Lekker!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Re het volgende:
[..]
grolschke
met nancy sinatra op de achtergrond
Grolsch is goed, hier ook een open flesjequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:24 schreef Re het volgende:
[..]
grolschke
met nancy sinatra op de achtergrond
dan zet fraubitch msn toch weer uit....quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef fraubitch het volgende:
* fraubitch] msn aangezet heeft[/me]
[me=fraubitch weer spijt heeft van die beslissing
je loopt achterquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:44 schreef diedrick het volgende:
[..]
dan zet fraubitch msn toch weer uit....![]()
ik krijg erg veel comlimenten over je foto's re. zelfs van fotografenquote:
Resultaten? Van wat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Re het volgende:
zow, iemand nog resultaten ?
anders...
weeer verdomd fris buiten enzo...
biertje?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik krijg erg veel comlimenten over je foto's re. zelfs van fotografen![]()
nah 1 biertje op de woensdag avond moet wel lukken hoor, voor de smaakquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Resultaten? Van wat?
Bier? Nee dank je
Ik zie je niet online hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:42 schreef fraubitch het volgende:
* fraubitch] msn aangezet heeft[/me]
[me=fraubitch weer spijt heeft van die beslissing
oops en dat na een biertjequote:Op woensdag 22 maart 2006 23:58 schreef Re het volgende:
reslutaten
* Pakt Ron op schoot *quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef RonaldV het volgende:
Zuiperds...
Hebben jullie dat ook wel eens? Je begint aan iets helemaal nieuws, en als je er dan mee bezig bent, bekruipt je het gevoel dat je het helemaal verkeerd hebt ingeschat...
biertje...?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef RonaldV het volgende:
Zuiperds...
Hebben jullie dat ook wel eens? Je begint aan iets helemaal nieuws, en als je er dan mee bezig bent, bekruipt je het gevoel dat je het helemaal verkeerd hebt ingeschat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |