft?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zodra hij online komt zal ik hem eens aan zijn jas trekken
quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
en wat als hij die niet aan heeft?
Ik zit niet altijd met mijn jas aan achter de pc
vergeet jij je cam niet?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
en wat als hij die niet aan heeft?
Ik zit niet altijd met mijn jas aan achter de pc
jezelf quoten is zooooo not done, ik weet het maar door het trieste nieuws van daarnet is mijn post een beetje ondergesneeuwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh! Ook ik zit weer eens op dezelfde plek....soms is het zo saai allemaal
naja dit weekend weer lekker fotootjes maken van een babytje van 5 wekenideetjes borrelen langzaam omhoog
wat zou nou de beste manier zijn om de baby in een bepaalde liggende houding te fotograferen zodat ik hem later vrijstaand kan maken om 'm in een andere foto te monteren? Ik zal ff uitleggen waarom ik dit vraag. Ik heb de beschikking over een gigantische speen van een meter groot ofzo. Daar zou ik graag a la Anne Geddes de baby in monteren. Maar ik kan hem natuurlijk niet rechtstreeks op dat ding leggen, daar valt ie af
ik had zelf het idee om een handoek of kussen tot een dikke rol op te rollen en dan de baby met zijn buikje daarover te leggen zodat hij in een boogje ligt.
Je zou je vriend kunnen vragen de baby in de lucht te gooien en dat jij precies op dat moment een foto maakt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
jezelf quoten is zooooo not done, ik weet het maar door het trieste nieuws van daarnet is mijn post een beetje ondergesneeuwd
Dan zal ik maar vast 6 planken voor mijn vriend bestellen want mams is er ook bijquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Je zou je vriend kunnen vragen de baby in de lucht te gooien en dat jij precies op dat moment een foto maakt.
Maar als je een rolletje maakt, zorg er dan voor dat die rol 1 kleur heeft en scherp afgetekend is van de baby. Dan kun je op een makkelijke manier de baby eruit editten.
Misschien is een dikke koker iets?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan zal ik maar vast 6 planken voor mijn vriend bestellen want mams is er ook bijja ik zit er dus een beetje mee dat er wel een duidelijke lijn van het lijfje nog te zien moet zijn, en bij een handdoek ofzo heb je al gauw dat die een beetje meeveren.
Voor de commentaren komen: Ja, het is duct-tape, maar het wordt onder andere gemaakt door Duckquote:
Mag alletwee.quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voor de commentaren komen: Ja, het is duct-tape, maar het wordt onder andere gemaakt door Duck
ja iddquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Ducktape werkt ook![]()
Of leg de baby over iemands bovenbeen als die gene zit. Dat zou opzich hetzelfde effect moeten geven en je hebt je handen relatief dichtbij voor het geval dat.
Een D50quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:19 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
welke, als ik vragen mag?
edit: had ik al welkom gezegd?
ik zou niet zwart nemen maar felblauw, dit ivm schaduwen die ook zwart kunen zijn?quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja iddgoed idee, als diegene dan een zwarte broek draagt ofzo.....
Zo:quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:17 schreef Kleintje het volgende:
Luister... ik had pas een visagiste bij een shoot... en nu twijfel ik over de make-up
Kunnen jullie me helpen?
Ik wil toch het een en ander bewerken bij die foto...
Ik zal de foto ff uppen
[afbeelding]
Hoe kan ik dit mooier maken???
SHITquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Mauro het volgende:
Ik mis de bleke huidskleur en de rode oogjes
heb ik daar wel 30 hele seconden zo mijn best voor gedaan?quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:06 schreef prupke het volgende:
eng
Ook erg duidelijk zichtbaar enzoquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:16 schreef Toeps het volgende:
http://www.adformatie.nl/images/18071.rm
[afbeelding]
Woei! De Planet Paaldans commercial is uit! En ik loop door het beeld.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:16 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
De jongen die het hekje sluit in die reclame waarin de klant in de supermarkt bij geen enkele kassa geholpen wordt (weet niet waarvanquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:16 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Daar staat een knuffelkoe en een bosequote:
Klinkt me zo op het eerste gezicht niet bekend...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:58 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
De jongen die het hekje sluit in die reclame waarin de klant in de supermarkt bij geen enkele kassa geholpen wordt (weet niet waarvan) en overal de kassa sluit, is een goede vriend van me
Toeps....er moet me iets van mijn hart en ik hoop ten zeerste dat je dit niet verkeerd op gaat vatten want ik bedoel het echt gewoon goed.quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:16 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Die jongen staat die klant dan zo venijdig aan te kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:59 schreef Toeps het volgende:
[..]
Klinkt me zo op het eerste gezicht niet bekend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |