er zit geen zadel meer opquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zie eigenlijk maar weinig bijzonders aan die motor
Ik zie dat er weer een paar uurtjes schroef en poetswerk in zitquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb talloze prachtige analoge negatieven en afdrukken liggen, alleen geen zin/tijd om ze in te scannenquote:
witte motorblokken zijn toch vrij zeldzaam andersquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik zie dat er weer een paar uurtjes schroef en poetswerk in zit![]()
Zonde van die brommer.
Wat was het? Een Gixxer?
welke, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:41 schreef Casparovvv het volgende:
Komende week mijn eerste digitale slr aanschaffen
Stoppies zijn leuk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:18 schreef Vliegvrager het volgende:
ja. Die goser rijdt ook gewoon haske slordig
Lol ok ik stop al met spammenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Op gympenMegool
wel weer strak ingeparkeerd
hoe lang mogen we het hierover hebben tot we naar Fok Motorclub [SC deel 429] Pimber is eigenwijs gestuurd worden?
interessant camerastandpunt dat je daar inneemt. mmzzzzquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:40 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lol ok ik stop al met spammen
Maar opzich als er commentaar op mijn foto's bij zou staan dan zou het goed moeten zijn
Daar trappen we niet in hoor!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
interessant camerastandpunt dat je daar inneemt. mmzzzz![]()
Mijn vorig Fok!leven! Wat doe jequote:Op woensdag 22 maart 2006 21:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Op gympenMegool
wel weer strak ingeparkeerd
hoe lang mogen we het hierover hebben tot we naar Fok Motorclub [SC deel 429] Pimber is eigenwijs gestuurd worden?
Lekker!quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:15 schreef Re het volgende:
zow, iemand nog resultaten ?
anders...
weeer verdomd fris buiten enzo...
biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |