Lekker!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Re het volgende:
[..]
grolschke
met nancy sinatra op de achtergrond
Grolsch is goed, hier ook een open flesjequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Re het volgende:
[..]
grolschke
met nancy sinatra op de achtergrond
dan zet fraubitch msn toch weer uit....quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef fraubitch het volgende:
* fraubitch] msn aangezet heeft[/me]
[me=fraubitch weer spijt heeft van die beslissing
je loopt achterquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:44 schreef diedrick het volgende:
[..]
dan zet fraubitch msn toch weer uit....![]()
ik krijg erg veel comlimenten over je foto's re. zelfs van fotografenquote:
Resultaten? Van wat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Re het volgende:
zow, iemand nog resultaten ?
anders...
weeer verdomd fris buiten enzo...
biertje?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik krijg erg veel comlimenten over je foto's re. zelfs van fotografen![]()
nah 1 biertje op de woensdag avond moet wel lukken hoor, voor de smaakquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Resultaten? Van wat?
Bier? Nee dank je
Ik zie je niet online hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef fraubitch het volgende:
* fraubitch] msn aangezet heeft[/me]
[me=fraubitch weer spijt heeft van die beslissing
oops en dat na een biertjequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef Re het volgende:
reslutaten
* Pakt Ron op schoot *quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef RonaldV het volgende:
Zuiperds...
Hebben jullie dat ook wel eens? Je begint aan iets helemaal nieuws, en als je er dan mee bezig bent, bekruipt je het gevoel dat je het helemaal verkeerd hebt ingeschat...
biertje...?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef RonaldV het volgende:
Zuiperds...
Hebben jullie dat ook wel eens? Je begint aan iets helemaal nieuws, en als je er dan mee bezig bent, bekruipt je het gevoel dat je het helemaal verkeerd hebt ingeschat...
Ik verpletter je denk ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
* Pakt Ron op schoot *
Vertel het eens m'n jong...
Als ik die tegenkom loop ik gillend weg. FF flink vloeken tegen de baas, en die stuurt me waaarschijnlijk na 15 minuten uitrazen weer terugquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:49 schreef Re het volgende:
als het maar geen baggerput is he... daar kan best nog veel zooi uitkomen
Ow, beter! zo'n project zoek ik ook nogquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:54 schreef Re het volgende:
ja ik heb tot nu toe alleen nog maar vrouwen als baas gehad en echt niet dat ik dan terug ga
Dat klopt, het techische verhaal er achter ken ik niet helemaal maar het heeft iets te maken met de beeldlijnen van het filter. Dat is dé manier om te kijken of je een lineair of circulair filter hebt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Mijn bier wat doe je![]()
iemand enig idee waarom als ik een foto neem van mijn lcd tv met mijn polarisatie filter erop het scherm zwart wordt?
En als ik mijn camera op de hallogeen spot richt dan veranderd er qua kleur niks.
wat is er aan de hand meissie???quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef Kleintje het volgende:
Waarom is het leven zo gruwelijk oneerlijk.
*stil*
Ynske, tnx voor je onderschrift, had het nog niet meegekregen...
Danyel, de kleine van Phluphy en Jeroen, een user uit OUD is gister overleden.quote:
Het is chofferdechoffer ook nu niet leuk meer hoor..quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Danyel, de kleine van Phluphy en Jeroen, een user uit OUD is gister overleden.
de kleine heeft een heel moeilijke start gehad, en de strijd helaas verloren
t is ook verdomde moeilijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb geprobeerd het topic te lezen....ik kom niet verder dan de OP...ik zie de letters niet meer
das Danyelquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:44 schreef Kleintje het volgende:
Het is lente man!
Het is hier geweldig lekker weer!!!!
Dat is ook het enige pluspunt hier op Fok!quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:44 schreef Kleintje het volgende:
Het is lente man!
Het is hier geweldig lekker weer!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |